Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
wat is een avatar?
Het liefst zou ik nu ook met z'n allen in het ziekenhuis bij Mims zijn. Helaas gaat dat niet. Dus check ik hier, elke 5 minuten ofzo.

Normaal is geen bericht goed bericht, maar nu betekent geen bericht dat Mims niet wegkan bij Hero en dat het ernstig is.

Bloes

bij mijn viva, profiel wijzigen (eerst uitgebreid profiel oid)

En ik baal nog ergens anders van. Ik zou een leuk cadeautje van de voetbal naar Iris brengen, donderdag, maar dat gaat helaas niet door. Het cadeautje lag er al vóór de vakantie, ik zag voor donderdag een mogelijkheid, maar de club wil het zélf brengen. Ja, dat hebben ze ook wel gedaan, de afgelopen weken Afijn, geen opkikkertje dus voor Iris. Het vervelende is dat ik zeker weet dat Iris enorm blij zou zijn met dit cadeau.
Later is nu
quote:bentetje schreef op 21 augustus 2007 @ 21:37:

wat is een avatar?de plaatjes die we bij onze naam hebben staan. Als je een avatar bij je naam wilt zetten, kun je een plaatje uit je eigen afbeeldingen van je pc halen.
Later is nu
Mimsey,

Heel veel sterkte meisje. Wat een verdriet en ik heb er eigenlijk geen woorden voor behalve dat ik aan je denk.

Meisjes uit de kroeg, sterkte ook voor jullie.
Bentetje, welkom terug, trouwens.

Niet zo'n leuk welkom, maar heb je het wel fijn gehad?
Later is nu
Snap het ook nog niet van de avatar. Maar wil wel erg graag bij jullie zijn.
Hoi Bent, mijn schoonmoeder is inderdaad al overleden. Ik zal je binnenkort het hele verhaal wel een keer vertellen. Welkom terug.
Hoi lieve Lil, fijn dat jij er ook weer bent. Dot oké?
Bloes, heb je het plaatje wel eerst op je pc opgeslagen? Vanaf een url werkt het niet namelijk.
Ochja, Lil ook welkom terug!

Later is nu
Heeft iemand Kjong al gsms't en zo nee, moeten we dat doen?
Lieve kroegdames, voor jullie ook heel veel sterkte nu. Mooi (maar zo gruwelijk verdrietig ) om te lezen hoe jullie er voor elkaar zijn.

Ik ga maar eens hele harde muziek draaien, misschien helpt het
Daar heb ik ook aan zitten denken Meave, maar weet ook niet zo goed of we het wel of niet moeten doen. Hetzelfde geldt voor Bambi.
(en als je je nieuwe avatar niet ziet, even F5, dan zie je 'm wel)

Ik niet Meave en ik heb geen idee, eerlijk gezegd ... ze zou het wel graag willen weten, denk ik?
Later is nu
Oeps, sorry, Bam ook natuurlijk....
Ik drink een wijntje, op Hero.

Cheers!
Later is nu
Maar Bam is net weg. En heeft het zelf ook al zo zwaar.. Moeilijk, moeilijk.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik kan maar niet stoppen met huilen. Ik zou het ook erg fijn vinden als we nu bij elkaar zouden kunnen zijn. Erg mooi meiden het boeket voor Mims en Hero.

Bentetje en Lil, welkom terug. Al had ik graag gezien dat jullie in een vrolijke kroeg terug hadden kunnen komen.
Ik vind het nu helemaal fijn dat we volgende maand daadwerkelijk bijeen zullen komen. Echt.

Oeps, sorry Bent; jij ook welkom terug!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik weet niet of we er goed aan doen om te te sms-en. Ergens denk ik dat ze het zullen willen weten. Maar als ik na ga hoe machteloos ik me al voel kan ik me voorstellend at het voor hun helemaal erg is om hier nu niet heen te kunnen om bericht voor Mims achter te kunnen laten.
Ik baal ook dat ik dat weekend niet mee kan Alex. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik ga in ieder geval mijn best doen om een dag langs te komen.
Ik ook Alex.

Als iemand wil, ik ben online op msn... (dat klinkt wanhopiger dan ik bedoel hoor, het is meer: mocht iemand een ei kwijt willen ofzo... of even spuien over hoe fucking oneerlijk de wereld is....)
(ik heb een andere roos uitgezocht, leek nu wel erg veel op Madootje :-) )
Meave, ik heb je niet eens op msn

Ik moet eigenlijk zo naar bed, ben tenslotte al steeds een dweil, Elvis zit nog een programma te kijken en ik zit hier nog... zo bizar, dat wachten, in feite.

toch wil ik ook eigenlijk niet naar bed.

alsof dat helpt

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven