waterbed... basic of split kiezen?
vrijdag 11 december 2009 om 20:33
Volgens de verkoper is het handiger om split te nemen, omdat dit makkelijker opmaakt. En omdat je geen apart beddegoed hoeft aan teschaffen, maar aangezien we al een boxspring hebben maakt dit niet uit voor ons.
Maar als het bed vrijstaat, lijkt het mij dat de basic ook goed op te maken is... zijn er hier meer mensen met een waterbed?
Maar als het bed vrijstaat, lijkt het mij dat de basic ook goed op te maken is... zijn er hier meer mensen met een waterbed?
vrijdag 11 december 2009 om 21:14
Wat wordt bedoeld met split????? Nooit van gehoord. Ik heb al jaren een waterbed, gewoon 2 matrassen maar wel in 1 bed en 1 dekbed. Grote voordeel is de temperatuur die je per matras kunt regelen. En de stabilisatiegraad kan ook verschillen. Ik merk echt niet dat het 2 matrassen zijn hoor. Het slaapt gweldig!!!
zaterdag 12 december 2009 om 01:30
Wij hebben 1 waterbed, 2 matrassen ! 2 tweepersoons dekbedden ook, maar dat is mijn schuld.... hahahah
Het voordeel van 2 matrassen is dat het rustiger ligt als je partner ligt te draaien, je kan apart de temperatuur regelen, en opmaken is net als een waterbed met 1 matras....
Het voordeel van 2 matrassen is dat het rustiger ligt als je partner ligt te draaien, je kan apart de temperatuur regelen, en opmaken is net als een waterbed met 1 matras....
Aliquando et insanire lucundum est
woensdag 2 mei 2012 om 11:15