Datingprofielen, help .... !
donderdag 10 december 2009 om 19:00
Lees eens deze tekst van een vrouw (39) die via een datingsite een man zoekt.
"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.
Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."
Aldus vrouw (39).
Wat vind je hiervan?
Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.
Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."
Aldus vrouw (39).
Wat vind je hiervan?
Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
donderdag 10 december 2009 om 20:47
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 20:28:
Nee, het is geen kwestie van 'een gat vullen'.
Mannen schrijven gewoon op alles. Pas bij een antwoord gaan ze het profiel lezen. En dan selecteren ze.
Ze draaien het dus om.
En dat is omdat je vrijwel nooit reaktie krijgt.
Precies dat is HET probleem: mannen schrijven op alles. En een vrouw die kan lekker selectief zijn: geschikt/ongeschikt.
Mannen lezen ook niet wat een vrouw over zichzelf heeft neergezet, maar doen een soort van 3e graadskruisverhoor. Want zelf zijn ze o zo kritisch, maar o wee als een vrouw dat is!
Mannen denken ook dat ze gods gift to women zijn. Nou HJ, ik heb nieuws voor je: dat zijn ze niet.
Nee, het is geen kwestie van 'een gat vullen'.
Mannen schrijven gewoon op alles. Pas bij een antwoord gaan ze het profiel lezen. En dan selecteren ze.
Ze draaien het dus om.
En dat is omdat je vrijwel nooit reaktie krijgt.
Precies dat is HET probleem: mannen schrijven op alles. En een vrouw die kan lekker selectief zijn: geschikt/ongeschikt.
Mannen lezen ook niet wat een vrouw over zichzelf heeft neergezet, maar doen een soort van 3e graadskruisverhoor. Want zelf zijn ze o zo kritisch, maar o wee als een vrouw dat is!
Mannen denken ook dat ze gods gift to women zijn. Nou HJ, ik heb nieuws voor je: dat zijn ze niet.
donderdag 10 december 2009 om 20:54
donderdag 10 december 2009 om 20:54
Die enkele gelukkige man die wel mazzel heeft op zo'n site is misschien de man die zich níet heeft aangepast ( dertien in dozijn, weet je nog? ) aan wat de rest van de mannen doen .( die nog een Chihuahua met lippenstift een bericht sturen)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 10 december 2009 om 21:00
quote:tijgermeisje schreef op 10 december 2009 @ 20:54:
Wat is dat toch met sommige mannen dat ze op n vrouwenforum spiegels willen voorhouden?
Waar komt die behoefte vandaan, wat schiet je ermee op?
In het land der blinden is eenoog koning ofzo?
Begrijp daar helemaal nix van.
Erg sympathiek komt het iig niet over.
Haha, ja daarvan zijn helaas velen je voorgegaan HJ en helaas is niemand daar in geslaagd .
Hopelijk hebben wij jou wat inzichten kunnen geven over het reilen en zeilen op RP. En mijn advies: stop toch met die sites, je raakt alleen nog maar meer gedesillusioneerd....
Wat is dat toch met sommige mannen dat ze op n vrouwenforum spiegels willen voorhouden?
Waar komt die behoefte vandaan, wat schiet je ermee op?
In het land der blinden is eenoog koning ofzo?
Begrijp daar helemaal nix van.
Erg sympathiek komt het iig niet over.
Haha, ja daarvan zijn helaas velen je voorgegaan HJ en helaas is niemand daar in geslaagd .
Hopelijk hebben wij jou wat inzichten kunnen geven over het reilen en zeilen op RP. En mijn advies: stop toch met die sites, je raakt alleen nog maar meer gedesillusioneerd....
donderdag 10 december 2009 om 21:03
donderdag 10 december 2009 om 21:13
donderdag 10 december 2009 om 21:23
Las afgelopen week een profiel van een man op RP die een gigantische waslijst had aan eisen die hij stelde aan een vrouw...
Waar ik nog het meest verbaasd over was is dat hij eiste dat de (in mijn ogen niet bestaande) vrouw in kwestie maximaal maat 39 van schoen mocht hebben.
Ik stuurde hem een bericht met de vraag wat een vrouw in vredesnaam aan haar SCHOENMAAT kan doen....
Zijn antwoord: dat vond hij nu eenmaal, punt uit....
Werkelijk
Waar ik nog het meest verbaasd over was is dat hij eiste dat de (in mijn ogen niet bestaande) vrouw in kwestie maximaal maat 39 van schoen mocht hebben.
Ik stuurde hem een bericht met de vraag wat een vrouw in vredesnaam aan haar SCHOENMAAT kan doen....
Werkelijk
donderdag 10 december 2009 om 22:23
donderdag 10 december 2009 om 22:25
quote:Quinty schreef op 10 december 2009 @ 21:23:
Las afgelopen week een profiel van een man op RP die een gigantische waslijst had aan eisen die hij stelde aan een vrouw...
Werkelijk Hij wilde gewoon even op subtiele wijze duidelijk maken dat hij geen vrouw wil die op grote voet leeft.
Werkelijk Hij wilde gewoon even op subtiele wijze duidelijk maken dat hij geen vrouw wil die op grote voet leeft.
donderdag 10 december 2009 om 22:33
Ik ben wel benieuwd of HJ een voorstel heeft voor een tekst die hij niet afstandelijk vind. Maar dan moet wel alles waar je op valt, waar je van houdt en waar je niet van houdt erin staan. Want tja, op het web zijn die rode wangen, knikkende knieën en meer van dat soort lichaamstaal niet te zien...
HJ... kom er maar in. ik ben echt benieuwd.
HJ... kom er maar in. ik ben echt benieuwd.