Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Het is winter Vrolijk, dan heb je dat (hoewel ik van de week ook baalde van mijn bevroren tankdop terwijl ik moest tanken..)
quote:Pammie schreef op 16 december 2009 @ 21:59:

Het is winter Vrolijk, dan heb je dat (hoewel ik van de week ook baalde van mijn bevroren tankdop terwijl ik moest tanken..)Pammie, ik ben niet van de kou. Lingerie gaat hier deur uit en ik ga denk ik in thermo ondergoed. Ben toch al getrouwd

Gezellig samen

Vrolijkerd is niet van de thermo ondergoed, die heeft het altidj warm. Hij haat mij ook want ik zet verwarming altidj vol aan, nu staat ding in huis ook te loeien op 23 graden. In auto zet ik stoelverwarming aan en doe ik verwarming op 24 graden.

Hij wil me dan het liefst slaan
Met recht een koukleum dus
Yup, collega heeft mij kamer uitgetrapt aangezien ik verwarming altijd op loeiwarm zette. Nu deel ik kamer met vrouwelijke collega en dat is stukken beter want zij heeft het ook altijd koud. Alleen elke vent die binnenstapt begint al te puffen van de warmte

Moet eerlijk bekennen dat ik graag een electrisch deken zou willen hebben
Heb je die nog niet dan?? Daar heeft Vrolijkers in ieder geval het minste last van; hij krijgt het niet extra warm en jij hoeft geen thermo ondergoed aan. Ik zeg: kopen!
Misschien is het wel een idee ja. Ik kan gewoon ook niet slapen als ik het koud heb en mijn voeten blijven ook zo lang koud. Brr..

Zag wel dat er nu een nieuwe creme is voor de voeten om ze warm te krijgen..

Man,man wie heeft er ook al weer gezegd dat moeder zijn leuk is? Tering zeg wat een werk met al die kerstaktiviteiten op school!!!!

Ook druk met foto albums in de weer (zou het allemaal tijdens verlof doen, maar heb nog maar drie weken en ik moet er nog 8!!
Ook jammer van test ja, maar helaas. Ik stond daar te klappertanden in die hal, was echt goddamn cold. 10 kilo minder dan de vorige keer is minder gewicht om over kast te krijgen, maar je hebt het wel nog sneller koud. Thermo-ondergoed ziet er overigens erg charmant uit... Geweldig anti-conceptiemiddel.

Hihi, LLL, de kinderen zoeken als je weggaat! Lachen. Maar je dagen in het verschiet klinken leuk! Wel lullig van de nieuwe auto zeg.

Hier relaxte kerstviering bij de kinderen. Kreeg het eerst Spaans benauwd toen ik me dinsdag bedacht dat het deze week de laatste schoolweek voor kerst is en dat er vast nog wel een viering plaats zou vinden, dacht echt dat ik weer wat gemist had. Maar gelukkig niet, was vanmorgen. En het mooiste van alles was dat er geen input werd verwacht en ze moesten vandaag gewoon om 830u op school zijn. Phew.

Hansaplast creme tegen koude voeten? Waarom vind ik dat toch zo ongeloofwaardig klinken? Ik heb het trouwens ook altijd koud. Werk in een soort kantoortuin die aan 2 kanten open is, het tocht er altijd en ik heb het er altijd koud. Bah. Maar toch moet het slaapkamerraam van mij open 's nachts, al is het maar op een kier. Gek he? Het ruiten krabben 's morgens vind ik nog het allerergste.
Ely, ik dacht da je die 'dingen die we niet meer zouden benoemen' allemaal al af had? Sjezus, wat ben jij ijverig zeg. Ik heb nog jaaaaaren te gaan met die albums van de kinderen. Ach, in het ergste geval geef ik ze later een harde schijf mee met alle foto's van hun jeugd

Ik moet zeggen dat ik al een thermoshirt aan heb gehad vanmorgen met Loeder wegbrengen naar school. Het is koud man, ik wil vorstverlet!
Ely ik heb echt diep respect voor je fotoboekenactie (jaja ik zeg het gewoon hardop). Superknap dat je ermee doorbikkelt, zou willen dat ik zoveel discipline had. Ik moet moet moet in ieder geval voor Sum en Poppetje ook één boekje maken van de eerste paar maanden, al is het alleen maar omdat Dim er een heeft.quote:vrolijk schreef op 16 december 2009 @ 21:55:

Balen LLL van je auto! Wat had je dan gekocht voor auto en komt het ook goed? Jouw kerstdagen klinken ook lekker en zeker die eerste kerstdag dat je de kinderen kan loslaten

Sjaak moest zijn lease-auto 1 december inleveren, dus hebben een Citroën C8 gekocht. Zo'n enorm burgerlijke bus, maar wel zo verschrikkelijk handig, want in plaats van bankjes zitten er vier losse stoelen achterin. Dus nooit meer geklooi met stoelen en autoriemen die niet in hun slot kunnen enzo. Heerlijk. En het was maar iets kleins met een of andere as, dus kunnen 'm morgen al ophalen. En Sjaak is niet meer op banenjacht. Hij heeft een freelancklus binnengehaald voor drie dagen in de week. Die spreidt hij over vier dagen zodat hij 's ochtends en 's avonds met de kinderen kan helpen. Ik vind het echt the best of both worlds zo, want was hem echt wel zat de hele dag thuis. Maar dit is ideaal, maandag ben ik heerlijk de hele dag alleen, en vrijdag is hij thuis. En di-woe-don werken we allebei.

En ik ben echt dol op dit soort heerlijk winterweer! Sneeuw helemaal geweldig, kan niet wachten om met kindjes te gaan sleeën enzo.
Heeeee koukleumen, ik kom ook weer even binnenstrompelen! Wat een winterweer he, ik vind het helemaal geweldig, ook al is het soms retekoud, vooral 's ochtends! Vanmorgen was het nog wel even dubben of ik de rit naar het werk ging maken. Hoorde allemaal vervelende fileberichten op het journaal en ik ben sinds het ongeluk niet zo'n held meer met dit soort grappen. In de auto op een besneeuwde weg, brrrrr. Maar toch de gok maar gewaagd en uiteindelijk ben ik zowel 's ochtends als 'smiddags zonder problemen aangekomen. Zelfs geen file, alleen langzaam rijdend verkeer in de ochtend.

Vanavond had Boef kerstdiner op school. Gelukkig werkte vent thuis, dus die heeft hem incl sort van verplichte hapjes weggebracht. We zijn hem met zijn allen met de slee wezen ophalen. Was zo leuk. Overal gezinnen met spelende en stoeiende kinderen. Zijn samen met de buren naar huis gelopen, onderweg sneeuwgevecht gehouden. Super, van mij mag het wel even zo blijven (en er mag vannacht best nog een centimetertje of 30 bij vallen van mij!).

Drop, wat balen van je test zeg. Men, 3 seconden is gewoon niks. Kan me zo voorstellen dat je al niet echt lekker kunt presteren als het zo belachelijk koud is in zo'n hal! Maar dit was je laatste kans nu toch, geloof ik? Dus plannen voor deze carrièreswitch zijn hiermee van de baan?

Wow LLL, dat klinkt goed, die fleelanceklus van Sjaak! Fijn dat hij weer aan de slag kan, kan me voorstellen dat je op den duur tureluurs wordt van zo'n kerel de hele dag thuis. En financieel is het ook lekker. Gaat hij er voorlopig mee onder de pannen zijn?

Over fotoboeken wil ik het eigenlijk gewoon niet hebben. Ik moet voor Schurk nog steeds een papieren album afmaken en dan verder digitaal en ik ben ergens in zijn eerste 3 maanden gestrand. Errug. Moet daar echt ooit eens mee verder, maar wanneer is me een raadsel.

En van kerstdrukte en -bezigheden op school word ik ook helemaal leip. Vooral deze week is het overal raak. Bordjes en bestek mee voor diners, moeders die hapjes mag maken, glazen potjes om te beschilderen. Kerstkaarten maken om uit te delen in de klas (want iedereen deelt uit, dus Boef wilde ook). Ben echt zo blij met onze google-agenda, want nu krijgen we elke dag reminders wat er de komende dagen moet gaan gebeuren en lopen we niet steeds achter de feiten aan.

Begon jij nou trouwens over een maand of 2 met je opleiding, Ely?

Ik ben moe. Ga mijn glaasje gluhwein opdrinken en met mijn leuke biebboek mijn bed in.

Slaap lekker allemaal!
Jeetje Vrolijk, dat jij nog geen elektrische deken hebt. Ik vind dat de uitvinding van de eeuw. Voordat ik tanden ga poetsen enzo zet ik hem aan en dan duik ik in een heerlijk warm bed. Nooit meer koude voeten in bed (of heel charmant sokken of dikke pyjama'ss aan). Ik zou zeggen: meteen kopen! Ik wil nooit meer zonder (temeer daar ik de tik heb dat er in de slaapkamer altijd een raam open moet).
quote:anky schreef op 18 december 2009 @ 05:55:

Jeetje Vrolijk, dat jij nog geen elektrische deken hebt. Ik vind dat de uitvinding van de eeuw. Voordat ik tanden ga poetsen enzo zet ik hem aan en dan duik ik in een heerlijk warm bed. Nooit meer koude voeten in bed (of heel charmant sokken of dikke pyjama'ss aan). Ik zou zeggen: meteen kopen! Ik wil nooit meer zonder (temeer daar ik de tik heb dat er in de slaapkamer altijd een raam open moet).

Anky, ik stond ook echt vandaag om 5.45 naast bedje, maar waarom post jij al om 5.55??? ARGH, betekent vast dat je al veeeeel langer wakker was en gewoon al up & running op het vroege tijdstip!

Maar elektrisch deken is wel een strak plan ja. Check op het lijstje voor het weekend
LLL, klinkt goed je auto. Ik ken de c8 en is echt een stoere grote bak aangezien die echt ruimte heeft van binnen, wow! Lekker hoor en zeker op vakantie kun je dat echt goed gebruiken.

Heerlijk van die freelance klus zeg voor Sjaak. Dat is inderdaad best of both worlds en een luxe voor jou dat hij juist op de meest handige tijdstippen thuis is om te helpen met spitsuur.

Ik vind weer wel gezellig, alleen erg koud. Maar de schaatsen liggen al klaar voor de kindjes. Dat soort dingen vind ik wel leuk.

Ik vind het ook echt kerstig dus ik word wel blij van berichten als een witte kerst. Ook weer eens leuk om kerst in eigen land en eigen huis te vieren, is denk ik al een tijdje niet gebeurd.

Had ik al verteld dat we op eerste kerstdag naar 'Nijntje het concert' gaan met de kindjes? Ik vind het echt zoooo leuk, ben echt dol op de nijntje musicals en liedjes. Tweede kerstdag ga ik sporten in de ochtend en dan 's middags niets en lekker hangen en dan 's avonds eten bij mijn ouders. Echt relaxed en dan derde kerstdag allemaal vrienden aan de borrel en kindjes los idee als van LLL.

Athena, wat klinkt het druk met Schurk zeg! Wow, hier gelukkig dit jaar geen hassle. Gister was al laatste schooldag en ze waren vandaag al vrij dus op naar 2 weken rust en vrede. Ik moet nog 2 dagen werken en dan ook vrij. Ik heb er echt zin in.

Ik heb zojuist de kerstborrel van werk overleefd dus heerlijk rust en vrede dit weekend. Neus zit helemaal dicht dus erg vermoeiend en daarom besloten om lekker niet te gaan sporten. Zodra Vrolijkerd thuis is van squashen gaan we even boodschappen doen aangezien kindjes uit logeren zijn. Oh, ik hoor wat... tot later!
Ff uit de lethargische hangstand van vandaag:

Drop, heb jij de nieuwe Gabaldon eigenlijk al?
quote:vrolijk schreef op 20 december 2009 @ 20:14:

Drop, heb jij de nieuwe Gabaldon eigenlijk al?

Ik wel

Lang op gewacht, erg lang.
quote:remma schreef op 20 december 2009 @ 20:28:

[...]

Ik wel

Lang op gewacht, erg lang.Hoe is ie Remma? Ik ben zooo benieuwd! Ik hoop dat ie een beetje lekker doorleest want zat ergens in de serie (volgens mij rond boek 5) een dipje.
Nou, ik ben nog ergens in het begin. Hij leest wel goed door, maar ik mis toch iets. De humor van Claire, de vertrouwde Jamie. Ik hoop dat dat nog komt.
quote:remma schreef op 20 december 2009 @ 21:22:

Nou, ik ben nog ergens in het begin. Hij leest wel goed door, maar ik mis toch iets. De humor van Claire, de vertrouwde Jamie. Ik hoop dat dat nog komt.

3x raden wat ik morgen tussen het werk door ga doen?

Rennen naar de boekhandel voor Jamie & Claire!
Pssssssssssst Vrolijk, ik heb vandaag ook thermo-ondergoed aan gehad
Ik heb 'm nog niet Vrolijk, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet zo lang meer gaat duren! Ben nu bezig met Karen Slaughter. Deel 5 van Gabaldon was idd wat minder, erg langdradig volgens mij en er gebeurde verder niet zoveel in dat boek.

Djiez, ik dacht dat het vandaag niet meer op zou houden met sneeuwen. Zou eigenlijk naar mijn ouders gaan, maar heb dat maar afgeblazen. Vanmiddag met z'n viertjes toch maar de auto gepakt en naar de vennen gereden voor een wandeling en gluhwein c.q. chocomel met slagroom. Echt mooi zo'n winters landschap. En was niet eens zo heel koud. Morgen naar werk door die rotzooi, zie daar wel tegenop.
quote:Pammie schreef op 20 december 2009 @ 22:50:

Pssssssssssst Vrolijk, ik heb vandaag ook thermo-ondergoed aan gehad

Lekker was het he?

Weg met lingerie, hello to thermo underwear
Crap, vandaag heel ver weg geweest en geen tijd gehad om naar boekenwinkel te rennen. Morgen weer eens proberen.

Wel vandaag fantasie werkelijkheid zien worden! Ik ging kindjes halen en toen ik de hoek om wilde gaan, lag daar op de weg nog berg sneeuw. Mij auto had dus nul komma nul grip dus slip en stond dus stil. Tot mijn grote vreugde stond er parallel aan de andere kant een brandweerauto waar dus 4 brandweermannen uit sprongen en mij gingen duwen. Leuk en dan ook nog eens galant!

Ik heb dus lieflijk gelachen naar ze, vriendelijk bedankt en wel verteld dat sneeuw me het waard was aangezien bijna een fantasie in vervulling ging. Enige wat mistte was dat ze zonder brandweerpakje stonden hahaha , grapje.... *zucht*

Klinkt goed je sneeuwwandeling Drop. Had je geen natte pootjes of heb je moonboots? Ik moet die nog zien te scoren aangezien ik mijn auto wilde bereiken vanmorgen en ik tot knieen in sneeuw wegzakte. Had al met slimme hoofd een spijkerbroek aangetrokken ipv een jurkje/rokje.

Ik ga dus ook lekker niet sporten, maar met kop thee op bank lezen. Heerlijk, morgen weer een dag. Laatste dag werken en dan vakantie!

Anky, ik heb een elektrisch deken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven