We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
zondag 13 december 2009 om 03:16
zondag 13 december 2009 om 10:35
Haai
Prut is tegenwoordig zo druk dat ze niet eens meer bij kan lezen
Maar, hier ben ik dan
Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald!!
En verder gaat alles goed, op de drukte na dan. Nieuwe baan erbij vraagt toch wel heul erg veul van me.
De kitten is zo leuk!! Maar wel brutaal en onopgevoed De kerstboom was binnen een dag ontdaan van ballen. We hebben nu dus een boom met lichtjes en een piek en verder niks, haha!!
Hoe is het hier?
Prut is tegenwoordig zo druk dat ze niet eens meer bij kan lezen
Maar, hier ben ik dan
Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald!!
En verder gaat alles goed, op de drukte na dan. Nieuwe baan erbij vraagt toch wel heul erg veul van me.
De kitten is zo leuk!! Maar wel brutaal en onopgevoed De kerstboom was binnen een dag ontdaan van ballen. We hebben nu dus een boom met lichtjes en een piek en verder niks, haha!!
Hoe is het hier?
zondag 13 december 2009 om 10:50
Heb elders een update gegeven Ook over die andere baan.
Foto's gaat niet, ik ben mijn kabel kwijt van mijn camera
En mijn motorrijbewijs heb ik inmiddels een week op zak!! Heb mijn motor al uitgezocht. Die haal ik in januari op, want als ik dat nu al doe krijg ik een belastingaanslag i.v.m. belacheljk veel geld uit mijn toko trekken....
Tussen de kitten en poes gaat het goed!! Poes is weer de lieve poes geworden die ze eerst was. Ze heeft nu meer rust geloof ik dan bij mij thuis. Ze heeft nog geen mensen aangevallen sinds ze in Frikandels huis woont
Foto's gaat niet, ik ben mijn kabel kwijt van mijn camera
En mijn motorrijbewijs heb ik inmiddels een week op zak!! Heb mijn motor al uitgezocht. Die haal ik in januari op, want als ik dat nu al doe krijg ik een belastingaanslag i.v.m. belacheljk veel geld uit mijn toko trekken....
Tussen de kitten en poes gaat het goed!! Poes is weer de lieve poes geworden die ze eerst was. Ze heeft nu meer rust geloof ik dan bij mij thuis. Ze heeft nog geen mensen aangevallen sinds ze in Frikandels huis woont
zondag 13 december 2009 om 11:12
goedemorgen allemaal
Pruttelke
Plous, had je gisteravond andere tapas dan van de week?
Poezzie, waarom moest je tot 1 uur opblijven?
Mleen, 3 uur is geen tijd he
Marels, ga je ook huisjes kopen?
Engie, heb je al leuke meubeltjes gevonden?
Yammini, babyfoon is toch nie lekker!
Pruttelke
Plous, had je gisteravond andere tapas dan van de week?
Poezzie, waarom moest je tot 1 uur opblijven?
Mleen, 3 uur is geen tijd he
Marels, ga je ook huisjes kopen?
Engie, heb je al leuke meubeltjes gevonden?
Yammini, babyfoon is toch nie lekker!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 13 december 2009 om 13:09
Krijgt spontnaan zin in tapas!
Vraagjem, iemand hier nog ideeen voor een vleesfondue? met kerst eten we dat een dag met mn ouders. Ik zou zorgen voor de niet-vlees-dingen, dus brood, rauwkost, sausjes enz. Maar ook groente/fruit voor in de fondue. We doen al gepaneerde champignons, banaan en ananas. Nog andere ideeen?
Vraagjem, iemand hier nog ideeen voor een vleesfondue? met kerst eten we dat een dag met mn ouders. Ik zou zorgen voor de niet-vlees-dingen, dus brood, rauwkost, sausjes enz. Maar ook groente/fruit voor in de fondue. We doen al gepaneerde champignons, banaan en ananas. Nog andere ideeen?
Everytime you make a typo, the errorists win.