Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Lieve meiden bedankt, ik voel me zo goed....

Ik tel de dagen tot ik hem weer zie... hij woont niet in de buurt dus het is geduld hebben tot het weekend.

Ik heb hem vanmorgen gebeld, o wat is het gevoel sterk!

Morgen zie ik GM trouwens weer. Ik wil zijn gezicht zien als ik hem dit vertel... (ja, ik voel wel iets van 'gna-gna, ik heb jou niet meer nodig, zoek maar een ander vriendinnetje').

Och Wereldmeid laat hem gewoon alleen maar zien dat je ook zonder hem verder kan.Lijkt me afdoende.Maar ik snap je gnagna,
quote:wereldmeid schreef op 20 augustus 2007 @ 15:18:

Lieve meiden bedankt, ik voel me zo goed....

Ik tel de dagen tot ik hem weer zie... hij woont niet in de buurt dus het is geduld hebben tot het weekend.

Ik heb hem vanmorgen gebeld, o wat is het gevoel sterk!

Morgen zie ik GM trouwens weer. Ik wil zijn gezicht zien als ik hem dit vertel... (ja, ik voel wel iets van 'gna-gna, ik heb jou niet meer nodig, zoek maar een ander vriendinnetje').

Wel even hier komen vertellen natuurlijk hè hoe EX-GM morgen gaat reageren op jouw gelukzalige verliefde EO-blik

Geniet driedubbel van je verliefdheid!!!!!!!!!!!

Wereldmeid,wat ontzettend fijn voor je,geniet er maar van.

Hier is alles rustig,nog steeds geen contact met gm opgenomen,heel moeilijk maar ik wil het dit keer echt vol gaan houden.
Update:

Vandaag kwam ex-GM weer naar kantoor voor een werkoverleg met mij.

Ik had m'n collega's gisteren al uitgebreid verteld over m'n nieuwe vlam.

Toen hij binnen kwam, zei een collega dat hij er rekening mee moest houden dat ik me niet zo goed kon concentreren..... hij vroeg 'hoezo?' en toen toverde ik een foto van mijn nieuwe vlam en mij op de PC tevoorschijn....

Hij wist niet waar hij kijken moest! Hij zei alleen maar 'o'. Toen we alleen waren vroeg hij wat voor man het was en ik gaf natuurlijk hoog op over mijn geliefde, met een big smile. Hij ontweek mijn blik.

Ik heb tijdens ons gesprek een paar keer licht 'afwezig' naar buiten gestaard alsof ik er niet helemaal bij was...

Later zei hij dat hij blij voor me is. Voor wat het waard is. Het maakt me niet uit wat hij vindt. Ik ga het er niet extra bij hem inwrijven, maar ik ben zo blij dat het voorbij is tussen ons.

Nu nog een nieuwe baan en dan ben ik er helemaal klaar mee. Voor m'n gevoel ga ik met sprongen vooruit.

Mijn dagen op dit minnaressen-topic zijn geteld.

Ik ben wel erg blij dat ik een paar van jullie heb ontmoet; een stel lieve en mooie meiden met het hart op de juiste plaats. Ik blijf wel meelezen en af en toe ook wat schrijven denk ik.

Groetjes van Wereldmeid
Ben trots op je. Voor wat het waard is

Hoop je nog een keer te treffen hier.

Het ga je goed.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vreemdgaan ..... het schijnt maar normaal te zijn tegenwoordig, erbij te horen in relaties, het geneuk buiten de deur maar thuis kom je uiteraard vaak niks te kort zeg je dan , maar de spanning he? ach bah bah bah, in godsnaam wordt weer vrijgezel en feest, lach en neuk er op los maar dan niet met de vriend of vriendin van een ander !
quote:winniedepoeh schreef op 23 augustus 2007 @ 13:01:

vreemdgaan ..... het schijnt maar normaal te zijn tegenwoordig, erbij te horen in relaties, het geneuk buiten de deur maar thuis kom je uiteraard vaak niks te kort zeg je dan , maar de spanning he? ach bah bah bah, in godsnaam wordt weer vrijgezel en feest, lach en neuk er op los maar dan niet met de vriend of vriendin van een ander !
Voor alle geïnteresseerden: Ik kom net thuis van een zéér geslaagde eerste date! Hij denkt er duidelijk hetzelfde over EN ja(!!) hij is vrijgezel

Het is natuurlijk nog errug vroeg om te gaan juichen maar ik vrees verliefd te kunnen worden op deze man ... ik hou jullie op de hoogte
Mara, dat klinkt goed! Wat fijn voor je, geniet er van!

Hopelijk worden er hier nog meer meiden aangestoken met het virus dat 'single-vriendje' heet!

Je hebt m'n mailadres voor als je meer kwijt wilt.

Prettig weekend allemaal. Ik ga naar m'n lieve nieuwe vriend!
Ik dacht eerst dat het topic foetsie was, maar nee hoor, gewoon naar onderen gekelderd . Fijn te lezen dat een paar van jullie in de wolken zijn van nieuwe (single!) lovers! Gaat dit topic toch nog zijn "functie" vervullen .

En Deurtje, volhouden meid....je bent heel goed bezig! Je komt er wel!
quote:Jaschenca schreef op 25 augustus 2007 @ 04:12:

En Deurtje, volhouden meid....je bent heel goed bezig! Je komt er wel!

Dit compliment verdien ik niet

Deurtje heeft het niet vol kunnen houden helaas.

Ik had er nog niets over geschreven maar na deze opmerking moet ik wel met de billen bloot!!!

Ik heb er weinig over te zeggen verder,er is weer contact geweest en dat had niet mogen gebeuren.
hoe ga ik om met mijn boosheid?

heen en weer word ik geslingerd door mijn eigen emoties

van verdrietig naar kwaad

het is toch naar van te worden dat alles zo vaag eindigt zonder antwoorden die hij zo mooi omzijlt

is die man zo? of speelt hij bewust zo

ik weet dat mannen in hokjes denken maar kunnen ze dan werkelijk niet tussen de regels door lezen?

ik kan me niet voorstellen dat hij hier ook geen verdriet van heeft

ik was betrouwbaar voor hem en ineens in mijn boosheid heel de boel opengegooid

heeft hij recht om boos te zijn?

ik heb correspondentie bij zijn vriendin neer gegooid en dat is ook niet mijn aard

dus ja ik was niet betrouwbaar maar hij was dat al een half jaar niet dus wie verwijt wie

ik vind het naar om met iemand ruzie te hebben die niet meer benadert wil worden[kan mijn bloed wel drinken denk ik]

zit je dan met je gevoel

zonder antwoorden en de boel veraden

ik had gedacht dat ik me beter zou voelen door mijn bestaansrecht op te eisen maar nee ik voel me rot en dat ik een gesrpek heb doorgespeeld

wat is wijsheid?

uit zichzelf zal ik nooit meer wat horen en hij woont verweg en hebben geen gemeenschappelijke kennisen dus heb ook geen zicht op hoe het is daar nu

moet ik contakt zoeken om duidelijk gesprek?

moet ik het laten?

hoe deal ik zelf daar dan mee

wijffie

meningen graag
Wijffie,

Ik kan je hier geen advies in geven,je moet doen wat voor jou het beste aanvoeld.

Heeft Gm je duidelijk gemaakt dat hij heel boos is,dat hij geen contact meer wil?
Wijffie,

Je krijgt toch niet te horen wat je wilt horen dus mijn advies is: geen contact meer!

Sterkte ermee. Hoe je met je emoties om moet gaan zul je helaas zelf uit moeten zoeken. Kost tijd en dus veel geduld om erover heen te komen.
quote:deurtje schreef op 25 augustus 2007 @ 14:13:

[...]

Dit compliment verdien ik niet

Deurtje heeft het niet vol kunnen houden helaas.

Ik had er nog niets over geschreven maar na deze opmerking moet ik wel met de billen bloot!!!

Ik heb er weinig over te zeggen verder,er is weer contact geweest en dat had niet mogen gebeuren.Deur, wat ongelooflijk zonde. Je bent je leven aan het verzieken voor een droplul eersteklas. Ik hoop dat zijn vrouw wijs wordt en hem er met kop en kont uitgooit. Wellicht ga jij dan echt ondervinden wat een leven samen met deze "man" inhoudt.
Deurtje, vind het net als Rosalita zonde maar verder niet stom want zo gaat dat zo vaak. Het blijft meestal nog een tijd wat nutteloos ge-emmer voordat je echt in gaat zien dat het beeld van hem, wat hij je bewust voorgeschoteld heeft en wat jij maar al te graag krampachtig wil blijven zien, eens gaat overeenkomen met de echte realiteit. In ieder geval weet hij nog steeds 2 mensen voor gek te houden en er nog steeds 1 voor zijn karretje te spannen om daar aan mee te blijven doen. Vrouwelijke solidariteit ten spijt, die is schijnbaar geen lang leven beschoren als een "vent" daar weer even tussendoor rent.
Wijffie,

Je krijgt toch niet te horen wat je wilt horen dus mijn advies is: geen contact meer!

wijffie, niets toe te voegen aan Mara haar woorden. Je krijgt als (ex)minnares te horen wat HIJ graag kwijt wil, hoe HEM dat het beste in zijn straatje past, en echt niet meer. Hij zou ook nog al gek zijn als hij het anders zou doen.
Rosalita en Pieterk,ik kan jullie alleen maar gelijk geven.

Het is ontzettend stom en ik zou beter moeten weten.

Veel contact is er niet maar toch...dat is dan alweer teveel.Met mijn hoofd weet ik het wel maar die verlies ik steeds weer!
Het lullige van het geheel is wel dat zij er iedere keer weer goed uit lijken te komen.Glippen overal tussendoor.Zet jij er een punt achter dan heb jij het gedaan,je wilde toch niet meer?Zet hij er een punt achter heb je het ook gedaan want je zocht contact.Of hij en jij gaat/ging er opin.Zij doen alles zo overkomen dat hun niets valt te blaimen en dat is de pest ervan.Willen een ieder te vriend houden en dat lijkt ze te lukken ook.Tegen welke partij ook maar die ermee gemoeid is.Contact?Hey je kan ook nee zeggen.Geen contact?Ook prima.Het what so ever principe waar wij niet zo goed mee overweg kunnen zo blijkt wel.Het is niet eens liefde meer,het is angst van verliezen.En je wint niets ook niet als je hem 'hebt'.Je hoeft niets te winnen als het om liefde gaat.En hij zit met hetzelfde,angst.
ja deurtje hij is heel boos

hij belde op met vriendin naast hem met de woorden stoppen nu het is heel duidelijk nu[kun je weer alle kanten uitleggen]

ik vroeg hem zit ze naast je en hij zei ja

ik zei hem ik ga geen gesprek aan met jou met haar erbij

hij melde me niet meer bellen en mailen en dat was het

de dagen ervoor heeft ze veel gebeld maar niet opgenomen en zijn tel wel na 3 dagen met deze berichten

een week voor dit gebeuren had ik hem gesproken en vroeg of het wereldwonder was gebeurt omdat hij afhaakte

het antwoord was ja en nee

wat ja was en wat nee heb ik niet gevraagd

ik vermoed dat zij het wel inzag en eraan werkte maar zijn gevoel nog steeds weg was

zal nu wel beroerder zijn denk ik

deurtje dat jij weer gezwicht bent snap ik wel het is ook moeilijk

wat een drama relaties zijn dit toch

weet je er een paar mannen in mijn omgeving die vanalles van me zouden willen en ze vallen in het niet

kon de knop maar om en ontmeotte ik maar iemand die ik net zo leuk vond als mijn ex gm

wijffie
Deurtje, vindt het zelf eens wat minder stom maar gewoon begrijpelijk vanuit jouw gevoel en het beeld wat hij van zichzelf ooit bij jouw neergelegd heeft. Als zo een contact bij praten blijft en niet bij hervatten van hetgeen geweest is valt het nog hard mee. Vind het alleen zonde voor jou want jij verdiend ook gewoon beter dan iemand die een hoop bla bla aan je verkocht en blijft verkopen maar per saldo weinig aan jou of anderen toont van liefde of houden van. Twijfel er sterk aan of zo iemand zelfs zijn vrouw verdiend. Maar gelukkig heeft die ook haar eigen keuzes.
wat een drama relaties zijn dit toch

wijffie, daarom heten ze ook affaires en mag het de naam relatie niet eens hebben
Affairette vind ik een beter woord. Nog iets minder dan een affaire.
Beste Deurtje,

Kan mij zo inleven in jou verhaal. Ook ik heb toch, tegen voornemens in, contact gehad met GM. Ik ben zo blij dat hij morgen weer thuis komt. Ik heb hem zo heel erg gemist.

Ik weet ook dat het geen toekomst heeft en alle andere cliché's ken ik ook al en zou zo graag de knop willen vinden waardoor ik hem uit mijn gedachten kan zetten maar ik kan nu even niet wachten hem morgen te zien

De kater zal onherroepelijk weer komen maar morgen ga ik eerst zo heel erg van hem genieten. Wat ben ik gek op die man!!!!

Ik probeer mijn omgeving er zo min mogelijk mee te belasten en praat alleen met mijn moeder, zus en twee vriendinnen over hem. Zij willen gelukkig steeds luisteren naar de verhalen over mij verboden aan/uit relatie.

Lieve Deur, ik leef zo met je mee. (en met mezelf;-))

Hartelijk groet,

Jdv

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven