Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jin, ik vind het wel lollig....

(had jij trouwens nog gezien dat je lieve kaart er maar 2 dagen over gedaan heeft? Echt snel van die TNT jongens!).

Zo, ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt maar ik verwacht er veel van

Vandaag ook weer keurig gedaan wat ik moest qua bewegen en eten dus...

Compu, lekker bezig dus? Mooi zo! CG alleen geschrokken van de val? Geen schade?

En hoe is het met Jonathan Mal?

Kokos, je oudste is een lekker bijdehand grietje zo te horen. Hoe verzinnen die druiven het toch allemaal he?

Fijn dat werken je meneer niet tegenviel. Nou morgen hele dag nog vol houden en dan is het leed wel weer geleden. Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gegaan is he?
Met Jonathan alles goed hoor. Hij heeft wel 4 schaafplekken op zijn rug, maat volgens mij heeft hij daar niet zoveel last van. Het is de hele dag Mama, dus dat is wel leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
He das inderdaad gezellig zeg! En fijn dat de schade beperkt is. Hoort erbij helaas....
Fijn dat hij er geen last meer van lijkt te hebben Mal!

Suze, ik weet wel zeker dat die weegschaal van jou je morgen laat lachen! Knap hoor, maar ik vond je alweer aardig in model toen ik je laatst zag hoor! Applaus voor de post zeg, heel snel gedaan!
Mal, wat klinkt dat mamma je vast als een mooi muziekje in de oren!
Ja, het is wel leuk om hem echt een woord te horen zeggen. Maar ben ook wel weer meteen bang dat het weer tijdelijk is. Hij heeft het wel vaker gehad even, en dan ging het weer weg. Maar zijn stemmetje klinkt wel heel schattig als hij 'praat'.
Mal, ik weet niet of het afwijkt, maar dat is bij kindjes die "op tijd" praten heel gewoon. Dat ze het een keer zeggen, dan maanden niet en dan ineens weer wel.

Heb een foto van oudste op de groep gezet met zijn handen over zijn oren als dat meisje haar best doet met zingen.
Ik ga meteen even kijken!

Jonathan zegt het ook niet de hele tijd gericht hoor. Hij is dan aan het spelen met de Duplo en dan zegt hij steeds mama mama mama mama. Net aan tafel keek hij me wel aan toen hij mama zei. Maar ik hoor wel vaker soms ineens woordjes uit het niks. Dan zou wel een grote wens uitkomen, ben soms best een beetje een soort van jaloers als ik lees wat jullie schrijven over grappige opmerkingen enzo.
dat kan ik me heel goed voorstellen!!!!
Haha, grappige foto
Lollig he? Maar ja het arme kind zong ook best lang dus hij moest lang zo zitten .

Gaan jullie kerstcadeaus geven?
quote:Jinny schreef op 13 december 2009 @ 18:35:

Ehm, Lapland is toch geen land? Ligt toch in Finland? Of ben ik nou wat wazig?Precies
Whahahahaahhahahahahaa Oudste JInnykind is grappig.
quote:Star schreef op 13 december 2009 @ 20:56:

[...]

Precies Pfff, door voor vraag 2!
Nee, wij doen niet aan Kerst. Jonathan is nu nog druk met zijn Sintkado's dus niet nodig en hij is al zo snel weer jarig.

Gisteren het Ikea keukentje staan bewonderen, die gaan we wel halen voor zijn verjaardag. En van de familie krijgen we dan de accessoires erbij (pannetjes, schortje, bestekset etc. )
maleficent wijzigde dit bericht op 13-12-2009 21:05
Reden: moeilijk woord accessoires
% gewijzigd
Oh wat leuk! Ik vind dat echt een leuk keukentje. En leuk met al die dingen erbij (vermijd het woord accesoires)!

Wij doen helaas wel cadeaus met kerst. Heiligabend (24 dec) is de allerbelangrijkste feestdag hier en kindjes moeten dan cadeaus krijgen, anders ben je echt ontaard zo ongeveer .

En dus gaan we aan de cadeaus, voor het eerst geloof ik.

Ze krijgen allebei een zitzak (dezelfde blauwe): http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html (zo ongeveer moeten lullen als brugman, maar ineens mocht ik ze bestellen van vent).

Jongste krijgt dan een soort van poppenkastkleed van Hema en een handige rugzak en oudste krijgt dan een kalender en dat stoplicht en ze krijgen allebei een grote stuiterbal met flitsend licht.

Klaar!
Ik kan de zitzak niet zien op de link Jinny! Maat ze worden wel flink verwend zeg, leuk!

het voordeel van in het buitenland wonen, eerst Sinterklaas en dan daar de traditie die ongeveer net zoals Sinterklaas is, dat ouders wel cadeautjes moéten geven
Ik vind het zo sneu voor oudste dat hij op de kita niets anders hoort dan kerst dit en kerst dat en dat iedereen dan enorme geschenken krijgt en hij als enige niks. Dat kan ik dan niet. En sinterklaas wil ik er perse in houden. En dat onze verjaardagen dan wat ongelukkig vallen net daarna, tja dat is het lot denk ik voor de komende jaren.
Ach ja. Dat heb je met januarikindjes.
Gaat deze link wel Mal?

http://www.jako-o.nl/popu ... ak_effen&mb_v301_ch=9d5ac
Die doet het wel! Leuk ding is dat!
Ik wilde ze graag iets nuttigs geven, vandaar. Is volgens mij ook een leuk ding, ik hoop het (anders vermoed ik een scheiding ).
Amalia, hoe was het in Londen? Hebben jullie het leuk gehad? Veel gekocht?

Bam, was die braderie nou dit weekend? Hoe is het gegaan? heb je een foto gemaakt?
Ik moet even afzwaaien, ik heb een opdracht en dat is iets aanpassen in een oude gids die ik heb gemaakt. Moet ik alleen op mijn vorige computer doen en die staat op zolder. Omdat het daar heel koud is stel ik het steeds uit, maar het moet echt.
Even een klein berichtje van mij. Het gaat nog niet zo lekker hier. Na de hele middag inwendig boos te zijn, ( want de kinderen waren erbij en dan wil ik niet het gesprek aangaan) hebben we net ruzie gehad en het behoorlijk uitgesproken naar elkaar ,maar ik moet het nu even laten rusten. Anders haal ik er vanalles bij, wat echt niet relevant is.

Bleghh.. hij heeft wel het een en ander belooft, dus ik hoop dat we weer de goede kant op gaan.

Sorry, de volgende keer hoop ik gezelliger te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven