En degene na mij gaat weer verder....

20-07-2007 10:43 10401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er het eerst met een vraag? bewerkt door moderator,
alles in droger behalve truien en t shirts

hoeveel geef jij ongeveer uit aan boodschappen per week?
Pff, ik denk 75 euro ongeveer, dat verschilt hier wel. We maken een huishoudpotje en daar doen we boodschappen uit, met een verjaardag geven we meer uit maar we zijn maar met z'n tweeen dus zoveel is het gelukkig niet

en jij?
wij ook ongeveer 60-75 euro. als er wasmiddel gekocht moet worden, is dat in 1 keer wel een smak erbij, maar dat probeer ik ook wel te spreiden. en met feestjes is het inderdaad meer, maar dat lijkt me normaal.

heb jij een sloopgraag huisdier?

(inderdaad grappig al die overeenkomsten. ik droog m'n was ook het liefst buiten, net weer een schone opgehangen.)
Nee, nog niet maar als we straks een kitten in huis nemen kan dat nog wel eens veranderen. Ik vind die verhalen van Biebeltje eigenlijk best grappig, ik denk dat dat er ook bij hoort met een kitten.

Vind jij het ook zo saai in huis zonder dieren?
als je er eentje uit mijn buurnest neemt kan ik wel proberen haar zo sociaal mogelijk te maken ze zijn echt te schattig, 2 weken oud nu, oogjes open. Alex van Biebeltje is inderdaad zo te lezen heel erg.

antwoord op je vraag: JA!! Mousy is gisteren 3 uur bij de dierenarts geweest en miste haar toen al. als ik ergens ben waar zij niet is denk ik altijd dat ik haar zie lopen. huisdieren voegen iets toe aan je huis, zonder is het inderdaad saai

wat doe jij in het dagelijks leven?
Ik heb nu een half jaar gewerkt dus van 8 tot half 7 s avonds, maar over anderhalve week ga ik mijn studie Pedagogiek afmaken. Kan niet wachten eigenlijk.

Ja Alex klinkt echt heel erg maar aan de andere kant mis ik ook dat leven in huis, het is nu wel heel saai! haha

En jij?
ik ga in september beginnen aan m'n tweede master psychologie. ben op dit moment bezig de eerste af te ronden, zit middenin m'n scriptie.

verder heb ik een bijbaantje waar ik 1 a 2 dagen per week werk.

wil je nog nieuwe foto's van het poesje?
Wauw bezig bijtje dus haha

Ja heb je nog nieuwe, ik heb ook al op het andere topic nieuwe foto's gevonden, zo lief joh.

Hoe is het met het poesje?
kittens doen het goed. vanmiddag komt een vriendin van me die een ander poesje uit het nest neemt, dus dan gaan we er even bijzitten, beetje oppakken en aanhalen, dat ze daar ook aan wennen. helaas hebben we nog geen huisje voor de laatste, ik mail je de foto's wel, als je toch verliefd wordt, laat maar weten!

hoeveel / vaak zit je eigenlijk op het forum?
Ik zit nu wel veel op het forum omdat ik ziek thuis ben en ik verveel me dood. Maar normaal gesproken zit ik er s avonds twee uurtjes op ofzo, het verschilt een beetje per dag. Want er zijn ook dagen dat ik er niet kom.

En jij

P.S. ben echt benieuwd naar de foto's, ze is nog niet ingeent enzo neem ik aan?
bij mij ligt het er ook aan hoe druk ik ben. op het moment zou ik heel actief aan het opruimen en schoonmaken moeten, dus misschien zometeen toch maar mee beginnen. als ik weinig te doen heb vind ik het leuk om verschillende topics te lezen, en dit topic is ook leuk!

doe jij in 1 keer boodschappen voor de hele week of elke dag een beetje?

ps. kittens moeten geënt worden met 9 en 12 weken en ontwormen met 6, 9 en 12 weken. de eerste keer ontwormen doen wij dus wel, maar voor de rest zullen de nieuwe baasjes zelf moeten zorgen, aangezien ze met 6 weken weg gaan.

foto's komen eraan!
Ik doe meestal boodschappen voor ong. 3 dagen. Het ligt eraan of ik met mijn lief en dus de auto ben of met de fiets/lopend.

Heb jij een enorme voorraadkast?

P.S. ja logisch ook! Ben benieuwd naar de foto's
ik heb een aardige opbergruimte, maar doordat deze laag is en schuin afloopt (onder schuin dak) is het niet heel handig in te richten. was nog een doel van me deze vakantie, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen...

en jij?
Ik heb een redelijk grote zolder en een kelder en een schuur, dus ruimte zat voor al die spullen die je niet wil neerzetten maar ook niet wil weggooien

Ik ga nu even boodschappen doen en jij?
alleen bewaar ik natuurlijk geen eten op zolder
Moet ik ook doen, maar ik wacht even.

Doe jij boodschappen lopen, op de fiets of met de auto?
Cum non tum age
Ik hoef niet veel te halen, dus ik ga lekker lopen.

bijt je op je nagels?
niet meer, dat heb ik afgeleerd! heb nu eindelijk mooie nagels.

kun jij buiten ook genieten van het zonnetje?
Ja!

Beschrijf jouw kapsel.
Cum non tum age
bruin haar met slag tot over m'n schouders in laagjes geknipt.

festivalganger of niet?
Niet echt, maar ik ga weleens naar dingen als de Uitmarkt enzo.

Wat is het laatste concert dat je hebt bijgewoond?
Cum non tum age
dat van P!nk, vorig jaar november (?) in de HMH

m'n schoonmoeder had kaartjes gewonnen, maar hoefde er niet zo nodig heen.

wat denk je; houden we het droog vandaag?
Voorlopig wel, misschien dat het vanavond een beetje gaat regenen.

Wat is de laatste cd die je hebt gekocht?
Cum non tum age
De cd van Joss Stone

Al boodschappen gedaan?
vandaag hoef ik niet, ben gister geweest.

wat ga je vanavond eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven