Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
He MissM, wat naar nou...

Ik sluit me bij de anderen aan dat er snel iets moet gebeuren, schakel je huisarts in, of laat de boel dan maar eens goed escaleren, misschien klaart dat de lucht.

En Zoeb, jou verhaal klinkt ook heftig.

Tjonge. Wat nu weer he?

Ik zelf ben een beetje brak na gisteravond/nacht.

niks meer van de kerstmarkt gezien, want het etentje liep gigantisch uit dus eer we buiten kwamen waren alleen de kroegen nog open.

Ik hou me lekker koest vandaag

Nu eerst meer koffie.
Goeiemiddag lieverds!

Ben blij met jullie reacties op de BH, da's toch een steuntje in de rug voor wat ik eigenlijk natuurlijk zelf ook al weet. Gisteren ook met vriend nog over gehad en die vond ook dat ik beter gewoon even 'hard' kan zijn en dit afkappen, tenzij ik er zelf behoefte aan zou hebben maar dat is dus duidelijk niet het geval.

MissM, je berichtjes raken me, heb van heel nabij ook het geworstel in de eerste weken gezien en kan me daarom wel een klein beetje een voorstelling maken van hoe je je moet voelen.

Begrijp heel goed dat je niet op ruzie zit te wachten maar weet je.. dit kun je niet uit de weg gaan. Jullie zijn hier samen aan begonnen en natuurlijk moet James zijn weg er nog in vinden, voelt ie zich misschien heel onhandig en onwennig. Maar voor jou is het net zo goed nieuw en heftig, jij weet ook niet hoe dit allemaal werkt en wat het beste is, daar moeten jullie samen zien uit te komen. En als het een ruzie moet kosten om hem dat duidelijk te maken is dat natuurlijk niet leuk maar.. je moet echt niet in je eentje blijven modderen. Hoe dan ook verdien je een hele dikke , ik hoop dat je ergens even wat hulp kan vragen...

Sterkte ermee.

Zoeb, da's even schrikken zeg dat bericht over je knie en de vlekken voor je ogen. Kan me indenken dat je daar even niet zo vrolijk van wordt. Ik hoop dat het snel beter gaat!

Rainz, wat leuk en fijn dat je eerste werkdag zo goed is bevallen, heerlijk!

Ik zit (schaam, schaam ) nog steeds in mijn pyama en heb net besloten dat ik dat vandaag lekker zo hou. Ik ga lekker een beetje in huis rommelen en verder vind ik het wel even best. Morgen maar eens kijken of ik weer iets actiefs ga doen, ik hoop op mooi weer dan zou ik wel lekker een eind willen gaan wandelen. Fietsen naar mijn werk doe ik niet meer en ik kom nu eigenlijk veel te weinig buiten..
Hier is het helemaal mis (en het kan niet mis zijn met mij, want als het mis is met mij is het gelijk mis met Oudste en explodeert er van alles).

Afspraak met ex jankend afgezegd, beetje rotzooi opgeruimd in de kelder, nog steeds een handschoen kwijt, nog steeds geen kerstboom en nog steeds geen printklaar werkstuk en een zoon die het zijn tijd wel vindt duren.

Godzijdank was ex dit keer begripvol. Maar er zijn zo van die dagen dat het fijn zou zijn als er hier een man in huis is die ik met de kinderen kan achterlaten.
Och mamz ik snap zo goed dat je soms een man in huis mist.. Hou je taai he. Je bent een kanjer.

Gelf lekker joh een dagje in pyama. Ik loop ook nog steeds in joggingpak. Hoewel ik er nu echt nog even uit moet voor wat boodschappen, dus ik moet me aan gaan kleden.

Mijn Afghaanse buurvrouw is net weg. Ze kwam heel lief mijn knie masseren met speciale olie uit Afghanistan. Dat was best lekker en pijn deed het niet. Ben benieuwd of het ook helpt. Het zijn zulke lieve mensen. En ik was er blij door verrast.
Lieve Mamz.. sterkte voor jou!! Het lijkt me helemaal niet makkelijk waar jij in je uppie allemaal voor staat maar volgens mij doe je t hartstikke goed!

Ben lekker aan het rommelen vandaag, beetje wassen, beetje was vouwen en heb net bedacht dat ik voor morgen lekker beouf bourgignon (geloof niet dat ik dat goed gespeld heb..) ga maken dus ben lekker aan het mis-en-placen

Geinspireerd door topic van mevrouw de kees ga ik geloof ik ook nog het huis kersterig maken.. waar heb ik toch last van???
Het fijne met een bokkig kind van tien is dat je echt even weg kan als je dreigt uit je plaat te gaan. Met Muis een kerstboom gaan halen dus. Daarna boodschappen gedaan en erwtensoep opgezet. Tussen kerstboom en boodschappen was Oudste al weer bij zinnen, wat hem kennelijk in mijn nabijheid niet lukt (en wederzijds).

Afgeknuffeld en verder dus. Ik denk dat het een strak plan is geweest om ex af te zeggen en voor mijn eigen rust te kiezen.

Die boom, die moet nu ook nog worden opgetuigd. Valt het op dat ik wat depri ben? Normaal had zo'n ding er al vrij snel na Sinterklaas gestaan..

Hij ruikt wel verschrikkelijk lekker..

Zoebie, lief van buuv'.

Gelfling, dat lijkt me reuze lekker
Hè Mamz balen hoor zo'n middag, ik kan me voorstellen dat je op zulke momenten een man mist.

Goed dat jullei snel weer ok waren!

Ik heb nog best veel gedaan vandaag.

- Alle wassen gewassen, de helft ook al opgeruimd, morgen de rest.

- Gestreken, 6 overhemden. Het wordt tijd dat Sportman het zelf gaat doen.

- Gewinkeld en eigenlijk niets gekocht.

Alleen een nieuw overhemd voor Sportman voor in de openhaard ipv onder de kerstboom.

- Keuken opgeruimd.

En straks moeten we nog op pad voor de boodschappen, eerst nog even een lijst maken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Heb net het kleine boompje dat Mr N had versierd even opnieuw gedaan, het zag er niet uit. Hij had er lukraak een paar ballen ingedaan en een slinger er tegenaan gegooid.

Voor ¤8 bij de Zeeman gifgroene spulletjes gekocht (in een goudkleurig boompje ) en nu ziet ie er weer helemaal top uit.

En Mr N is beledigd, hahahahahahahahahahahaaa
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
He Mamz, klinkt als horror, zo'n middag...

MissM, Hoe is jou dag gegaan?

Al met James gepraat?

Wauw Pips, da's vast een heel gaaf boompje geworden!

Ik heb een leuke middag achter de rug. Gezellig met vriendin de stad in. Ik zal er over vertellen op de BH.

Maar na een kort nachtje met te veel wijn denk ik dat ik straks compleet in ga storten tijdens de Net5 crime-night..
Poeh he, heb me net helemaal kogelrond gegeten aan de hutspot... nu op de bank met een filmpje, heeeeeerlijk!!

En.. hoewel het nog wel erg minimaal is heb ik ondertussen zo'n kant-en-klaar kunstkerstboompje met lichtjes erin EN een vaas met kerstballen (overigens nog niet zo'n succes maar daar ga ik morgen nog even mee pielen). Verder overal kaarsjes en een geurbrandertje met kerstgeur erin... en zowaar.. ook ik: geniet ervan!!

Kus en alvast lekker slapen voor later!!
Het was een mooie, drukke, vermoeiende maar geweldige dag!

Prachtig bruidspaar, gezellige gasten. Nu een eerste selectie maken van de foto's.

Fijn Gelf dat je al een beetje het genieten door krijgt. Succes met de vaas morgen. uhhh kerstsfeertje en dan hutspot? Oh ja, wij hadden boerenkool toen ik de eerste kerstdingen neer had gezet.

Jonna, fijn dat het geweldig was.
Kerseboom staat eindelijk te pronken

Verder heel rustig aan gedaan, lekkere erwtensoep gemaakt, en lang voorgelezen. Dus liggen er nu 3 tevreden kindjes op bed.
MissM. Bij deze wil ik je feliciteren met de geboorte van M. Ik lees uit je berichten dat het zwaar is. Sterkte ermee! Onthoud dat het altijd even duurt voor je je ritme gevonden hebt. Ik weet dat het een dooddoener is en je er op korte termijn niets aan hebt, maar toch een hart onder de riem.

Ik heb me hier tijden niet laten zien. Ik kan het even niet opbrengen. Ik schrijf hier en daar een reactie, maar heb inhoudelijk niet zoveel te zeggen.

Het gaat allemaal niet zo lekker. Ik ben onwijs met mezelf aan het stoeien. Er zijn momenten dat het best even aardig gaat, maar als er iets gebeurt, merk ik dat het laagje nog zo kwetsbaar is. Nu de 'feestdagen' er aan komen, word ik geconfronteerd met een leegte. En met deze leegte heb ik enorme moeite, ookal zijn er veel mensen die met me meeleven.

Afgelopen maandag heb ik het hondje van mijn moeder moeten laten inslapen. Niet omdat hij ziek was, maar omdat niemand hem wilde hebben. Geen baasje die zich meldde en ook asiels gaven niet thuis, omdat het hondje niet plaatsbaar zou zijn. Hier in huis ging het steeds slechter. Dagelijks 'vloog' hij mijn dochters aan, omdat hij ergens van schrok. Het was een onhoudbare situatie.

Het is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik had zo graag gehad dat het beestje hier in huis een fijn thuis zou vinden. Ik had het graag gedaan. Maar los hiervan, vind ik het tegennatuurlijk om een 'gezond' dier te laten inslapen.

Kortom... even niet zo fijn dus.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Het zal, zoals altijd, ook nu met ups en downs gaan.

Ik hoop dat er een tijd komt dat ik het allemaal weer kan volgen, maar voor nu is het even te veel. Sorry.
Druifje, ik denk dat je je handen vol hebt aan jezelf de komende tijd. Misschien dat je opgelucht adem haalt als die 'feestdagen' eindelijk voorbij zijn. En dan ook nog het hondje..

Sterkte.
Jeetje Druifje, wat een rot beslissing.

Veel sterkte.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jeetje Druifje toch

Ik ga vandaag voor het eerst met die hardloopgroep mee. Ben benieuwd.
He bah Druif wat naar van het hondje. Daar zou ik ook goed ziek van zijn. Doe je rustig aan? Ik hoop dat je snel wat lekkerder in je velletje zit.

Miss M Hoe is het vannacht gegaan met de kleine M?
dikke knuf voor druif!

HIer gaat alles gelukkig nog wel goed, heb gister aardig wat gebezemd, en mijn haar eens lekker laten knippen en kleuren. Ben weer mooi :P.

Ik mis mijn Brit, die ik pas de 24e weer zie. En ik weet ook niet zo goed hoe en wat ik allemaal moet gaan regelen. Normaal kun je rustig met je partner bespreken wie er minder gaat werken en op welke dagen je opvang nodig hebt, maar hij heeft nog helemaal geen baan en dat is dus nog helemaal neit te plannen. Ook moet ik nog scheiden en een huis op mijn naam laten zetten en kraamzorg regelen en we moeten nog verbouwen... Poeh hee, het duurt nog wel even voor ik leuk kan gaan nadenken over de kleurtjes van de kinderkamer, het wordt maar weer eens tijd voor een dikke lange lijst.

iig gaat vrijdag de rekeningen op mijn naam (of op die van ex, maar iig niet meer samen...)
Goh Allis wat leuk om weer van je te horen. En nog steeds overgelukkig. Komt je Brit naar Nederland of ga jij weer daarheen? Zo te horen gaat alles verder goed met je zwangerschap. Hoeveel weken ben je nu?
Goeiemorgen

Zowaar blauwe lucht vandaag! Heerlijk!

Allis, fijn dat je hier ook even post. Natuurlijk is het allemaal ontzettend lastig en druk, maar hé, je kindje doet het goed

En al die praktische dingen, die komen vanzelf. Vraag anders eerst gewoon opvang aan voor de dagen die jij werkt en wilt blijven werken. Dan heb je dat gewoon geregeld. En je kunt het altijd nog opzeggen als je het niet nodig hebt!

Druifje, wat ontzettend moeilijk zeg allemaal. naast het verdriet om je moeder ook nog het verdriet om haar hondje. En dan ook niet de feestdagen met verplicht gezellig. Hier slijt het verdriet om mama ondertussen, dat scheelt. Ik kan weer uitkijken naar een dag gezellig met familie samen. Maar als dat voor jou nog niet zo is, neem je tijd. Doe niet teveel, koester jezelf en laat voor je zorgen

Mamz, fijn dat je dag zo kon eindigen!

Coetje, leuke dag gehad gisteren?

Ik had gsiteren een goede dag, wat is dat toch fijn! Héél veel wassen gedaan, gevouwen en in de kast gelegd. Weekboodschappen gehaald, bezoek gehad, getelefoneerd en zelfs 's avonds nog uit eten geweest met Lief en SchoneBroer. En amper misselijk geweest. Zó lekker! Kennelijk is werken toch wel veel nu

Vandaag is het hier klusdag. Lief en SchoneBroer gaan schilderen, ik ga wat opruimen, kerstkaarten schrijven, en alle kleren van Zoonlief weer in de kast leggen. Mamz, heb jij nog kleren nodig voor je jongens? En zo ja, ook in maatje 122/128?

Fijne dag allemaal!
He Allis, fijn om je even te horen.

Lopen ging goed! Ik liep zowaar steeds vooraan!
effe een minibreak tussen de verschillende vloeren door...

Heb de eetkamer en de tuinkamer gesopt, moet de keuken nog en de woonkamer. De woonkamer is lastig want ik moet eigenlijk van mezelf ook de shine polish meuk er op smeren, en niet alleen de quick clean versie. Da's dus eerst heel hard poetsen om schoon te maken en dan op mijn knietjes door de kamer om er een glanslaag op te smeren.

Ook moet ik nog planten water geven en was vouwen. En op mijn luie reetje zitten want het is natuurlijk wel zondag.

Ja, de zwangerschap gaat nog steeds goed, ik begin mijn energie weer terug te krijgen. Maar dat maakt me meteen ook nerveus, want ik voel niet zoveel meer... Niet meer erg misselijk, niet gigantisch moe... moet af en toe in mijn tieten knijpen om te checken of die nog wel gevoelig zijn. Maar goed, morgen ben ik ook 11 weken zwanger dus het is wel logisch dat de vroege verschijnselen een beetje afnemen, toch?
Och Allis ik was van alle vier ook de eerste 3 maanden misselijk en alles. En na die drie maanden was het gewoon genieten van de zwangerschap. Dus geniet.
Ik zou willen dat ik niet mee moe en misselijk was. Ik heb nl te vroeg gejuicht. Gisteren een superdag en nu lig ik alweer in bed omdat ik verder niets kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven