Good Luck
zondag 13 december 2009 om 18:56
Jin, ik vind het wel lollig....
(had jij trouwens nog gezien dat je lieve kaart er maar 2 dagen over gedaan heeft? Echt snel van die TNT jongens!).
Zo, ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt maar ik verwacht er veel van
Vandaag ook weer keurig gedaan wat ik moest qua bewegen en eten dus...
Compu, lekker bezig dus? Mooi zo! CG alleen geschrokken van de val? Geen schade?
En hoe is het met Jonathan Mal?
Kokos, je oudste is een lekker bijdehand grietje zo te horen. Hoe verzinnen die druiven het toch allemaal he?
Fijn dat werken je meneer niet tegenviel. Nou morgen hele dag nog vol houden en dan is het leed wel weer geleden. Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gegaan is he?
(had jij trouwens nog gezien dat je lieve kaart er maar 2 dagen over gedaan heeft? Echt snel van die TNT jongens!).
Zo, ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt maar ik verwacht er veel van
Vandaag ook weer keurig gedaan wat ik moest qua bewegen en eten dus...
Compu, lekker bezig dus? Mooi zo! CG alleen geschrokken van de val? Geen schade?
En hoe is het met Jonathan Mal?
Kokos, je oudste is een lekker bijdehand grietje zo te horen. Hoe verzinnen die druiven het toch allemaal he?
Fijn dat werken je meneer niet tegenviel. Nou morgen hele dag nog vol houden en dan is het leed wel weer geleden. Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gegaan is he?
zondag 13 december 2009 om 20:26
zondag 13 december 2009 om 20:44
zondag 13 december 2009 om 20:49
zondag 13 december 2009 om 20:51
Ik ga meteen even kijken!
Jonathan zegt het ook niet de hele tijd gericht hoor. Hij is dan aan het spelen met de Duplo en dan zegt hij steeds mama mama mama mama. Net aan tafel keek hij me wel aan toen hij mama zei. Maar ik hoor wel vaker soms ineens woordjes uit het niks. Dan zou wel een grote wens uitkomen, ben soms best een beetje een soort van jaloers als ik lees wat jullie schrijven over grappige opmerkingen enzo.
Jonathan zegt het ook niet de hele tijd gericht hoor. Hij is dan aan het spelen met de Duplo en dan zegt hij steeds mama mama mama mama. Net aan tafel keek hij me wel aan toen hij mama zei. Maar ik hoor wel vaker soms ineens woordjes uit het niks. Dan zou wel een grote wens uitkomen, ben soms best een beetje een soort van jaloers als ik lees wat jullie schrijven over grappige opmerkingen enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 13 december 2009 om 21:04
Nee, wij doen niet aan Kerst. Jonathan is nu nog druk met zijn Sintkado's dus niet nodig en hij is al zo snel weer jarig.
Gisteren het Ikea keukentje staan bewonderen, die gaan we wel halen voor zijn verjaardag. En van de familie krijgen we dan de accessoires erbij (pannetjes, schortje, bestekset etc. )
Gisteren het Ikea keukentje staan bewonderen, die gaan we wel halen voor zijn verjaardag. En van de familie krijgen we dan de accessoires erbij (pannetjes, schortje, bestekset etc. )
maleficent wijzigde dit bericht op 13-12-2009 21:05
Reden: moeilijk woord accessoires
Reden: moeilijk woord accessoires
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 13 december 2009 om 21:15
Oh wat leuk! Ik vind dat echt een leuk keukentje. En leuk met al die dingen erbij (vermijd het woord accesoires)!
Wij doen helaas wel cadeaus met kerst. Heiligabend (24 dec) is de allerbelangrijkste feestdag hier en kindjes moeten dan cadeaus krijgen, anders ben je echt ontaard zo ongeveer .
En dus gaan we aan de cadeaus, voor het eerst geloof ik.
Ze krijgen allebei een zitzak (dezelfde blauwe): http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html (zo ongeveer moeten lullen als brugman, maar ineens mocht ik ze bestellen van vent).
Jongste krijgt dan een soort van poppenkastkleed van Hema en een handige rugzak en oudste krijgt dan een kalender en dat stoplicht en ze krijgen allebei een grote stuiterbal met flitsend licht.
Klaar!
Wij doen helaas wel cadeaus met kerst. Heiligabend (24 dec) is de allerbelangrijkste feestdag hier en kindjes moeten dan cadeaus krijgen, anders ben je echt ontaard zo ongeveer .
En dus gaan we aan de cadeaus, voor het eerst geloof ik.
Ze krijgen allebei een zitzak (dezelfde blauwe): http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html (zo ongeveer moeten lullen als brugman, maar ineens mocht ik ze bestellen van vent).
Jongste krijgt dan een soort van poppenkastkleed van Hema en een handige rugzak en oudste krijgt dan een kalender en dat stoplicht en ze krijgen allebei een grote stuiterbal met flitsend licht.
Klaar!
zondag 13 december 2009 om 21:19
zondag 13 december 2009 om 21:21
Ik vind het zo sneu voor oudste dat hij op de kita niets anders hoort dan kerst dit en kerst dat en dat iedereen dan enorme geschenken krijgt en hij als enige niks. Dat kan ik dan niet. En sinterklaas wil ik er perse in houden. En dat onze verjaardagen dan wat ongelukkig vallen net daarna, tja dat is het lot denk ik voor de komende jaren.
zondag 13 december 2009 om 21:22
zondag 13 december 2009 om 21:29
zondag 13 december 2009 om 21:29
Even een klein berichtje van mij. Het gaat nog niet zo lekker hier. Na de hele middag inwendig boos te zijn, ( want de kinderen waren erbij en dan wil ik niet het gesprek aangaan) hebben we net ruzie gehad en het behoorlijk uitgesproken naar elkaar ,maar ik moet het nu even laten rusten. Anders haal ik er vanalles bij, wat echt niet relevant is.
Bleghh.. hij heeft wel het een en ander belooft, dus ik hoop dat we weer de goede kant op gaan.
Sorry, de volgende keer hoop ik gezelliger te zijn.
Bleghh.. hij heeft wel het een en ander belooft, dus ik hoop dat we weer de goede kant op gaan.
Sorry, de volgende keer hoop ik gezelliger te zijn.