Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Nou ja, echt nieuw is het inmiddels niet meer: de Hydraquench-lijn is zo´n anderhalf jaar geleden vernieuwd. Maar af en toe zie je nog dat het oude masker verkocht wordt: dat is 50 ml in een witte tube, terwijl het nieuwe masker 75 ml is en in een blauwe tube zit. Welke heb je? 15 euro is sowieso wel goedkoop, zeker de helft minder dan wat je er normaal voor betaald! Dus als het echt het goede product is dan is het een mooie deal!

De website waarop ik dat over de nieuwe Eclat du jour-lijn zag staan was cosmopinie.nl, in een van de blogs van afgelopen week (die van 5 december: ´Trend: creme´s voor twintigers´; even bovenaan de pagina op ´blogs´ klikken en dan links bij archief blogs zie je het staan): ziet er heel mooi uit qua verpakking vind ik, soort licht-doorschijnend oranje. Hopelijk is de inhoud net zo fijn!

Nee, ik vind ook alletwee die geuren van Clarins niet helemaal super, zou ze niet kopen zelf. Clarins moet zich maar gewoon bij haar eigen specialiteit houden en dat is huidverzorging, parfum is duidelijk niet echt hun ding.. (hoewel hun producten dan weer wel allemaal superlekker ruiken!)

En ja, ik denk dat het er voor mij ook niet inzit om een serum vaker te gebruiken dan af en toe als extraatje, daarvoor is het toch echt te duur. Maar goed, jij gebruikt het dus ook op die manier!
Hey,

Bibi, wat gaaf dat je zoveel proefjes hebt kunnen bemachtigen via Marktplaats! Hoeveel heb je er?

Amber, gaaf dat je je pakket ook binnen hebt en vooral die 400ml bodylotion voor de prijs van 200ml is erg fijn! Ik vind dat ook een erg goede bodylotion, doet echt iets. Leuk dat Clarins veel producten gaat vernieuwen enzo, ben benieuwd!

Jammer dat de MA creme pas in het najaar komt zeg, misschien kunnen we hem dan eerder vanuit het buitenland bestellen? Wie weet krijgen ze hem ook bij salonskincare.co.uk waar ik toen mijn bestelling had geplaatst, dan bestel ik hem daar. Wacht het af.

Wat betreft het gebruik van een serum, ik heb nu het vochtserum en dat gebruik ik 's ochtends en 's avonds met dit weer. In de zomer wat minder. Het MA serum gebruik ik af en toe 's nachts.
ik heb de blauwe tube. Maar ben ook pas 1-1.5 jaar Clarins gebruikster. Verder heb ik ook niet iedere ochtend echt de tijd om uitgebried voor de spiegel te staan, daarom zijn die one-step cleaners ook zo handig.
Okay, gelukkig heb je het goed masker Judith! Dan is het echt een mooi koopje geweest voor die 15 euro. Zelf gebruik ik nu ook Clarins precies een jaar.

Curly, goed te horen dat jij dus ook het gebruik van een serum afstemt op je huid en waar deze behoefte aan heeft. Ik begon al te twijfelen namelijk of het de bedoeling is om altijd standaard een serum te gebruiken onder een creme, maar dat is dus gelukkig niet zo begrijp ik.
Curlygurly en Amber, Ik heb de proefjes niet geteld,maar het zijn er volgens mij wel een stuk of 50 of meer en ik heb er 30 euro voor betaald en er zaten ook grote miniaturen bij,dus grotere flesjes bodylotion enzo.en huidolie,mooi pakket. Raar dat de vertegenwoordigster van Clarins die bij Belissima zegt dat de Multi Active night in het najaar pas komt,ik heb het nu 2X op de officiele Clarinssite gevraagd en van 2 verschillende mensen kreeg ik te horen dat het toch echt begin 2010 is,dus de tijd zal het leren,vooralsnog geloof ik toch meer in de Clarinssite want die zullen het toch het beste weten lijkt mij. Heerlijke proefjes heb je er weer bij gekregen hoor Amber,erg fijn. Ik heb gisteren een bodylotion opgedaan in een doorzichtig flesje met gele opdruk maar die vond ik niet fijn niet qua structuur en ook niet qua geur,een erg dominante geur,jammer. Ik gebruik dagelijks een serum zowel in de ochtend als avond en ik sla geen dag over,ik vind het heerlijk.De one step cleanser ruikt heerlijk maar als ik dat gebruik heb ik niet echt het idee dat mijn gezicht heel schoon is,ik gebruik toch liever een foam en dan lotion. Mijn moeder is erg blij met de producten ze heeft de 2 in 1 peeling gebruikt met die orange en ze vind het zo geweldig dat ze die wilt gaan bestellen en ze heeft het rode masker voor de oudere lijn geprobeerd en die vind ze ook geweldig,misschien word het ook een enthousiaste gebruikster,hoewel ze de gezichtscreme gebruikt op natuurlijke basis van Martina Gebhardt en of ze daar vanaf stapt...dat weet ik niet.Ik ga eens kijken op de site van cosmopinie,leuke tip. Ergens zag ik ook al de nieuwe potjes van de Ma Night die kun je winnen,weet even niet hoe ik op die site gekomen ben maar ze zijn er dus al wel lijkt mij.Ik had proefjes erbij gevraagd van de Eclat Jour en daart zijn bijna geen proefjes van zei Belissima en ik keek gisteren op marktplaats en daar biedt iemand de proefjes aan een stuk of 5 volgens mij dus ze zijn er wel,maar ik ga niet bieden want voorlopig heb ik genoeg mijn kast puilt zowat uit.
Ik ben het met je eens dat de one step cleansers gevoelsmatig minder goed reinigen dat een mousse met lotion. Maar ik moet soms voor mijn werk erg vroeg beginnen en dan is iedere minuut slaap meegenomen. Toch wil ik dan mijn gezicht nog reinigen en als je een avond laat thuis komt en moe bent, vind ik eht een prima oplossing om af en toe zo'n snel reinigingsmiddel ernaast te hebben. Meestal reinig ik mijn gezicht diezelfde avond of ochtend erna wel extra goed en gebruik ik ook meestal een serum.

Welke one step cleanser heb je? Er zijn er nl meerdere.

Amber, weet je ook hoe de bodylotion heet die je gebruikt hebt?

Als jullie de huidsolie gebruiken, gebruiken jullie dan ook neg een serum?
Wanneer ik de huidolie gebruik doe ik soms ook nog een serum eronder. Judith, volgens mij bedoeld Amber de Moisture Rich Bodylotion. Die heb je ook in 400ml, anderen niet.
Zo hé Bibi, dat zijn er nogal wat! Schiet het al op met de andere proefjes die je nog had?
Wow, 50 proefjes.. da´s een hele berg zeg! Gaaf hoor, kan je echt lekker proberen wat je bevalt en wat niet.

Judith, ik denk dat jouw vraag aan Bibi gericht was, ik ben ook wel benieuwd Bibi, welke bodylotion was dat in dat flesje met een gele opdruk die je gebruikt hebt maar die niet zo lekker was..?

Wat die one step cleansers betreft, ik heb zelf de One step purify, dat is de groene met mint-extract. Van de andere twee (One step comfort met perzikextract en de One step facial cleanser met sinaasappel) heb ik wel proefjes gehad en die waren ook lekker. Alleen die met sinaasappel (die met twee verschillende lagen die je doorelkaar moet schudden) laat een iets vettig laagje achter, wat overigens geen problemen opleverde voor mijn huid. Ik gebruik het ook slechts af en toe als complete reiniging, een reiniger met water werkt idd toch gewoon beter.
Ik heb een proefje van de one step cleanser comfort met perzik,heerlijke geur en als je echt haast hebt inderdaad een snelle oplossing,maar ik zou hem niet kopen. Ja,echt veel proefjes,ik dacht niet dat ze op mijn bieding in zou gaan maar toch wel ik schrok zelf ook wel van de hoeveelheid en daar zaten ook nog behoorlijke miniaturen bij hoor.Volgens mij heet die bodylotion Lait Hydratant Eau Ensoleillante en ik vind dat geen prettige geur moet ik zeggen,maar misschien denken jullie daar anders over.De nieuwe lijn van eclat jour is inderdaad mooi om te zien in die oranje pot,ik zag hem ook nog op een andere site. Voor de huidolie gebruik ik geen serum,ik gebruik een serum alleen in combinatie met de creme
A ja, ik vermoedde al dat je die bodylotion uit de Eau Ensolleilante-lijn bedoelde. Ik vind het zelf wel een lekkere geur, maar eigenlijk alleen voor in de zomer. Heb die bodylotion voor tegen die tijd nog wel op m´n verlanglijstje staan, vind het ook zo´n heerlijke lichte lotion voor als het warm weer is (net als de bodylotion van Eau Dynamisante en Ressourcante, dat zijn dezelfde lotions alleen dan een andere geur). Maar ja, ieder z´n eigen smaak! Vind je Eau dynamisante en/of Eau ressourcante wel lekker ruiken Bibi?

Ik denk erover het Multi-active serum aan te schaffen, dat hebben een aantal van jullie ook toch? Het is nu nog in de aanbieding bij Belissima met een gratis 15 ml- verpakking van de dagcreme erbij. Ik merk nu sinds een tijdje namelijk echt de eerste lichte verouderingsverschijnselen (kleine lijntjes, wat minder stevige huid) en vind het toch wel fijn daar iets extra´s voor te gebruiken. Ik twijfelde nog een beetje tussen het Multi-active serum, Double serum generation 6, en Younger longer balm. Ik weet niet of jullie toevallig die twee andere producten kennen..? Aan de productbeschrijving te zien zouden ze op zich allemaal wel geschikt zijn.
Amber, de Younger Looking Balm is erg goed en ik vond ook echt dat het wat deed. Ik had er een miniatuurtje van. Wil die ook nog weleens gaan aanschaffen maar nu nog niet denk ik. Die is alleen bedoeld om af en toe te gebruiken als nachtverzorging dus die zou je kunnen combineren met een dagcreme + multi-active serum.

Was laatst bij de drogist waar een Clarins-vertegenwoordigster aanwezig was voor een persoonlijk advies en zij raadde mij de Hydra-Quench producten aan omdat ik nog geen beginnende rimpeltjes had en niet rookte. Ze zei dat je huid er dan toch niks mee doet dus zonde en dat ik nu vooral behoefte heb aan vocht/ hydratatie. Dus ja...ik wacht er nog wel even mee (heb toch nog twee potten Hydra-Quench) maar voor 's nachts gebruik ik lekker wel multi-active (hoewel niet iedere nacht).

Wat betreft de gekleurde lijnen vind ik de rode het lekkerst ruiken (Eau Dynamisante) en die blauwe is ook lekker dacht ik. De gele ben ik niet zo bekend mee. Bibi, ik ga ook eens op Marktplaats kijken voor proefjes!
Dankje Curly, dan houd ik die Younger longer balm iig in mijn achterhoofd, heb nu niet direct het geld om die ook aan te schaffen (en hij is vrij prijzig).

Wat leuk dat je een vertegenwoordigster gesproken hebt! Goed om te weten wat zij adviseren. Weet jij wat dan precies verstaan wordt onder beginnende rimpeltjes? Ik twijfel of ik die nu wel of niet heb. Het enige wat ik heb zijn eigenlijk lichte lijntjes van neus naar mond, maar ik zie dat leeftijdsgenoten dat allemaal nog veel meer hebben dan ik. Weet niet of dat nu rimpeltjes te noemen zijn. Heb jij deze ook? Ik weet wel dat ik ze een paar jaar geleden nog helemaal niet had. Maar of dat nu voldoende reden is om de hele Multi-active serie te gebruiken, misschien inderdaad wel niet. En ik rook ook niet, drink amper, maar heb wel geregeld last van stress. Ik kan anders wel eens bij Belissima informeren hierover, zij weet vast ook wat het beste in mijn geval.

Hebben jullie eigenlijk ervaring met meerdere andere parfumerie-merken wat de huidverzorging betreft? (Chanel, Lancome, Estee Lauder e.d.) Hoewel ik erg tevreden ben met Clarins ben ik soms ook nieuwsgierig naar andere merken, met name Lancome. Clarins is het enige parfumerie-merk dat ik tot nu toe gebruikt heb (naast Clinique, wat niet beviel, behalve de clarifying lotion die ik nog wel af en toe gebruik). Ik denk niet dat ik snel over zou stappen naar een ander merk hoor, want behalve dat ik de producten van Clarins heerlijk vind, kan ik me ook goed vinden in het soort bedrijf dat zij zijn: familiebedrijf, milieu- en natuurbewust, ondersteunen veel goede doelen, maken veel gebruik van plantenextracten enz. Maar wat vinden jullie, is het de moeite waard om ook zo nu en dan stiekem eens wat van bijvoorbeeld Lancome te proberen? Zijn dat ook fijne producten?
Ik heb eigenlijk geen ervaring met andere merken, heb voorheen RoC gebruikt.

Ik heb zelf het MA serum en vind het erg prettig. Heb de dagcreme, nachtcreme, en serum uit de MA lijn. Maar denk dat het ook preventief is.
Wat leuk curlygurly,hopelijk kun je ook wat leuke proefjes op de kop tikken,ik heb er al vaak lekkere proefjes gekocht,als ze redelijk geprijsd zijn echt de moeite waard en je kan veel uitproberen op die manier,asl je wat vind hou me dan op de hoogte vind ik leuk om te horen. Amber,ik vind toch de huidolie voor mijn lichaam fijner dan de lotions,ik gebruik de blauwe nu en die vind ik wel lekker ruiken maar op de een of andere manier staat de geur mij ook heel snel tegen en wissel ik het af met iets anders,dus ik denk niet dat de bodyproducten wat voor mij zijn,ik vind de geuren te dominant aanwezig maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik heb met heel veel merken ervaring ik zal er een paar noemen schrik niet: La Mer, La Prairie,Chanel,Kanebo,Estee Lauder,Clinique,Natura Bisse,Bergman e.a. heel veel dus. Zelf ben ik persoonlijk niet erg weg van Lancome die vind ik minder is niet echt mijn merk moet ik zeggen,ook de make up bevalt me niet echt goed. Kanebo is een erg fijn merk alles mooi hygienisch in flesjes,heerlijke zachte geur en heel fijn spul om te smeren,aanrader wat mij betreft. La Prairie heeft een niet zo fijne geur maar doet ontzettend goed zijn werk vind ik de producten voelen heerlijk comfortabel aan en je kunt veel combineren er is voor elk probleem wel een oplossing ook de serums en lotion en oogcremes zijn erg goed nadeel is de prijs natuurlijk, Bergman vind ik heerlijk om te smeren,heeft ook een heel typische geur maar doet niet echt veel voor mij gevoel,La Mer is ook een heerlijk product maar erg aan de prijs voordeel is dat je aan 1 creme genoeg hebt en niet alles vol hebt staan ook kun je dat als een nadeel ervaren dat er maar 1 creme is dat is maar net hoe je het bekijkt. Chanel ruikt lekker en vind ik ook een erg fijne creme en in tegenstelling wat veel mensen denken zitten er toch aardig wat natuurlijke ingrdienten in,niet zo"n uitgebreid assortiment. Natura Bisse zou ik niet snel weer aan beginnen want het is moeilijk verkrijgbaar en voor die prijs mag je meer verwachten vind ik, Estee Lauder vind ik wel erg fijn,heeft een breed assortiment en goede cremes de oogcremes vind ik wat minder,gezichtcremes geven heerlijk luxe gevoel. Hopelijk heb je wat aan mijn ervaringen als je meer wilt weten vraag me gerust,ik ben een echte cremeverslaafde hihi
Ik he bnet een proefje van de bodylotion eay dynamisante gebruikt en vind de geur tock ook iets te scherp en te sterk voor mij. Ik houd toch meer van een iets subtielere geur.
Amber, tja wat ze verstaan onder beginnende rimpeltjes is meer wat kraaienpootjes rond je ogen en als je lacht wat lichte rimpeltjes op je wangen. De vertegenwoordigster was eind twintig en had dat dus wel, dat gaf ze ook als voorbeeld dat zij dat echt al had en ook nog rookte. Ik heb geen neus-lip rimpel maar als je zelf het gevoel hebt dat je meer rimpels hebt dan je had zou ik gewoon de MA lijn gebruiken hoor! Sowieso is het wel preventief ook voor nieuwe lijntjes.

Je zou ook alleen of de nacht- of de dagcreme kunnen gebruiken, dus nog niet de hele lijn. Als je echt goed advies wil zou je eens naar de parfumerie kunnen gaan als er een Clarins vertegenwoordigster is.

Ik heb wel ervaring met andere parfumeriemerken maar niet zoveel als Bibi hoor ;)!

Ik heb gebruikt:

Clinique: cremes oké maar ruikt niet en reiniging te aggressief.

Givenchy: goede producten, heerlijke geur maar slecht verkrijgbaar en ik vond dat het voor mij niks deed (heb hydraterende lijn gebruikt) en mijn huid werd eerder vochtarmer en ook kreeg ik mini-bultjes vandaar ermee gestopt.

Verder alleen nog natuurlijke merken gebruikt. Van Lancome heb ik weleens een creme gebruikt maar voelde niet echt prettig op mijn huid en ook vind ik de producten vrij prijzig. Van Kanebo heb ik eens wat proefjes gehad en dat vind ik ook een heel goed merk! Clarins, Kanebo en Givenchy (mits je ertegen kan) zijn voor mij de beste parfumeriemerken. Chanel lijkt me ook erg goed maar heb eens gelezen dat het heel veel geld is voor gewoon (wel wat proefjes gebruikt en de reinigingsolie maar reinigde niet goed genoeg) een hydraterende creme als de Hydramax. Geur wel heerlijk! Zou ik nog weleens willen proberen maar je betaald volgens mij vooral voor de dure naam.

Bibi, welke huidolie voor je lichaam gebruik je van Clarins? Ik heb de huile tonic en die ruikt citroenachtig.
Ow en ik vind het wel lekker als lichaamsproducten na het douchen lang blijven geuren, dat je overdag ook nog een lichte geur ruikt vooral in de zomer! Mag van mij dus wel wat parfum inzitten! Heb nu ook een heerlijke bodyolie van J'Adore i.c.m. de parfum en dan ruikt het net wat sterker, heerlijk.
Leuk jullie ervaringen met andere merken te lezen Bibi en Curly! Ik zal zelf ook gewoon eens zo hier en daar wat proefjes van vragen, maar voorlopig zal ik toch echt niet van Clarins afstappen!

Ik denk dat ik dan gewoon de Multi-active lijn blijf gebruiken zoals ik dat nu doe, in combinatie met Hydraquench. Ik zie gewoon dat mijn gezicht er anders uitziet dan een jaar of wat geleden, niet echte rimpels nog maar de huid is duidelijk minder stevig. Dus preventief de MA lijn zal dan toch echt geen overbodige luxe zijn. En daarbij.., ik wíl er ook helemaal niet mee stoppen trouwens want die creme's zijn gewoon zo heerlijk!

Ik vind het zelf ook juist heel prettig dat de bodyproducten van Clarins wat sterkere geuren hebben die je nog lang blijft ruiken. Ken je de Moisture rich bodylotion ook Bibi? Wat vind je daar van? Ook een vrij sterke bloemig-fruitige geur (die ikzelf erg lekker vind), maar vooral een heerlijk voedend effect op de huid. Super voor in de winter.
Ik heb ook de Huile Tonic,curlygurly. Ik keek net op de officiele site van Clarins maar dan die van USA en daar zag ik weer 3 nieuwe producten op staan,ik zag 2 nieuwe peelings/scrubs en ook nog een stuk plantaardige zeep voor het gezicht,geen idee of dat ook hier naar Nederland komt,ik het er niks over gehoord of gelezen,misschien eens vragen aan Belissima.Ik heb van Belissima 2 kleine tubetjes gekregen van de moisture rich maar nog niet uitgeprobeerd,zal ik eerdaags eens even doen. O ja curlygurly,ik heb de bodyolie ook van J"Adore en die is erg prettig,ik gebruik het alleen voor speciale gelegenheden verder vind ik nog steeds de bodybutters van de Bodyshop het allerfijnst,die doen echt heel veel voor mijn huid,krijg er een superzacht velletje van en die geur is echt heerlijk,ligt eraan welke je neemt dan.
Ik heb zojuist aan Belissima gevraagd over de 99% plantaardige zeep en zij wist er al van,de zeep komt half/eind januari 2010 hier in Nederland uit, lijkt jullie dat wat?
Ik vind de Moisture Rich Bodylotion ook heel goed, die doet echt iets! Ik heb een vrij droge huid dus dit vind ik echt een van de weinige bodylotions die echt wat doen naar mijn idee.

Vandaag heb ik de gezichtsolie voor de droge tot zeer droge huid gekocht (geloof de Santal), hij ruikt minder lekker dan de Orchidee maar ik denk dat hij nu geschikter is voor mijn huid die op het moment vrij droog is. Ben benieuwd, ga hem vanavond gebruiken! Ook kreeg ik er nog een proefje bij de MA day voor de droge huid en het MA-serum, erg fijn dus! Kan ik mooi zien of die creme voor de droge huid niet te vet voor mij is. Nu hadden ze hem wel natuurlijk maar ik had de vorige keer dus al de HQ genomen. Leuk Bibi, dat jij die bodyolie ook hebt! Die geur blijft ook lang hangen en dat vind ik erg prettig, zeker i.c.m. de parfum. De bodybutters van de bodyshop ruiken wel heerlijk maar heb er nog nooit een gekocht. Komt denk ook omdat we geen Bodyshop hier in de buurt hebben. Wil als ik er weer eens kom de Musk parfum kopen, die schijnt heerlijk te zijn. Ik heb wel een bodybutter liggen van De Traay, kokos, die is ook erg lekker maar ben er op het moment even op uitgekeken, heb al paar potten versleten namelijk.
Ja.de Traay is ook erg goed spul en ook de vitamine E creme van Jacob Hooy is erg fijn,als ik de Bodybutters haal dan kies ik altijd voor de nootachtige geuren die hebben mijn voorkeur vooral de Sheabuttercreme heerlijk wel vet dus even laten intrekken die handel. Van de luxe merken is Dior de enige waarvan ik een lichaamsproduct heb. Ik zit nog steeds te denken of ik de Younger Longer Balm zal halen,die is vrij duur namelijk,maar ik vind het wel heerlijk spul,een lekkere volle creme voor nu. Ik denk dat de Santal olie nu ook beter geschikt is voor de huid is wat voedender denk ik, de orchidee ruikt inderdaad wel lekkerder. Ben benieuwd hoe je de olie vind.
Hey!

Ja, die producten op de de USA-website had ik ook al gezien Bibi. Volgens mij zijn die twee scrubs gewoon dezelfde als die er nu als zijn alleen dan in een nieuwe verpakking (het lijkt erop alsof Clarins alle verpakkingen wat aan het moderniseren is, beginnend met de nieuwe Multi-active jour), maar misschien ook wel iets verbeterd nog qua ingredienten? Ben wel benieuwd naar die zeep, hoewel ik geen goede ervaringen heb met ´gezichtszepen´. Maar wellicht is deze heel fijn als lichaams- en/of handzeep.

Die butters van de Bodyshop heb ik ook wel gehad, zijn inderdaad erg lekker! Kan daar wel weer eens langs gaan.. Ik houd ook het meest van de noten-achtige geuren (niet al die fruitgeurtjes als aardbei en mango e.d.), heb de Sheabutter, Cacaobutter, Cocos, en Brazil Nut gehad. De Cacaobutter vond ik het lekkerst qua geur. De Sheabutter-versie is idd het allervetst, wel fijn voor in de winter!

Leuk dat je de Huile Santal hebt gekocht Curly! Ben benieuwd of je ook echt verschil merkt in werking met de Orchidee-versie. Ik heb de Santal ook wel eens geroken en vond hem ook minder lekker dan de Orchidee; je ruikt naar mijn idee de kardamon die erin zit vrij sterk. Maar dat zal ook wel wennen als je hem een tijdje gebruikt.

Eén dezer dagen ga ik nog wat bestellen bij Belissima (ik heb tot nu toe steeds echt vlagen waarin ik ineens heel veel Clarins koop en dan daarna uit bezuinigingsoverwegingen weer een tijd helemaal niets..): ik had gevraagd om de Eau ressoucante in 200 ml-verpakking en die is nu net binnengekomen. De 200 ml-verpakking is een flacon ipv een spray, vind ik prettiger in gebruik en is bovendien relatief gezien ook nog een stuk goedkoper. Ze heeft de 200 ml- flessen van zowel Eau ressourcante als Eau dynamisante nu ook in de webshop gezet, mochten jullie dat ook nog eens willen aanschaffen!

Ik denk dat ik het MA-serum erbij neem.
Weten jullie eigenlijk wat de actie bij Douglas in januari inhoud? Ik wacht nog tot januari voor mijn volgende bestelling, maar ja de verlieiding is soms te groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven