Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Haar stiefvader zou er morgen de hele dag zijn. Ik hoop dat hij me aan het werk kan zetten. Ik weet ook niet of het handig is, maar niet gaan voelt ook niet goed. Want nu kan ze zeker alle hulp wel gebruiken met de verhuizing en ik kan niet op een andere dag omdat ik Bikkel dan thuis heb en Madokus de hele week moet werken.

Alex, ik heb je telefoonnummer bij me. Ik ben er i.p. al 's ochtends, maar je weet maar nooit.
Natuurlijk Meave. Doe ik.
quote:madootje schreef op 21 augustus 2007 @ 23:18:

Haar stiefvader zou er morgen de hele dag zijn. Ik hoop dat hij me aan het werk kan zetten. Ik weet ook niet of het handig is, maar niet gaan voelt ook niet goed. Want nu kan ze zeker alle hulp wel gebruiken met de verhuizing en ik kan niet op een andere dag omdat ik Bikkel dan thuis heb en Madokus de hele week moet werken.

Alex, ik heb je telefoonnummer bij me. Ik ben er i.p. al 's ochtends, maar je weet maar nooit.Zou jij je dan eventueel met de gasaansluiting kunnen bemoeien, Madootje? Misschien is het al geregeld maar zonder warm water en gas om te koken is zo onhandig leven.
Wat moet er mee gebeuren? Moet er iets aangevraagd of aangelegd worden?
IK heb geslapen, van half acht tot net. Bij Meis op de kamer, omdat ze graag wilde dat ik bij haar kwam liggen toen ze ging slapen. Omdat ze droomde van enge dingen en bang was. Arm humpje. Matras bij haar gelegd en samen met haar onder de deken gaan liggen. Ze was er echt verdrietig om, om die enge dingen. Hopelijk haar gerust kunnen stellen.

Net wakker, meteen hier kijken. Angst en hoop....

Lief duikt nu net bed in, ik ga mee. Mobiel naast bed. Sms en bel maar als iemand dat wil.

Morgen werken en 's avonds bijeenkomst in Utrecht. Geen idee hoe ik het allemaal ga trekken. Ben zwaar kapot, pms, wachtend op menstruatie. Valt allemaal in niet bij idee hoe het met mims zal zijn.....:'-(
Ach arme meis. Wel lekker dat je nu zelf alvast de nodige uren slaap hebt kunnen pakken Toet. Dat kon je wel gebruiken geloof ik.
Vanavond op mijn werk moest er iemand niezen en een andere collega reageerde daarop met: "Gezondheid!"

Ik moest gelijk aan Mims en Hero denken.

Zo'n achteloze opmerking, maar zo'n grote kern van waarheid.....

En dat terwijl we ook net hadden gehoord dat het met onze zieke collega ook heel slecht gaat. Zij wil zo graag nog 1 keer bij ons op het werk komen, maar dat zal waarschijnlijk niet meer gebeuren.
Och jee Veranoo. Dat is dan ook snel gegaan zeg.

Ik ga zo ook maar naar bed. Eerst Madokus zien op te sporen. Die ging een wasmand met vuile was naar zijn ouders brengen omdat onze wasmachine het nog steeds niet doet. Maar ik geloof dat hij zelfs aan het wachten is tot de was klaar is.
quote:Toet schreef op 21 augustus 2007 @ 19:09:

Ik wil er ook nog niet aan, hoewel ik verstandelijk wel wist dat het niet voor eeuwig en altijd zou zijn, rationeel kende ik het verhaal en de kansen. Maar ik besefte het toch niet helemaal. Een week of zes geleden reed hij Pimpel en mij nog door Mimstown, wees hij aan wie waar woonde, vertelde over de huizen van enkele BN'ers die daar toevallig ook woonden. Een mooie stoere vent. Die kan toch niet nu moeten vechten voor zijn leven? Die zou moeten staan te verven in zijn nieuwe huis. Daarna verhaaltjes vertellen aan Mops, en als die wijsneus eindelijk eens slaapt samen met z'n meissie Mims op de bank zitten zoenen............

Hier precies zo, Toet! Verstandelijk weet je het, maar zoiets KAN je gewoon niet beseffen. En eigenlijk ook niet geloven, dat dat gewoon echt zo kan gaan. Is gewoon te erg.

Moet ook veel aan die autorit en het feestje erna denken, zo kort, maar hij heeft een onuitwisbare indruk op mij achtergelaten. Wat een leuke, mooie, stoere vent!

Ik moet nu echt naar bed...

(Overigens vond ik het juist wel mooi dat het allemaal nagenoeg dezelfde rozen waren..., maar zo is het ook mooi.)

anoniem_48196 wijzigde dit bericht op 22-08-2007 01:12
Reden: meer rozen
% gewijzigd
Ik kan niet slapen...

Mims, waar je nu ook bent of wat je nu ook doet, ik denk aan jullie!
Net Bink gevoed en ik kon het niet laten om even te komen kijken. Geen nieuws. Ik weet niet of ik dat nou als goed nieuws of als slecht nieuws op moet vatten

Lieve Mims, in gedachten ben ik bij je.

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
6.54u:

"Het is ongelooflijk maar hij knokt nog steeds. Is wel ver heen, kan niet lang meer duren. Ik ben moe, verdrietig maar ok."

x
Heb uren liggen woelen, telkens als ik wakker werd dacht ik aan Mims en Hero in het ziekenhuis. :( Wat een rare nacht zal ze gehad hebben. De sms'jes naar Bloes zijn toch sms'jes die je nooit zou willen sturen?? :(

Stoere Mims, de kaarsen brandden alweer toen ik om 7 uur beneden kwam om te ontbijten, Lief had ze aangestoken.....

Nu aankleden en naar het werk. Zo onnozel.. Eigenlijk kan ik daar niet forummen, maar ik kom om het uur kijken en heb mobiel paraat. Oh Meisje, heb je straks mensen om je heen om je op te vangen, zijn de ouders van Hero bij je? Knuffel je Mops straks even heel lang van ons?

Knuffelen wij in gedachten jou en jouw vent!

HUG!
Ik heb vannacht wel wat geslapen, maar ieder wakker moment waren mijn gedachten gevuld met Hero en Mims

Ik hoop zo dat hij in ieder geval geen pijn meer heeft.
Wat een helden zijn het, hè? Allebei. De tranen prikken alweer.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
(breekt even in)

Een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Ik vind het ontroerend en geweldig om te lezen hoe jullie voor Mimsey klaar staan.

Frankly my dear, I don"t give a damn
Toet, als het niet gaat moet je vanavond gewoon laten schieten natuurlijk. Als wel, is het misschien ook lekker om elkaar even te zien (al moet ik natuurlijk stom in functie zijn, bah, echt heel veel zin in nu, not...).

Ik kan komend weekend iig verhuishulp bieden, geen idee wat nog nodig is, misschien moeten we dat even in de AK bespreken?

Beetje stomme overgang, maar moet toch even kwijt. Dot wordt alleen maar zieker lijkt het. Ga nu huisarts maar weer bellen en hoop tegelijk dat weer niet heen hoeven want ze is zo slap, zo moe, zo ziek.
Ongelooflijk wat een nacht hebben ze gehad. Ook hier elk wakker (en slapend?) moment in m'n gedachten...

En jullie ook!

voor mijn gevoel zijn we tóch een beetje bij elkaar. Vannacht in bed dacht ik aan iets, wat je in films/series altijd ziet, dat mensen hand en hand met elkaar in een kring gaan staan .. zo'n gevoel heb ik hier.. dat we met z'n allen, niet in een kring, maar in een grote rode lint door NL staan, hand in hand via internet

Madootje

sterkte vandaag ook.. ik hoop dat je wat kan doen
Later is nu
Lil laat je wel weten wat de huisarts zegt? Heeft ze vocht genoeg? is ze nog misselijk?
Later is nu
Sms van Mims

Na een nacht van liefde en wilskracht is om tien voor acht mijn grote lieve held in geslapen.

al zolang ziek en dan toch nog veel te snel
Later is nu
Als je alleen bedenkt hoe rot wij ons er al onder voelen...

Verdomme, ik kan door tranen heen niet eens meer typen!

Hero toch, Liefde van Mims. Jouw energie gaat nooit verloren. Dat je bij haar blijft is niet meer dan logisch. Wij blijven ook bij haar. Om haar te steunen en te troosten.

Jullie liefde en leven samen was veel te kort. Mims vertelde ooit al eens dat alles besproken werd, niets werd ongezegd gelaten. Nog net op tijd elkaar weer ontmoet, veel te snel elkaar moeten laten gaan.

Mimsey, heel veel sterkte voor nu, later en altijd. Ik hoop dat zijn kracht en wilskracht jouw bereikt en je sterk genoeg maakt om de komende dagen en daarna alle dagen daarna door te komen.

ooo wat verdrietig

Mimsey & Mopsey, heel veeel sterkte en liefs en hoop dat jullie veel mensen om je heen hebben die troost geven

Voor al die lieve Cheers vrouwen die zo lief zijn en zo meeleven en er zo zijn voor Mimsey:

Hero, rust zacht
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lil ik zie je vanavond. Maar als het met Dot niet goed gaat lekker bij Dot blijven. Knuf voor jou en jouw kleine mooie meisje!
Oh men.... lievelieve Mims........

Oh meid, heeeeel veeeel omarmingen vanaf hier. En heeeeeeeeeel veeeel sterkte en kracht toegewenst. Meissie toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven