Datingprofielen, help .... !

10-12-2009 19:00 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees eens deze tekst van een vrouw (39) die via een datingsite een man zoekt.

"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.

Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."

Aldus vrouw (39).

Wat vind je hiervan?

Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
Thanx Minny, dan kan het topic NU gesloten worden
quote:Henkjan41 schreef op 11 december 2009 @ 00:19:

Ik mag dan wel geen fris knapperig blaadje zijn, maar wel vruchtbaar!

Nog los van hoe geweldig leuk,knap, intelligent enz je zou zijn, is dit de grootste diskwalificatie voor welke man dan ook. Voor mij dan.

Want ik ben bewust kindvrij. Ik zou zelfs geen relatie willen hebben met een man die gescheiden is met kinderen in de opvoedbare leeftijd.
quote:Hercke schreef op 10 december 2009 @ 23:56:

[...]

Dat gaat alleen op voor onzekere mannen. Als je onafhankelijk bent van de mening van anderen dan kies je een vrouw waar je graag bij in de buurt bent. Ook al is ze onvruchtbaar en tien jaar ouder dan jij.

Denk dat daar de kern van het hele verhaal zit.

Ik zoek geen man om me beter te doen voelen, en ik verwacht van mijn man ook niet dat hij mij nodig heeft om zijn status te verhogen.

Zo werkt het niet.

Als jij dat echt zo ziet Henk, dan heb je nog een lange weg te gaan

En dan niet zozeer op de digitale snelweg maar meer over jezelf.

Je eigen zekerheden en het vertrouwen op maar vooral IN jezelf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een idealisme, wat een stuitend gebrek aan realiteitszin.

Wat een strijd tussen de seksen.

Okee topic sluiten dan maar.
Er is geen strijd tussen de seksen hoor Henkie

Alleen een uitzoeken wie het best bij de ander past...

Ennogmaals....het is niet aan jou om te roepen...sluiten maar!

quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 22:44:

Ja, maar ik kreeg natuurlijk geen antwoord. Andere tekkels hadden betere foto's.Wat doe jij zielig HJ!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nou ik vind tekkels wel leuk hoor EB, dus ook logisch dat de tekkels meer aandacht kregen dan mekkerende Henkie boy
quote:Henkjan41 schreef op 11 december 2009 @ 08:41:

Misschien vind je e.e.a. prettiger voor je ego, als je jezelf wijsmaakt dat het hier gaat om de ene helft van de mensheid tegen de andere helft, maar ik moet je teleurstellen, deze vrouwen reageren hier alleen op wat jij laat zien van jouw persoonlijkheid.
Och arme HJ,

Wil de vrouwen op viva een spiegel voorhouden. Want hij vind dat wat er op RP gebeurd gerelateerd is wat er op het forum gebeurd. Hij wil ons zo graag aan de man hebben. Uiteraard eentje zoals hij. Want hij heeft nu ook een relatie (of dat met een vrouw -niet zijn zus/moeder/tante- is, papegaai of een kat laat ie mooi in het midden) Dat gezegd hebbende: blijft staan hij wil niet dat we alleen zijn.... maar daarvoor moeten we wel gewoon genoegen nemen met een gewone man, die van alles mankeert en maar een doel in zijn leven heeft -net als hij tuurlijk- kinderen maken.

Wat er daarna gebeurd als die kinderen gemaakt zijn vertelt HJ niet. Maar he, dan ben je als vrouw niet alleen meer, want je hebt dat kind toch...

Bedankt voor de lessen HJ ik veeg er ..... mijn straatje mee aan!
*zucht*

Mag ik daten met Aartsengel Arie van hiernaast.....

Wil me er zelfs nog voor bekeren als dat moet!

Zie je wel Henkie.....ik heb best het één en ander voor de man over hoor
Foei, Arie is al van mij SD. Ik doe het met engeltjes! Ennnn. Als ik klaar ben dan mag LaVie hem hebben (zij denkt er precies andersom over) Ik heb Arie door de weeks LaVie heeft hem in de weekenden.
Wacht even dames. Ik heb al sinds zijn dagen als TV omroeper bij Veronica een optie lopen op Arie en het is zijn roeping mij te redden van mijn zondige bestaan. Dus, achter aansluiten aub.
Ach ja, hoe kon ik dat vergeten. Loom ik sluit wel aan.
quote:minny schreef op 11 december 2009 @ 00:13:

Estrellita, is er nog iets leuks uit ontstaan? ja een aantal leuke contacten...
Oke, wie van jullie heeft deze geplaatst?

"Ik ben een egoistische zak. Ik zoek een mooie jonge rijke vrouw met vooral een lekkere kont, die me kan onderhouden. Ik geef geen reet om wat anderen van me denken en ik doe waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb. Ik ga vreemd, en waarschijnlijk met je vriendinnen/ zus/ moeder. Als ik een advertentie voor in de krant zou schrijven zou het ongeveer zo gaan: "Groot geschapen, ervaren in bed, zoekt getrouwde vrouw die haar man jaloers wil maken om zo meer dure kadoos te krijgen". Geen strings en schaamhaar. Met bedekte piercings verdien je punten. Geen rokers, tenzij je echt heel lekker bent ;)"

Volkomen ondatebaar, maar wel hilarisch
quote:Henkjan41 schreef op 11 december 2009 @ 08:41:

Okee topic sluiten dan maar.Wat een verbittering, en neen.
HJ, je bent een frustraat.
Ja klopt Zamirah.

Mijn buurmeisje van 20 is bloed- en bloedmooi. Haar als zijde, ogen als diamanten, brede heupen en prachtige sinaasappelborsten.

Maar ... geen vriend. Geen sex hè, dat mag bij allochtonen niet zonder ringetje.

Ik kan me zó voorstellen dat die jongens van 23-24 bushokjes in elkaar lopen trappen ...
Sinaasappelborsten???????
quote:Henkjan41 schreef op 14 december 2009 @ 16:41:

Ja klopt Zamirah.

Mijn buurmeisje van 20 is bloed- en bloedmooi. Haar als zijde, ogen als diamanten, brede heupen en prachtige sinaasappelborsten.

Maar ... geen vriend. Geen sex hè, dat mag bij allochtonen niet zonder ringetje.

Ik kan me zó voorstellen dat die jongens van 23-24 bushokjes in elkaar lopen trappen ...kijk dat schept een band, met hen allemaal. Want jij hebt ook geen partner, jij hebt ook geen sex.
quote:Summerdance schreef op 14 december 2009 @ 16:43:

Sinaasappelborsten???????

Qua formaat en stevigheid bedoelt hij denk ik.
quote:quattro35 schreef op 19 december 2009 @ 22:07:

[...]

Qua formaat en stevigheid bedoelt hij denk ik.AHA, ik was dan wel weer bekend met het fenomeen sinaasappel huid...en das nou niet echt iets om mee te koop te lopen dacht ik zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven