Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles stom, hij is fijn Kokos

Laurens zegt steeds: dat geeft niks erg hoor.

Moet er erg om lachen. Vindt hij heel erg als ik om hem lach. Alles is ook cool tegenwoordig. Gisteren zei hij inees: Cool baby. Ik kwam niet meer bij! Wordt ie heel verlegen: nou mama, jij mag niet lachen.... Zo schattig.
Oh, was ik vergeten te vertellen geloof ik en anders lezen jullie er maar overheen ;)

Mijn moeder had een darmonderzoek gehad en laatst de uitslag. Tijdens het darmonderzoek had de arts 2 poliepen weg gehaald maar verder zag het er goed uit. Afspraak gemaakt voor de definitieve uitslag. Eén van de 2 poliepen was toch niet goed. Als ze die hadden laten zitten, zou dat in 5-10 jaar tijd zijn uitgegroeid tot een kwaadaardig gezwel.

Ze heeft gelijk gevraagd wat dit inhoudt voor mij en mijn broer. Als wij 50 jaar zijn, zou zo'n onderzoek toch wel een prioriteit zijn. Ik ben blij dat mijn moeder het heeft laten doen, zo zie je maar weer.
Lachen Amaal. Het komt ook zo wijs uit zo'n bekkie dan. En dan zucht ik weer hard: ze worden zó groot.

Vanmiddag nieuwe laarsen voor Lianne gekocht:

Ik ga gezellig met man koffie drinken, morgenochtend gaat hij weer werken.
Jeetje wat goed dat ze dat weg hebben gehaald dan!

Ja, ze worden ook groot maar ik vind dat ook wel weer heel stoer.
Balen Hel, iemand die steeds om non-redenen afzegt.

Leuke foto's zijn dat hè? Ik heb er ook zo één van Maxi. En ook eentje die met 12,4 weken gemaakt is, daar ligt hij op te duimen. Echt geweldig zo'n klein iniminifrummeltje in je buik en dan al duimen!

Ik kan me herinneren dat jij laatst voor één van je jongens sneakers had gekocht bij Omoda en dat ik ze erg leuk vond. Kan ze zelf niet vinden, welke waren het ook alweer?
Ik heb ze gewoon bij de sportzaak gekocht, maar zag ze ook bij omoda. Die van Quick.

Deze niet maar zijn ook erg gaaf!

Allemaal leuk maar L heeft deze:

Worden niet zo snel vies, althans, je ziet het minder dan bij die andere

Maat 28! Echt groot hoor...
Amalia, je hebt meel!

Man, ik was gisteren echt doodop, heb geslapen van half 9 tot half 8.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind ze heel leuk Amaal! Blijven ze ook mooi? Ik had vorig jaar voor Maxi andere van Quick, deze:

Een week, toen waren de neuzen al stuk. Dit jaar wil ik dus sneakers waarvan de neuzen verstevigd zijn.
Heb net even gekeken, maar ik denk dat die nog te groot zijn voor Maxi. Mannetje heeft de voeten van z'n papa. Hij draagt nu nog z'n Converse gympies, maat 24.
Goedemorgen Ja, weer een rond-de-klok-van-tien-uur-posting van mij

Bijna weekend! Nog plannen meiden?

Lianne begint Engelse kerstliedjes te zingen. Wat pikken ze dat toch snel op.

Star, hoe gaat het met Eetje?

Compu, hoe gaat het met je?

Goedemorgen Mamax
Zo, helemaal Remi.. L op bed en T weer naar school. De nieuwe, ze zijn net verhuisd en ik vind de klas echt supergaaf met aan een kant een soort straat met allemaal huizen met oude geveltjes en daarachter de "speelkamers"! T is nog wat timide maar hij zwaait al niet eens meer... is te druk met rondkijken. Kijken hoe lang dat zo blijft.

Mamax, voor jou een hele grote wat een kaa uuu teee week! Heb je nog met de juf van Maxi gepraat?

Suze, wat een raar gedoe op het KDV, L is hier 2 keer gaan wennen, eerst 2 uurtjes en daarna een ochtend. En dat voordat het contract inging. Vind ik ook raar zo'n opmerking, pas wennen als het contract ingaat, vanaf die datum gaat ze toch helemaal aangezien jij dan moet werken.... En anders kan je hier eens kijken Boink is de Belangenvereniging van Ouders in de Kinderopvang. Werken wij altijd mee als OC.

Kokos, is Lianne vandaag alweer wat gezelliger?

Bam, hier heel veel ideeën voor je kraam (bv sneeuw/ijslandschap maken) Wat leuk dat jullie mee mochten doen bij de tuimeljudo. Hihi ik zie al die ouders al rollend voor me.

Star Hoe is het vandaag met je dametjes? Eetje nog last van de prik?

Amalia, wat een schrik van dat hartje! Maar gelukkig heb je nog even kunnen zwaaien naar je zwemmende Desteny.

Hier is ook alles cool, echt zo grappig.

Bridges Niet leuk om je mannetje zo achter te laten. Gelukkig heb ik dat niet zou ik ook gaan huilen iedere keer denk ik. Hoe vaak moet hij nog tot de vakantie?

Hel Wat lief van M om jou op te bellen en dat van die aftelkalender vindt ik wel een heel goed idee (wie kwam daarmee?) En irritant zeg zo'n afbel vriendin. Heb je daar al eens wat van gezegd?
Hier alles goed, L krijgt zijn twee ondertanden en kan zitten, nog niet zelf overeind. Maar hij wil nu dus echt niet meer liggen. En hij lacht ongeveer de hele dag dus een heeeerlijk mannetje.

T, is de laatste tijd ook erg lief, alleen nog wat langzaaaaaaam met eten. Hij kletst de hele dag en is superblij met zijn knikkerbaan en kraan en daar ongeveer ieder moment van de dag mee bezig.

Vanmiddag hebben we het intake gesprek bij T's BSO is weer ergens anders en helemaal aan de andere kant van Ambacht, moet hij met een busje heen (vind ik wat minder maar het is niet anders) en daarna gaan we de boom optuigen, gisteren weer zo'n megaboom gekocht. En een nepboompje met lampjes voor T en L, kan T gekleurde dingetjes inhangen enzo.

Ik ga straks T met de fiets halen en dan L voor het eerst mee op de fiets, ben benieuwd hoe dat weer gaat.Vind het wel erg fijn dat L nu ook mee kan op de fiets.

Oh ja vriendin is zwanger... na 2 jaar proberen, zo leuk!!! Haar oudste is precies een week na T geboren. En heel toevallig vorig jaar ook toen ging het niet goed en nu moet ze op de dag dat ze toen positief testte nu voor intake naar het ZH en op de dag dat het misging hebben ze nu de eerste echo.

Mal, ik zit echt duimen te draaien voor een TOP kerst voor jullie!
quote:Maleficent schreef op 11 december 2009 @ 08:38:

Man, ik was gisteren echt doodop, heb geslapen van half 9 tot half 8.Kijk, daar heb je het al! Ik zeg zwangert
Middag dames!

Kokos, zo je man weer aan de arbeid? Gaat dus goed allemaal en hij heeft weinig last meer?

Wijze opmerkingen van de dames en heren weer he? Ik moet ook steeds zo lachen om Jeetje als er weer een bijdehante opmerking geplaatst wordt. Het blijft echt maar leuk he zo'n kind :-)

Ik had vanmorgen de dames van de gym op visite. Was gezellig, leuk al die baby's weer te zien. De mijne is het grootste trouwens , ze is als laatste geboren dus het gaat lekker hiero, ha ha ha.

Zo, kind is uitgeput in slaap gevallen, ik ga ook een tukkie doen, lekker!
quote:Suze2 schreef op 11 december 2009 @ 13:10:

[...]

Kijk, daar heb je het al! Ik zeg zwangert Ja, dat zei vent ook al, maar ik kan nog niet HCG- belast zijn, technisch gezien.
Ik zag wel dat je extra vroege testen hebt van Predictor, waarmee je 4 dagen eerder kunt testen. Dan hoef ik nog maar 5 dagen te wachten
Zo he, das een eind scrollen...

Leuke dingen aan het doen dames?

Mal, die testen zijn bullshit en geldklopperij. Als je je enigszins kunt beheersen (lastig, lastig ) lekker wachten zou ik zeggen. (maar ik geef toe dat ik bij de dames ook een stuk of 3 testen verpest heb dus )
quote:Maleficent schreef op 11 december 2009 @ 13:35:

[...]

Ja, dat zei vent ook al, maar ik kan nog niet HCG- belast zijn, technisch gezien.Joh, ALLES kan, en dit zeker
Echo echo echo ho hooooooo
Nog tien dagen Mal, dat red je ook nog wel
Een topic over the Wonder Pets, ik heb mijn bijdrage al geleverd, ghe ghe

Mijn Eetje is een zeehondje en mijn Ceetje heeft een kerststukje gemaakt en ze is er heel trots op
Suus, al reactie op mail van kdv gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven