hyves dating

04-12-2007 16:02 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na teleurstellende ervaringen via de gewone datingsites (vooral geen leuke"normale"mannen, heb ik mij nu ingeschreven op hyves en wil daar gaan daten. Zijn er nog viva vrouwen die goede ervaringen hebben (voor vrouwen rond de dertig die een man zoeken) met een datingclub op hyves? Ben erg nieuwsgierig.
Hmm ja ik snap het nu al wat meer. Dacht: hoe kijk ik nu die profielen? Maar dat gaat dus niet :-)

Je moet dus gematched worden met iemand en dan kun je kletsen? That's it?
Maar wat, zijn er speciale Hyves dating groepen dan?

Waar? Link, please?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:leveline1 schreef op 16 december 2009 @ 22:23:

Hmm ja ik snap het nu al wat meer. Dacht: hoe kijk ik nu die profielen? Maar dat gaat dus niet :-)

Je moet dus gematched worden met iemand en dan kun je kletsen? That's it?Je ouwehoert je een slag in de rondte en komt er dan achter dat je met een freggel zit te kletsen. Echt heel verfrissend.
quote:boogje schreef op 16 december 2009 @ 22:20:

Wat heeft iedereen toch met dat PAIQ.... er begint op goed geluk iemand tegen je te kletsen uit Maastricht of Texel en pas na 20 minuten zie je een fotootje en schrik je je het apelazarus.. OMG
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:leveline1 schreef op 16 december 2009 @ 22:23:

Je moet dus gematched worden met iemand en dan kun je kletsen? That's it?Je wordt automatisch gematched, daarna kun je kletsen met iemand. Na een tijdje kletsen wordt de foto van de ander zichtbaar en kun je besluiten of je nog verder kletst of dat je diegene niet meer wilt spreken. Echte profielen zijn er niet op Paiq. Je kunt wel wat foto's bekijken als je lang genoeg gekletst hebt met de ander en eventueel zien hoever diegene van je af woont, status en leeftijd. Maar verdere dingen dus niet.
quote:La Vie en Rose schreef op 16 december 2009 @ 22:24:

[...]

Je ouwehoert je een slag in de rondte en komt er dan achter dat je met een freggel zit te kletsen. Echt heel verfrissend.Hahahahahaha enig :-D

[...]Je ouwehoert je een slag in de rondte en komt er dan achter dat je met een freggel zit te kletsen. Echt heel verfrissend.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Je ouwehoert je een slag in de rondte en komt er dan achter dat je met een freggel zit te kletsen. Echt heel verfrissend.
ach dat zullen wel meer freggels van elkaar vinden

je kan ook een date zoeken leveline
En sowieso, ik haat 'chatten'. Ik hou ook niet van MSN.

Ik wil zelf weten wanneer ik iets mail en ik voel een bepaalde druk met dat chat gebeuren. Kan dan ook niet meer mijn andere dingen doen.. constant dat 'pling' en die knipperende lichtjes enzo. Hou daar niet van.

Je ouwehoert je een slag in de rondte en komt er dan achter dat je met een freggel zit te kletsen. Echt heel verfrissend.hihihi.. inderdaad..
ik vond paiq helemaal geweldig...heb er een vent en binnenkort een kindje aan overgehouden
PAIQ is een geweldige site om mensen met een "goed karakter" aan de man/vrouw te helpen..
quote:La Vie en Rose schreef op 16 december 2009 @ 22:27:

En sowieso, ik haat 'chatten'. Ik hou ook niet van MSN.

ah.. vandaar..
quote:gelukkigmeisje schreef op 16 december 2009 @ 22:29:

ik vond paiq helemaal geweldig...heb er een vent en binnenkort een kindje aan overgehouden uitzonderingen daargelaten..
quote:boogje schreef op 16 december 2009 @ 22:31:

[...]

ah.. vandaar.. Hahaa
Ik ga het eens een kans geven
Ach, profieltjes snuffelen zoals op RP is ook mijn favoriete bezigheid niet.

Het kan best gezellig zijn op Paiq en je kunt bovendien aangeven wat de afstand mag zijn tot je matches.

Soms valt de foto tegen, soms ook helemaal niet ! er zitten leuke mannen tussen hoor.

De vreemdste die ik daar ooit trof was er 1 die als beroep had: de stukjes mens bij elkaar zoeken die overblijven als iemand voor de trein is gesprongen. Of na ongelukken etc. Weird beroep. was ook een weirdo
Hangmat, getsie!!!

Word iedere keer gematched met kerels ver weg!! Heb tot 15 km aangegeven, misschien ligt het daar aan...
Is het erg kort door de bocht, als je iemand afwijst voor een vervolggesprek, omdat hij een joekel van een spelfout maakte???
quote:boogje schreef op 16 december 2009 @ 22:29:

PAIQ is een geweldige site om mensen met een "goed karakter" aan de man/vrouw te helpen..Dat was/ is mij ook al opgevallen. Ik knapte daarom ook erg af. Maar goed elke datingsite is wel wat "mis mee".
Je kunt het oppervlakkig vinden, maar wat mij betreft val je in de eerste instantie op iemand vanwege het uiterlijk.. Je kunt nog zo leuk chatten/mailen/msnen met iemand, maar als zijn/haar uiterlijk je niet aanstaat, wordt het niks.. Daarom geloof ik niet zo in de opzet van paiq waarbij je eerst iemand moet leren kennen voordat je te zien krijgt hoe ze eruit zien..
quote:leveline1 schreef op 16 december 2009 @ 22:39:

Is het erg kort door de bocht, als je iemand afwijst voor een vervolggesprek, omdat hij een joekel van een spelfout maakte???Nee, jouw keuze. En omdat je op paiq in eerste instantie niet kunt oordelen op foto moet je ergens anders een oordeel over vellen om te weten of je verder wilt chatten of niet. Dus als dit voor jou een struikelblok is dan is dat zo!
quote:leveline1 schreef op 16 december 2009 @ 22:39:

Is het erg kort door de bocht, als je iemand afwijst voor een vervolggesprek, omdat hij een joekel van een spelfout maakte???Nou Leveline..best wel... ik ben erg blij dat niet iedereen zo denkt.. dan was ik zelf nooit aan een date gekomen op die manier...
quote:Dushi74 schreef op 16 december 2009 @ 22:40:

[...]

Nee, jouw keuze. En omdat je op paiq in eerste instantie niet kunt oordelen op foto moet je ergens anders een oordeel over vellen om te weten of je verder wilt chatten of niet. Dus als dit voor jou een struikelblok is dan is dat zo!Ja is ook zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven