Saai!
maandag 14 december 2009 om 20:42
Saai aan de appelsap is hoe het ook hoort Dez
Snjoookje zwaai zwaai... was kort bezoekje aan kikkerlandje!
Jammer dat Stephlief niet van skaatsen houdt. Kon je meer wedstrijdritten bekijken. Misschien nog wat terug te zien via internet?
Saaie dag gehad, tandarts geweest, saai niets aan de hand. Boodschapjes gedaan en nog wat dingen geregeld. Gewoon een saaie saaie dag.
Snjoookje zwaai zwaai... was kort bezoekje aan kikkerlandje!
Jammer dat Stephlief niet van skaatsen houdt. Kon je meer wedstrijdritten bekijken. Misschien nog wat terug te zien via internet?
Saaie dag gehad, tandarts geweest, saai niets aan de hand. Boodschapjes gedaan en nog wat dingen geregeld. Gewoon een saaie saaie dag.
dinsdag 15 december 2009 om 22:53
Hallo saaie elfjes, ik ben weer terug in ijsjesland. Het is hier 3 graden boven 0 en morgen verwachten ze +6 ;o)
Ben niet saai weggeregend in het koude kikkerlandje, viel allemaal best mee.
Cursus was heel saai (heel veel gelachen), vrijdag van 10 tot 21.30 en zaterdag van 9.30 tot 17.00.
Donderdag nog een saaie meet gehad met 4 meiden van het remigratietopic.
Nu weer saai thuis, met slechts 5 frikandellen (meer paste er niet in m'n koffer), 4 rookworsten en een stuk zuurkoolspek...
Ben niet saai weggeregend in het koude kikkerlandje, viel allemaal best mee.
Cursus was heel saai (heel veel gelachen), vrijdag van 10 tot 21.30 en zaterdag van 9.30 tot 17.00.
Donderdag nog een saaie meet gehad met 4 meiden van het remigratietopic.
Nu weer saai thuis, met slechts 5 frikandellen (meer paste er niet in m'n koffer), 4 rookworsten en een stuk zuurkoolspek...
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 16 december 2009 om 09:30
woensdag 16 december 2009 om 10:14
woensdag 16 december 2009 om 15:31
Steph: geen leuk nieuws zo in deze tijd.
Ik ben saai aan het werk, leuk dagje hoor. De eerste patient die hier binnenkwam werd eigenlijk direct opgenomen, kon dus naar boven. De laatste patient voor de lunch kreeg pijn op de borst; maar even een nitro-tabletje gegeven en maar weer naar boven gebracht....
Ik ben saai aan het werk, leuk dagje hoor. De eerste patient die hier binnenkwam werd eigenlijk direct opgenomen, kon dus naar boven. De laatste patient voor de lunch kreeg pijn op de borst; maar even een nitro-tabletje gegeven en maar weer naar boven gebracht....
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 16 december 2009 om 23:24
Ik was zo saai dat ik het dictee maar overgeslagen heb. En Steph wat een ontzettend saaie mannen zeg. En ze kunnen nog zingen ook. En jij hebt ze aan moeten horen? Vreselijk zeg, hopelijk kun je nog slapen na hun zangkunsten. Goed dat je nu nog even tv kijkt, is je hoofd leeg van al die saaie indrukken.
Iedereen een fijne saaie nacht! En morgen weer vroeg op voor het elfendansje he
Iedereen een fijne saaie nacht! En morgen weer vroeg op voor het elfendansje he
donderdag 17 december 2009 om 07:45