Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zondag 13 december 2009 om 18:04
Srateeg en IBI, wat heftig allemaal.
En precies wat Boogie (sorry hoor, maar ik las eerst boogie en nu blijf je boogie van woogie dan he) schrijft, als je dit zo van te vote berekent ben je echt slecht.
Zo, Appel weer weg, terwijl ik dit onderwerpje alleen even als meldeing voor haar had aangesneden. Is beetje uit de hand gelopen.
En precies wat Boogie (sorry hoor, maar ik las eerst boogie en nu blijf je boogie van woogie dan he) schrijft, als je dit zo van te vote berekent ben je echt slecht.
Zo, Appel weer weg, terwijl ik dit onderwerpje alleen even als meldeing voor haar had aangesneden. Is beetje uit de hand gelopen.
zondag 13 december 2009 om 18:22
Hallo meisjes!!
Ik heb zo'n fijne middag gehad!
Heerlijk bij freak geweest, ik weet het zeker, we zijn zusjes!! hahaha
Ik ben met een zonnestraaltje in mijn hart terug naar huis gereden, wij kunnen nog dágen praten, huilen, lachen samen.
Het was een onverwachte super actie.
En ze woont dichtbij dus ik ga vaker komen Freak.
Deze dag heeft een gouden randje, want ik vond ook nog een heel lieve mooie wijze mail in mailbox toen ik thuiskwam van Bubbles!
Meiden jullie zijn onbetaalbaar.
Ik heb zo'n fijne middag gehad!
Heerlijk bij freak geweest, ik weet het zeker, we zijn zusjes!! hahaha
Ik ben met een zonnestraaltje in mijn hart terug naar huis gereden, wij kunnen nog dágen praten, huilen, lachen samen.
Het was een onverwachte super actie.
En ze woont dichtbij dus ik ga vaker komen Freak.
Deze dag heeft een gouden randje, want ik vond ook nog een heel lieve mooie wijze mail in mailbox toen ik thuiskwam van Bubbles!
Meiden jullie zijn onbetaalbaar.
zondag 13 december 2009 om 18:31
quote:gewoonpetra schreef op 13 december 2009 @ 18:27:
Oh en meiden, Freak is een heel mooie lieve vrouw, heeft een prachtig huis, rode nagels en heerlijke hapjes!
Ze is prettig gezelschap ook nog!
Als je je verveelt op zondagmiddag weet ik nog een adresje
op de hapjes na kan ik me daar volledig bij aansluiten
die hapjes hebben .floor en ik niet gezien
Oh en meiden, Freak is een heel mooie lieve vrouw, heeft een prachtig huis, rode nagels en heerlijke hapjes!
Ze is prettig gezelschap ook nog!
Als je je verveelt op zondagmiddag weet ik nog een adresje
op de hapjes na kan ik me daar volledig bij aansluiten
die hapjes hebben .floor en ik niet gezien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 13 december 2009 om 18:32
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 18:30:
Lijkt me supergezellig voor een verveelde zondag om bij Freak langs te gaan maar 't is me toch echt te ver fietsen!
(Waarom woont er nou niemand bij mij in de buurt? )ga dan ook niet in zo'n uithoek wonen!
Lijkt me supergezellig voor een verveelde zondag om bij Freak langs te gaan maar 't is me toch echt te ver fietsen!
(Waarom woont er nou niemand bij mij in de buurt? )ga dan ook niet in zo'n uithoek wonen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best