Datingprofielen, help .... !
donderdag 10 december 2009 om 19:00
Lees eens deze tekst van een vrouw (39) die via een datingsite een man zoekt.
"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.
Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."
Aldus vrouw (39).
Wat vind je hiervan?
Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.
Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."
Aldus vrouw (39).
Wat vind je hiervan?
Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
donderdag 10 december 2009 om 22:39
Anders probeer je wat keuzes HJ:
Kat hond
wijn bier
geen kinderen kinderen
boodschappen autootje 4wheel drive
's avonds op de bank zitten werken
positief negatief
30 40
Oh, we 'kennen' elkaar al sinds zondag, dus ik vind een afkorting van je naam wel kunnen
Kat hond
wijn bier
geen kinderen kinderen
boodschappen autootje 4wheel drive
's avonds op de bank zitten werken
positief negatief
30 40
Oh, we 'kennen' elkaar al sinds zondag, dus ik vind een afkorting van je naam wel kunnen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 10 december 2009 om 22:40
Okee. Deze dan:
" Ik ben een spontane vrouw, die weet wat ze wil in haar leven...wat mij typeert als mens: Eerlijk en oprecht, enthousiast, genieten van het leven want je bent er maar even....plezier, ambitieus, representatief .......en als ik ergens voor ga dan doe ik dat helemaal. En een goed gesprek vind ik net zo belangrijk als plezier maken....
Ik kan van alles over mijzelf gaan schrijven, maar dan krijg je zo'n verhaal wat iedereen graag wil horen....
Laten we maar beginnen met een leuke openingszin!
Ben je nieuwsgierig geworden laat dan een leuk berichtje achter,
want interesse berichten zijn wel erg standaard vind je niet?
Groetjes Monique "
Nou schattig toch?
En ze heeft leuke foto's.
Naar de Hema-man stuurde ze een hartje. Later naar mij niet (met dezelfde tekst).
" Ik ben een spontane vrouw, die weet wat ze wil in haar leven...wat mij typeert als mens: Eerlijk en oprecht, enthousiast, genieten van het leven want je bent er maar even....plezier, ambitieus, representatief .......en als ik ergens voor ga dan doe ik dat helemaal. En een goed gesprek vind ik net zo belangrijk als plezier maken....
Ik kan van alles over mijzelf gaan schrijven, maar dan krijg je zo'n verhaal wat iedereen graag wil horen....
Groetjes Monique "
Nou schattig toch?
Naar de Hema-man stuurde ze een hartje. Later naar mij niet (met dezelfde tekst).
donderdag 10 december 2009 om 22:42
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 22:40:
Okee. Deze dan:
Groetjes Monique "
Nou schattig toch?
Iemand die Monique heet hier?
En heb je een berichtje naar haar gestuurd?
Okee. Deze dan:
Groetjes Monique "
Nou schattig toch?
Iemand die Monique heet hier?
En heb je een berichtje naar haar gestuurd?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 10 december 2009 om 22:42
quote:Janna80 schreef op 10 december 2009 @ 22:40:
[...]
Bedoel je deze?:
Viva forum chick zoekt naar aanleiding van topic over RP een lekkere vent...
Shit daar gaat mijn anonimiteit!
Echt Henk....vind je dat een leuk profiel?
Ik vind het werkelijk waar heel erg niets zeggend
Niet over haar en niet over wat ze zoekt...
[...]
Bedoel je deze?:
Viva forum chick zoekt naar aanleiding van topic over RP een lekkere vent...
Shit daar gaat mijn anonimiteit!
Echt Henk....vind je dat een leuk profiel?
Ik vind het werkelijk waar heel erg niets zeggend
Niet over haar en niet over wat ze zoekt...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 10 december 2009 om 22:51
quote:Olive01 schreef op 10 december 2009 @ 22:43:
Ik zal even copy-paste doen in mijn nieuwe profiel...
Doe maar niet want...
Okee. Deze dan:
" Ik ben een spontane vrouw,op RP is IEDEREEN al spontaan die weet wat ze wil in haar leven...wat mij typeert als mens: Eerlijk en oprecht niemand is oneerlijk en vals, enthousiast niemand zit thuis achter de geraniums, genieten van het leven want je bent er maar even kan het nog meer standaard....plezier,zelfde verhaal ambitieus, representatief .......en als ik ergens voor ga dan doe ik dat helemaal. En een goed gesprek vind ik net zo belangrijk als plezier maken....en dit kan in de categorie wijntje, hapje en een wandeling langs de kust
Ik kan van alles over mijzelf gaan schrijven, maar dan krijg je zo'n verhaal wat iedereen graag wil horen....met andere woorden, ik ben een 13 in een dozijn meisje en heb geen specifieke eigenschappen die mij tot mij maken
Daar knap ik in de kroeg al op af dus op RP zou ik daar ook op afknappen
Maar in de hele bovenstaande beschrijving STAAT juist dat je standaard bent
Nergens, maar dan ook nergens lees ik iets waarvan ik als man zou kunnen denken.....leuke vrouw
Waar zie jij hem dat dan in Henk?
Ik zal even copy-paste doen in mijn nieuwe profiel...
Doe maar niet want...
Okee. Deze dan:
" Ik ben een spontane vrouw,op RP is IEDEREEN al spontaan die weet wat ze wil in haar leven...wat mij typeert als mens: Eerlijk en oprecht niemand is oneerlijk en vals, enthousiast niemand zit thuis achter de geraniums, genieten van het leven want je bent er maar even kan het nog meer standaard....plezier,zelfde verhaal ambitieus, representatief .......en als ik ergens voor ga dan doe ik dat helemaal. En een goed gesprek vind ik net zo belangrijk als plezier maken....en dit kan in de categorie wijntje, hapje en een wandeling langs de kust
Ik kan van alles over mijzelf gaan schrijven, maar dan krijg je zo'n verhaal wat iedereen graag wil horen....met andere woorden, ik ben een 13 in een dozijn meisje en heb geen specifieke eigenschappen die mij tot mij maken
Daar knap ik in de kroeg al op af dus op RP zou ik daar ook op afknappen
Maar in de hele bovenstaande beschrijving STAAT juist dat je standaard bent
Nergens, maar dan ook nergens lees ik iets waarvan ik als man zou kunnen denken.....leuke vrouw
Waar zie jij hem dat dan in Henk?
donderdag 10 december 2009 om 22:54
Ik weet niet of ik een power woman ben
Ben wel een sterke vrouw en ja dat schrikt sommige mannen af
En das ook een beetje de bedoeling want ik "zoek"dan ook een sterke man....
wederom een gevalletje het kaf van het koren scheiden
Geloof me, aan aandacht geen gebrek, en dan bijna altijd van het type wat ik leuk vind
Lieve mannen, met een zacht karakter die goed kunnen luisteren met een kopje thee en die mijn voeten masseren na een dag werken zijn gewoon niet aan mij besteed..
Dus inderdaad.....in mijn profiel staat ook
Zoek je een lief meisje wat met de standaard wind mee waait...
Niet reageren er gaat hier geen klik zijn....
Ben wel een sterke vrouw en ja dat schrikt sommige mannen af
En das ook een beetje de bedoeling want ik "zoek"dan ook een sterke man....
wederom een gevalletje het kaf van het koren scheiden
Geloof me, aan aandacht geen gebrek, en dan bijna altijd van het type wat ik leuk vind
Lieve mannen, met een zacht karakter die goed kunnen luisteren met een kopje thee en die mijn voeten masseren na een dag werken zijn gewoon niet aan mij besteed..
Dus inderdaad.....in mijn profiel staat ook
Zoek je een lief meisje wat met de standaard wind mee waait...
Niet reageren er gaat hier geen klik zijn....
donderdag 10 december 2009 om 23:09
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 23:06:
Olive, hou je tekst luchtig. Laat wat gevoel voor realiteit doorklinken. Maar er geen boodschappenlijst of eisenlijst van.
Ach wat maakt het uit wat je schrijft. Mannen mailen je toch wel.
En dan heb ik tóch een eis erin gezet. Mannen onder de 1.85m hoeven gewoon niet te reageren.
En ja, de eerste standaard mailtjes zijn al binnen.
Okee, misschien heb ik er twee eisen in gezet, en een wens. Niet dat mannen de tekst lezen overigens...
Olive, hou je tekst luchtig. Laat wat gevoel voor realiteit doorklinken. Maar er geen boodschappenlijst of eisenlijst van.
Ach wat maakt het uit wat je schrijft. Mannen mailen je toch wel.
En dan heb ik tóch een eis erin gezet. Mannen onder de 1.85m hoeven gewoon niet te reageren.
En ja, de eerste standaard mailtjes zijn al binnen.
Okee, misschien heb ik er twee eisen in gezet, en een wens. Niet dat mannen de tekst lezen overigens...
donderdag 10 december 2009 om 23:12
donderdag 10 december 2009 om 23:22