Waar erger jij je aan?

02-06-2009 17:02 495 berichten
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.

Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.

Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...

Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

Erger jij je wel eens?

Totaal aantal stemmen: 127

Nee, ik erger me nooit. (4%)
Ja, Ik erger me vaak aan iets of iemand (57%)
Ik erger me soms. (37%)
Ergeren? Wat is dat? (2%)
Alle reacties Link kopieren
quote:kelbel schreef op 14 december 2009 @ 14:59:

[...]

Dit had mijn post kunnen zijn. Volledig mee eens! En ik erger me bij voorbaat al aan mensen die hier niets van snappen!Dan mag je je aan mij gaan ergeren
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:kelbel schreef op 14 december 2009 @ 14:33:

[...]

En aan mensen die mij een spontane meid noemen, terwijl ik al bijna 40 ben! Geloof je toch niet! (misschien toch maar de jeans inruilen voor parelketting)Huh, ik ben 51 en word vaak een spontane meid genoemd. Wat heeft dat nu weer met leeftijd te maken?
.
mensen die vordringen bij het instappen van de trein. Iedereen stapt netjes opzij om mensen er uit te laten en dan moet er altijd zo'n trien / klojo in die ruimte gaan staan.
.
Aan m'n enorme kater.
quote:Paque_in_Pink schreef op 12 december 2009 @ 11:53:

[...]

Oh ja, dat zijn de zogenaamde " ik tors een rugzakje mee" mensen.. *gruwel* Zelfde ergernis ja.
Ik erger mij aan mijn enorme vreetbui die ik al de hele dag heb, hij wil niet weg.
quote:delphicat schreef op 14 december 2009 @ 12:14:

[...]

Ja, sinds wanneer "mag" Rob Oudkerk weer? Die is voor mij echt voorbij ergernis, zo erg. Iemand die zo een totale minachting heeft voor mensen en vrouwen dat hij voor een tientje seks heeft met verslaafde prostituees, die dus op een heel nare wijze misbruik maakt van mensen die op het absolute dieptepunt van hun leven zitten en geen andere keus hebben, zo iemand wordt gewoon weer uitgenodigd voor talkshows?

Waarom? Ik snap dat er geen levenslange straf staat op wat hij heeft gedaan, maar je hoeft zo'n immoreel type toch niet voor een kletspraatje uit te nodigen? Zat andere mensen om uit te kiezen.

Misschien heeft hij juist heel veel respect voor deze vrouwen en gunt hij ze met zijn klandizie een inkomen zodat ze niet nog verder afglijden?

Het is triest als iemand 's nachts in de kou op een desolate weg staat in de hoop opgepikt te worden door een automobilist. Maar het is nog triester als die automobilist niet komt en zo'n vrouw (heel soms misschien ook een man) voor niets daar staat.
Gisteren aan Peter R de Vries: dat 80% van alles wat je in zijn programma's ziet beeldmateriaal is dat 'ie al eerder uitgezonden heeft, dat 'ie iemand beschuldigd van iets heel ernstigs en als DNA dan uitwijst dat het niet zo is dat 'ie dat dan helemaal niet meldt, en dat 'ie constant mensen aanspreekt op dingen waar zij helemaal niets mee te maken hebben.
quote:delphicat schreef op 14 december 2009 @ 12:14:

[...]

Ja, sinds wanneer "mag" Rob Oudkerk weer? Die is voor mij echt voorbij ergernis, zo erg. Iemand die zo een totale minachting heeft voor mensen en vrouwen dat hij voor een tientje seks heeft met verslaafde prostituees, die dus op een heel nare wijze misbruik maakt van mensen die op het absolute dieptepunt van hun leven zitten en geen andere keus hebben, zo iemand wordt gewoon weer uitgenodigd voor talkshows?

Waarom? Ik snap dat er geen levenslange straf staat op wat hij heeft gedaan, maar je hoeft zo'n immoreel type toch niet voor een kletspraatje uit te nodigen? Zat andere mensen om uit te kiezen.Helemaal mee eens. Zit die viespeuk ineens weer bij programma's als DWDD e.d. Dat hij zich niet kapotschaamt! Hij heeft trouwens ook tienerdochters. Erg hoor zo'n papa.
Sja Zomaareenvent, zo kun je alles goedlullen. Iemand die expres nog een toertje maakt met de auto zodat die meiden helemaal gaan trillen omdat ze een shot nodig hebben, dan terugrijden en voor een lagere prijs je laten pijpen is puur sadisme. Zo'n vent zou zelf eens goed hard in z'n reet geragd moeten worden, en dan ben ik nog mild. Bovendien hebben die meiden niet zelden een besmettelijke ziekte door het gebruik van naalden en onbeschermde seks, dus als huisarts, vader en echtgenoot ben je al helemaal verfoeilijk.
Zelf erger ik me de hele dag gruwelijk aan van alles en nog wat (lage tolerantiegrens ), maar vandaag vooral het eeuwige bekvechten en moddersmijten van sommige "dames" op dit forum.

Als je niet met argumenten kunt winnen en je moet verlagen tot steken onder water of zelfs ordinair schelden, hou dan alsjeblieft je mond!

Maar ja, ik heb niet de illusie dat dit ooit zal veranderen, al helpt het wel er eens lekker over te zeuren .
Nog even over die stuitende vent Rob Oudkerk. Ik zag hem een paar jaar geleden op het strand; boog die voorover en hing er een hele vieze behaarde bal uit z'n zwembroek.

Op die tippelzone stonden ook hele jonge meisjes uit het Oostblok die per bus door hun pooiers naar die Nederlandse tippelzone's werden gebracht.

Paul Witteman vroeg hem, toen het net was uitgekomen, 'Die taferelen op die tippelzone daar wordt je toch niet vrolijk van vind je niet? Antwoord die viespeuk "Ach dat valt best mee hoor, die meisjes hebben het zo slecht nog niet".

Dan denk ik: Als het dan allemaal niet zo erg is, zou je het dan ook goed vinden als je eigen dochters op de tippelzone zouden werken?. Maar ja, zijn dochters zitten waarschijnlijk op het gymnasium en hebben een rooskleurige toekomst. Papa is arts en heeft nog genoeg vriendjes in de politiek. Klassenmaatschappij....sommige dingen veranderen ook nooit.

Ik begrijp dus ook echt niet waarom die man nu weer met z'n lelijke kop op de tv verschijnt alsof er niets aan de hand is.
Goh, mag ik even?!

- klanten in de supermarkt die zonder te kijken, net na de ingang, vragen waar iets staat

- klanten in de supermarkt die iets vragen, waarop je netjes datgene aanwijst, waarop zij vervolgens willen dat jij hun hele lijstje aan producten op gaat zoeken

- klanten die niet "heeft u dit nog?" vragen, maar gewoon zeggen op bevelende toon wat ze willen

- klanten die met hun volle winkelkar alles blokkeren en voor je neus gaan staan.. zet die kar dan even weg!

- klanten die racistische opmerkingen maken over andere klanten naar mij toe

- klanten die voordringen in de rij zonder te vragen om voor te mogen

- klanten die denken dat ze alles beter weten: "op het reclamebord staat.." terwijl het er toch écht niet staat

- auto's die op de rotonde niet aangeven of ze afslaan

- mensen die tegen je aanrijden met hun winkelwagen

- mensen die tegen je schreeuwen dat je aan de verkeerde kant fietst om 6 uur 's ochtends terwijl er nog genoeg ruimte is

- meisjes van 13 die zich kleden als 25 en je arrogant aankijken

- knappe kerels die dit ook weten

- mensen die zeuren dat je rookt terwijl je gewoon buiten op straat loopt

- (wat al gezegd is) mensen die pas hun pinpas pakken als alles al gescand is, terwijl ze dat ook van tevoren hadden kunnen doen

- mensen die met kanker schelden, alsof het niks is

- hoorbaar kauwgom kauwen

- praten met de mond vol

- buitenlanders (duitsers, italianen, spanjaarden) die geen moeite doen om engels te praten (waarom leren wij alle talen als zij dat ook niet doen?!)

- bezopen kerels in de kroeg die bier over je heen gooien om vervolgens geen sorry te zeggen en je dom aangapen

- buitenlanders die niet normaal nederlands praten en zomaar, zonder een gesprek of wat dan ook, je nummer vragen

- rokers die hun sigaret tegen je aanknallen, als roker zijnde denk ik daar heel goed om

- oudjes die voordringen

- schoonmoeder die denkt dat haar zoon nooit zo lekker zal eten zoals zij het eten altijd klaarmaakte voor hem sinds het samenwonen

Verder ben ik altijd vrolijk hoor ;)
Gisteren was niet jouw dag of wel?
Gisteren heb ik me toch weer wezenloos geërgerd. Ik kocht bij de Hema twee leuke messen, met groene heften. Ik hoefde er eigenlijk maar eentje, maarja, ze werden nu eenmaal alleen maar per twee verkocht. Niet erg, eentje reserve. Thuisgekomen geprobeerd het plakband waarmee ze aan elkaar zaten eraf te halen, wat dus NIET lukte. Wát een gekloot zeg, ik was des duivels. Er bleef een soort onderlaagje van het plakband opzitten, waardoor de messen kleefden als een gek. Nagellakremover geprobeerd, slaolie, schuursponsje met Jif, niets hielp. Daardoor heb ik nu twee leuke, maar klevende messen, die ik waarschijnlijk uiteindelijk weg zal mieteren.

Hema, bedankt!
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2010 @ 11:04:

Gisteren heb ik me toch weer wezenloos geërgerd. Ik kocht bij de Hema twee leuke messen, met groene heften. Ik hoefde er eigenlijk maar eentje, maarja, ze werden nu eenmaal alleen maar per twee verkocht. Niet erg, eentje reserve. Thuisgekomen geprobeerd het plakband waarmee ze aan elkaar zaten eraf te halen, wat dus NIET lukte. Wát een gekloot zeg, ik was des duivels. Er bleef een soort onderlaagje van het plakband opzitten, waardoor de messen kleefden als een gek. Nagellakremover geprobeerd, slaolie, schuursponsje met Jif, niets hielp. Daardoor heb ik nu twee leuke, maar klevende messen, die ik waarschijnlijk uiteindelijk weg zal mieteren.

Hema, bedankt!Waarom ga je er niet meer terug? Ze zullen heus niet moeilijk doen
sacherijnige kassa-juffen bij de AH die niet eens 'goedemorgen - middag - avond'' kunnen zeggen, alleen iets van ''bonuskaart?'' mompelen....
quote:Schravelvot schreef op 07 januari 2010 @ 11:23:

[...]

Waarom ga je er niet meer terug? Ze zullen heus niet moeilijk doen Er zat ook een sticker op met de streepjescode, en die heb ik er al afgehaald en weggegooid (die ging er wél in één keer af, het kan dus wel!). Bovendien is een van de messen een beetje beschadigd door het schuren met het schuurmiddel. Ze zien me dus aankomen daar..... Nee hoor, ik laat het maar zo, maar ben blij dat ik niet het volledige bestek ervan heb. Dan zou ik overigens wel teruggaan hoor.
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2010 @ 11:04:

Hema, bedankt!De dag dat ik een grote fles stickerverwijderaar in huis heb gehaald, is een van de beste dagen ooit geweest in mijn leven. Ik klots het over alles heen wat van Blokker, HEMA, Marskramer, keukenwinkels komt.
quote:Vl43inder schreef op 07 januari 2010 @ 11:44:

[...]

De dag dat ik een grote fles stickerverwijderaar in huis heb gehaald, is een van de beste dagen ooit geweest in mijn leven. Ik klots het over alles heen wat van Blokker, HEMA, Marskramer, keukenwinkels komt.Oh, maar dat helpt dus wel? Ik dacht dat nagellakremover hetzelfde effect had, en dat werkt voor geen meter. Misschien ook maar een fles van dat spul in huis halen dan.
Ik erger me aan de anonieme hondenuitlater die zijn/haar, aan het formaat van de drollen te zien, reusachtige hond steeds bij mij op de stoep laat schijten. En als het gesneeuwd heeft zo lekker midden op het smalle paadje dat sneeuwvrij is. De hele straat ligt vol sporen van uitgesmeerde hondenstront waar iemand doorheen is gegleden.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Vl43inder schreef op 07 januari 2010 @ 11:44:

[...]

De dag dat ik een grote fles stickerverwijderaar in huis heb gehaald, is een van de beste dagen ooit geweest in mijn leven. Ik klots het over alles heen wat van Blokker, HEMA, Marskramer, keukenwinkels komt.Vlinder, ik geloof dat jij zojuist mijn favoriete forummer bent geworden. Waar koopt men stickerverwijderaar? Ik wist niet dat het bestond, wat een geweldig nieuws!
mahna mahna tuduuuudududu
Aan één van mn buren die het begrip parkeerplaats niet begrijpt en steevast op de stoep parkeert

En dat in een gedeeltelijke zorgwijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven