Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 22:18
Het haalt de kwalen idd niet helemaal weg Bianc, want heb er nog steeds last van. Al kan ik het met die medicijnen wel iets beter hendelen zeg maar.
Ik hoop dat er een medicijn is die de bijwerkingen wegneemt Zus, maar denk het niet.
Dus misschien kan ik wel overstappen op iets anders.
Hoop het volgende week te kunnen bespreken met psych.
Ik hoop dat er een medicijn is die de bijwerkingen wegneemt Zus, maar denk het niet.
Dus misschien kan ik wel overstappen op iets anders.
Hoop het volgende week te kunnen bespreken met psych.
woensdag 16 december 2009 om 22:19
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 22:18:
Jee Appel, ik heb even gegoogled maar dat is behoorlijk heftig spul. De 'kwalen' die je omschreef, is dat wel iets wat met therapie kan verminderen en/of verdwijnen?
Dat hoop ik.
Eerst gaan we nog andere dingen behandelen, en dan dat andere aanpakken.
Jee Appel, ik heb even gegoogled maar dat is behoorlijk heftig spul. De 'kwalen' die je omschreef, is dat wel iets wat met therapie kan verminderen en/of verdwijnen?
Dat hoop ik.
Eerst gaan we nog andere dingen behandelen, en dan dat andere aanpakken.
woensdag 16 december 2009 om 22:23
Net toevallig een cursus gehad over hoeveel geld er aan psychpharma wordt gegeven, is niet normaal meer.
En het ging over anti psychiatrie, best interessant, sommige dingen dan he? Want soms heb ne gewoon pillen nodig.
Kan je Jan Foudraine, had een boek, ik h=geloof iets met de hond met de houiten poot ofzo.
\\waarom gaan dingen niet gewoon es over, zonder iets. \of met seks en chocola en de efteling ofzo. Zou wel makkelijker zijn.
En het ging over anti psychiatrie, best interessant, sommige dingen dan he? Want soms heb ne gewoon pillen nodig.
Kan je Jan Foudraine, had een boek, ik h=geloof iets met de hond met de houiten poot ofzo.
\\waarom gaan dingen niet gewoon es over, zonder iets. \of met seks en chocola en de efteling ofzo. Zou wel makkelijker zijn.
woensdag 16 december 2009 om 22:24
quote:zjena35 schreef op 16 december 2009 @ 22:23:
Net toevallig een cursus gehad over hoeveel geld er aan psychpharma wordt gegeven, is niet normaal meer.
Dat zou inderdaad een uitkomst zijn!!
Verplicht een reep choclade per dag!
Dat zou inderdaad een uitkomst zijn!!
Verplicht een reep choclade per dag!
woensdag 16 december 2009 om 22:24
woensdag 16 december 2009 om 22:26
Hoi Bianc en iedereen.
Ik zat als een zombie op de bank.
Wil echt niks op het moment.
JEETJE WEER IEMAND MET EEN PROBLEEM, denk ik dan.
Ik heb al zoveel leuks en veel heel erge dingen meegemaakt. En nu weeer vechten. En iedereen maar denken dat ik zo sterk ben, maar da bennik helemaal niet. Ik wil instorten op de bank en forummen.
\hoop dat het overgaat, maar is al paar weken zo.
\bah. KUTKERST
Ik zat als een zombie op de bank.
Wil echt niks op het moment.
JEETJE WEER IEMAND MET EEN PROBLEEM, denk ik dan.
Ik heb al zoveel leuks en veel heel erge dingen meegemaakt. En nu weeer vechten. En iedereen maar denken dat ik zo sterk ben, maar da bennik helemaal niet. Ik wil instorten op de bank en forummen.
\hoop dat het overgaat, maar is al paar weken zo.
\bah. KUTKERST
woensdag 16 december 2009 om 22:26
quote:zjena35 schreef op 16 december 2009 @ 22:23:
\\waarom gaan dingen niet gewoon es over, zonder iets. \of met seks en chocola en de efteling ofzo. Zou wel makkelijker zijn.Dan krijg je weer heel veel mensen met nep-kwalen Zjeen, want sex, chocola en Efteling (in willekeurige volgorde) wil iedereen toch wel?
\\waarom gaan dingen niet gewoon es over, zonder iets. \of met seks en chocola en de efteling ofzo. Zou wel makkelijker zijn.Dan krijg je weer heel veel mensen met nep-kwalen Zjeen, want sex, chocola en Efteling (in willekeurige volgorde) wil iedereen toch wel?