Welke borstkolf?

10-12-2009 17:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Inmiddels ben ik bevallen

Heb nu via de thuiszorg een dubbele electrische borstkolf gehuurd en die bevalt erg goed. Zit er over te denken om er zelf 1 aan te schaffen want ik ga straks ook gewoon weer aan het werk. Dubbele borstkolven zijn erg duur... maar ben van plan om minimaal 6 maanden volledige borstvoeding te geven dus denk dat de investering wel waard is.

Voordat ik de Medela Freestyle of de Medela Pump in Style Advanced aanschaf (rond de 300 euro!) ben ik benieuwd naar ervaringen
Waarom zou je hem zelf aanschaffen als je hem ook kan huren?
omdat huren 2,20 per dag kost... Dus na 5.5 maand borstvoeding heb ik m'n investering eruit.
Gefeliciteerd!

Ik had een handkolf van Medela, ging ook helemaal goed, goede sportoefening en kosten 29,-

Ik was wel een snelle kolver btw. binnen 15 minuten 250 cc
Hoi hoi,

Mijn schoonzus is 6 maanden geleden bevallen van een tweeling en heeft toen een dubbele elektrische kolf gekocht van medela. Ze is onlangs gestopt en wil die van haar verkopen. Ik weet alleen niet voor hoe veel, maar ik dacht iets van 150-175 euro. ik zie haar vanavond en zal het eens vragen. Haar beviel die in ieder geval heel goed. En ik denk als je hem al gehuurd hebt dan heb je zelf je eigen opzetstuk al.
Dank jullie wel! Demiehdk, ik wil het liefste een nieuwe kolf kopen.
Hoi!

Ik heb de eerste maanden de Medela Pump in Style geleend van mijn schoonzus. Ging prima, was een fijne kolf. Deze heeft een TSR-stand en de gewone stand. Ook trapsgewijs in te stellen wat betreft zuigkracht. Ik weet niet of je 'm straks ook mee naar het werk wil nemen maar er zit een handige tas + koeltas bij.

Na een paar maanden heb ik 'm teruggegeven. Gebruikte 'm heel weinig. Op mijn werk kan ik een kolf gebruiken van het werk. Dus voor thuis heb ik de Medela Harmony (handkolf) gekocht en dat gaat prima. Ik kolf wel heel makkelijk.

Hoe vaak ga je 'm straks gebruiken?

Succes met je keuze!
Ik heb gekolfd met een dubbelzijdige elektrische huurkolf van medela, de medela pump in style, ook dubbelzijdig, en de avent isis handkolf. Ik heb fullime gekolfd tot zoon 7 maanden was, en kolfde het beste met de handkolf.

Het koste me iets meer tijd omdat je je borsten om de beurt leegkolft, maar het leverde me meer op. Twee keer 10 minuten met de handkolf, leverde me meer op dan 15 minuten met de elektrische kolf.

Een vriendin van mij heeft de medela swing, en is daar zeer te spreken over.

Zo zie je maar, dat het heel persoonlijk is wat voor jou een goede kolf is.

Succes met kiezen!
ik heb een medela freestyle, ben er erg blij mee.

sinds ik deze kolf heb heb ik geen syntocinon meer nodig om een tsr te krijgen
Ameda Lactaline, dubbelzijdige en ongeveer 140 euro.

Ik heb zelf overigens de swing maar achteraf had ik liever een dubbele gehad.
Ik heb de PISA, en die bevalt me goed, ik kolf nu ruim zeven maanden, vier dagen per week. Ik ben begonnen met een Medela Mini Electric, en die vond ik veel te ruw voor mijn tepels. Overigens maakt de ME ook erg veel herrie, de PISA niet.
Tip voor je man: Terwijl je vrouw aan het kolven is doe dan niet.... IK HERHAAL NIET !!! een koe na.......

Werd hier niet echt gewaardeerd
Aliquando et insanire lucundum est
quote:RemboEnRembo schreef op 10 december 2009 @ 20:18:

Tip voor je man: Terwijl je vrouw aan het kolven is doe dan niet.... IK HERHAAL NIET !!! een koe na.......

Werd hier niet echt gewaardeerd
vriend van me, bij het zien van mijn avent-kolf:

"Hee! Een stadiontoeter!"
.
.
quote:qwertu schreef op 10 december 2009 @ 20:40:

[...]

Hangt maar net van je vrouw af...

Achteraf vond ze het wel grappig.... maar een net bevallen vrouw is een hormonenBOM !! Dus gevaarlijk.....

Toen ze zwanger was, en achteruit tussen een tafel en een muur zich naar het toilet manouvreerde en ik de tuuut tuuuut tuuuut van een vrachtwagen nadeed, kon ze wel lachen....
Aliquando et insanire lucundum est
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven