Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

Veel plezier meiden!
Ik heb nog verhoging maar de koorst is nu weg, hopelijk blijft ie weg.....

Ik moet wel zo een kind uit school halen.....
Gewoon alleen maar de dingetjes doen die echt moeten Zus, daar heb je voor nu denk ik je handen al vol aan.
Goeiemorgen allemaal, vannacht me nog even verkeken op het klusje 'maak de eten-index weer op orde'. Maar goed, mochten jullie een recept nodig hebben, kijk dan nog ff niet op de eten-index, maar in het bugs-topic, daar staat de werkende.

Verder is 'er verdrietig van worden' iets heeeeuuuullll anders die massaal in de panieke slaan van mijn onverwachte nachtje ziekenhuis. @bi

@BAM bij jou gaat het helemaal niet zo ver komen, want ik ga voor de kronkel en niet voor de tumor hoor. En als het dan toch een tumor is, dan een laaggradig dingtje wat ze eenvoudig weg kunnen snijden. Maar ik wil eigenlijk een kronkel.

Nadenken over je kinderen moet je van mij wel hoor, niet vanwege een mogelijke tumor, maar omdat er altijd wat kan gebeuren. Gewoon een idee hebben wat je zou willen en mensen om je heen s bekijken door de bril van: Zou ik ze aan hem/haar/hen toevertrouwen als ik er niet meer zou zijn. Als mijn leven dat nog oplevert, dat iedereen om zich heen gekeken heeft naar een goede plek voor zijn of haar kinderen, dan is t t waard.

En verder, ja, ik moet me er mee bezig houden, want t gaat mis, maar t kan nog wel een tijdje duren. En ik ga nog één keer de zomer meemaken en daar lekker van genieten.

De kinderen ga na de kerstvakantie 'verhuizen' en ik mag ze zo vaak zien als ik maar wil. De jongens gaan drie straten verderop wonen en kunnen dus ook zelf hierheen komen. Wel eten en slapen ze daar en ook uit school enzo eerst daar heen. Dat moet hun basis worden. Ik een leuke tante ofzo.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Zus, klinkt nog niet als veel soeps. Rustig aan hoor!
Freak en Appel en Bi, geniet van jullie mini-meet.

Moet zeggen dat het heeeel raar is als ineens het forum je irl in stapt. Al deed de factor: onverwacht ook mee hahaha.

Ow, en het was het vriendje van het forum. Nou ja. Vaag verhaal hahaha.
Goeiemorreguh allemaal
quote:noanne schreef op 10 december 2009 @ 11:31:

Ow, en het was het vriendje van het forumZ'n viva harem
Ik vind je zo dapper Noan en ik ben heel erg blij dat je hier weer schrijft. Een wijs iemand als jij kunnen we er goed bij gebruiken hier.

Fijn dat de kinderen in de buurt blijven.
Dankjewel No... ze zitten lekker aan de koffie en gevulde koek

ZEZ, het gaat echt niet lekker met je hè...

Ondanks dat je geen koorts hebt lees je echt belabberd.

Wordt het niet eens tijd om even een doktertje of zo te raadplegen? Je loopt echt al een boel dagen te sukkelen en das echt niet goed meid

Zijn freak en appel er al Bi? Leuk hoor **edit: ja dus **
Hallo iedereen!

Slecht geslapen bah. Werd net gebeld of ik vandaag kon werken en dat kan ik dus moet nu van 15.00 tot 23.00 aan de arbeid.

Noanne,

Wat fijn dat de jongens zo dicht bij gaan wonen. Wat moet het een rare situatie zijn.

Zus,

Hmm iets beter dus maar nog niet geweldig zo te horen. Toch nog maar ff uitzieken he.
Goffer .... ik sta net te douchen, pak de shampoo... kijk ik recht in het gezicht van de dakgootvervangmeneer.

Ik heb maar even gezwaaid en net gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Gelukkig was hij zo discreet om een eindje verder op dakgoot te gaan vervangen.

Pfffffff.... Leo zou hier vast een prachtig HvNl verhaal van kunnen maken.
Heuj IBI....
Hey IBI

Wat vervelend dat je slecht geslapen hebt

We hebben een nieuwe avatar voor je geplaatst.

Ga maar eens kijken of dat wat voor je is.

Het is wel verdomdes moeilijk hoor omdat de achtergrond eigenlijk te donker is om er in zo'n ieniemienie vierkantje iets moois van te maken.

Je zou natuurlijk bij elke post die je doet het grote plaatje kunnen zetten dan ziet iedereen hem altijd in het groot
quote:floor72 schreef op 10 december 2009 @ 11:48:

Goffer .... ik sta net te douchen, pak de shampoo... kijk ik recht in het gezicht van de dakgootvervangmeneer.

Ik heb maar even gezwaaid en net gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Pfffffff.... Leo zou hier vast een prachtig HvNl verhaal van kunnen maken. heb jij weer hoor hahaha.
Heuj Bubbel.....
Floor, moet nu eerst mijn beeldscherm schoon gaan maken.

Da's echt een rare gewaarwording.
quote:Bubbles_ schreef op 10 december 2009 @ 11:51:

[...]

heb jij weer hoor hahaha.

Hij krijgt mooi geen koffie meer van me.

Werper lag helemaal dubbel... Die krijgt ook geen koffie meer van me.
quote:floor72 schreef op 10 december 2009 @ 11:48:

Pfffffff.... Leo zou hier vast een prachtig HvNl verhaal van kunnen maken.
Ow fijn ga zo even kijken!

Heb er idd over gedacht om elke post te eindigen met het vergrote plaatje van de avatar. Denk alle

en dat dat niet de bedoeling is

Floor,

:-) leuk verhaal zo en stoer gereageerd.

Ga zo eerst even wat eten en medicijnen innemen. Daarna douchen, aankleden en werken.
iedereen

Hartelijk dank voor de verjaardagswensen
Noanne wat fijn dat je alles zo goed kunt regelen voor de jongens. Ook fijn dat ze toch in een vertrouwde omgeving komen omdat ze daar soms al een weekend waren. Lekker dicht in de buurt en jij zo meteen een leuke tante.. wat ben je toch een lief en wijs mens

Ook al ben ik hier nog niet zo lang.. ik ben blij dat je terug bent
Zus van harte beterschap
Bianca, Freak en Appel veel plezier!!

Geniet van elkaar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven