Lippenstift loopt uit.
zondag 13 december 2009 om 11:16
zondag 13 december 2009 om 12:36
Heb je een hoop rimpeltjes om je mond? Stop evt met roken en kijk of je een behandeling voor die rimpels wilt ondergaan.
En misschien is je probleem wel dat je huid te vet is. Smeer geen creme rondom je mond, dus niet op je kin en niet onder je neus.
En misschien is je probleem wel dat je huid te vet is. Smeer geen creme rondom je mond, dus niet op je kin en niet onder je neus.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zondag 13 december 2009 om 15:32
zondag 13 december 2009 om 19:18
quote:Lys schreef op 13 december 2009 @ 15:32:
John van G lipstick base
Ooit aangeschaft omdat ik een mooie kleur lipstick zag, maar het was zo'n 'vettige' lipstick. (ik gebruik altijd longlasting en die zijn droger).
Werkt prima, geen aandelen btw.Ja, dat lijkt me wel wat. Maar waar koop ik dit? Via internet of gewoon in de winkel?
John van G lipstick base
Ooit aangeschaft omdat ik een mooie kleur lipstick zag, maar het was zo'n 'vettige' lipstick. (ik gebruik altijd longlasting en die zijn droger).
Werkt prima, geen aandelen btw.Ja, dat lijkt me wel wat. Maar waar koop ik dit? Via internet of gewoon in de winkel?
zondag 13 december 2009 om 19:26
maandag 14 december 2009 om 18:02