Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Goede middag dames,

Ik vandaag ook eerder gestopt met werk. Moest om 4 uur op school van zoonlief zijn voor die intake gesprekken. Het komt er nu op neer dat ze hem gaan observeren in de klas (alweer, alleen nu iemand van buiten de school). Naar aanleiding daarvan wordt er 14 januari besloten wat de vervolg stappen zullen zijn. Er zijn 2 opties:

1. er is een vermoeden van ADHD, en daar wordt hij dan op onderzocht en naar aanleiding van dat onderzoek wordt er een plan evt met medicatie opgesteld.

2. of hij wordt op school extera begeleid als blijkt dat er geen ADHD is, dan is er dus sprake van iets waardoor hij niet aan leren toekomt. Die vrouw met wie we vandaag het gesprek hadden gaat dan hem en zijn juf in de klas extra begeleiding bieden. Hem om hem te helpen met zijn schoolwerk en de juf om haar extra handvatten te bieden hoe ze hem het best kan begeleiden.

Ik heb zijn rapport gezien (krijgt hij pas woensdag mee), maar de juf wilde het niet zonder toelichting meegeven. In zijn toetsen scoort hij onvoldoende, behalve bij rekenen, en dit heeft alles te maken met het niet kunnen focussen op de stof. Zijn werkhouding scoort dus bij alle vakken ook onvoldoende.

Over de gehele linie scoort hij, onvoldoende tot zwak, alleen rekenen voldoende. Oh ja en gym, daar scoort hij goed.

Haha, het is niet zo best dus, maar goed het is niet anders. De juf heeft wel het idee dat hij erg zijn best doet en hard werkt, dus het is geen onwil van hem.

Fijn in ieder geval dat ze nader gaan onderzoeken en dat ze er alles aan willen doen om hem te helpen.

Maar als moeder zijnde vind ik het wel erg sneu voor hem. Hij heeft zelf ook wel door dat het niet zo goed gaat, terwijl hij wel erg zijn best doet.

Heel dubbel gevoel dus voor deze mama.

Hé Dolphientje, da's waar ook, vandaag dat gesprek. Pff, mijn hoofd lijkt wel een zeef de laatste tijd..En waarom?? Geen idee!

Hij wordt dus weer een poosje geobserveerd. Gelukkig duurt die periode niet zo lang (en de vakantie gaat daar ook nog vanaf natuurlijk), zodat je wel snel weet wat er straks gebeuren gaat.Het is voor het mannetje natuurlijk ook erg frusterend, als ie wel erg zijn best doet en het er niet zo uitkomt.

Logisch, dat jij dan over dit alles ook wat mixed feelings hebt. Maar nu dus eerst maar weer even afwachten en kijken wat er uit de observatie gaat komen.

Knuf voor jou!

Alle reacties Link kopieren
Ola meiden!

Eindelijk een paar dagen vrij, wel volgepland maar goed dat komt er van.

Vandaag lekkere gerommeld in huis en boodschappies gedaan en even over de markt gewandeld. Na het eten met de kerstboom begonnen en daar zijn we net mee klaar! Echt gezellig weer! verder niet zoveel nieuws te melden eigenlijk.

Hee dolphine, niet raar nee dat je er een dubbel gevoel bij hebt. En ja das best sneu natuurlijk dat ie zo z'n best doet over het algemeen maar z'n resultaten er niet naar zijn. Fijn dat ze het zo serieus oppakken en hem echt willen helpen!

Even heel wat anders, hoe was je proefrit in die blitse auto?

Nu helemaal overstag???

Ik had ook nog een leuke vanmiddag. Ik zag dat ik op mijn mobiel gbeld was door een voor mij onbekend nummer. Dus neuwsgierig als ik ben bel ik dat nummer terug. Blijkt het de FIAT garage. Ze konden mij geheel vrijblijvend een gesprek aanbieden om een nieuwe auto te kopen. Whoehahahaha!! Ik schoot keihard in de lach, ik zeg nou maar ik zou dolgraag een nieuwe auto willen maar daar heeft deze dame geen centjes voor hoor. Kennelijk was mijn lach nogal aanstekelijk want hij begon ook te lachen en zegt ; tsja mevrouw ik ook niet hoor, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt! Nou vraag ik je... Ik hem hem maar een fijn weekend gewenst!

Hoest verder met de meiden? Daan natuurlijk weer hysterisch aan het werk bij die kutbaas! Nog één daggie mop!!

Scar jij nu lekker weekend, hahaha, was je de klok aan het vooruit kijken, ja soms heb je van die dagen hè, dan heb je echt geen zin meer.

Nou moppen ik ga even op bank ploffen en naar m'n boom kijken, hij is wel weer heerlijk ouderwets mooi!

Fijn weekend allemaal!
Geen idee nog theetje, ga vanmiddag de proefrit maken! Spannend, spannend, maar daar ga ik jullie vanavond natuurlijk alles over vertellen.

Gisteren het uitgestelde vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje gehad. Was gezellig. We hadden een workshop sieraden maken, niet echt mij ding dat gefrubel, maar was wel leuk. Daar pizza gegeten en daarna nog wat gedronken. Om 12 uur hebben mijn moeder en ik ons op laten halen door pa. Schoonzusje is nog met 2 vriendinnen op stap gegaan daarna. Ik hoop dat zoonlief zich een beetje gedragen heeft vannacht, want hij slaapt daar.... woehahaha zal dus een kort nachtje voor haar worden.

Ik ga nu zoonlief ophalen, daarna met hem naa rde voetbal en daarna de proefrit maken. Als ik nog tijd heb ga ik vanmiddag de kerstboom opzetten, en anders wordt dat zondag.

jaja druk, druk, druk hier.......

Hai meiden!

Brrr, het wordt echt KOUDER he!! Eindelijk! Met die sneeuw zal het wel weer niet lukken zucht..maar vorst is ook goed..Beter dan regen in elk geval!

Grappig Dolphine, sieraden maken. Heb je nu ook iets gemaakt wat je ook gaat dragen? Ik ben ook niet zo'n fröbelaar hoor. Het zal trouwens best frisjes zijn langs de lijn..sterkte! En veel plezier met je testrit!

Jij ook de boom staan Theetje..Joh, daar ben je wel een tijdje mee bezig geweest zeg! Genieten weer he!! Dat getwinkel en geglinster weer..heerlijk!

Gisteren ons kerstcadeautje besteld: een nieuwe tv! Ik wil al zo lang een mooie platte LCD en nu een superaanbieding, 32 inch, HD ready, Had ook goede reviews, woensdag wordt ie geleverd. Zoonlief is al helemaal happy ermee, haha. Houd ik toch nog mooi wat over van mijn eindejaarsuitkering, ga toch ook maar even kijken naar dat bed Daan, wat jij ook voor Hummel hebt gekocht. Is ie er trouwens tevreden over, ligt ie fijn?

kmoet nog douchen, haha, ga dat zo eerst maar doen. Verder aan de was etc., ik verveel me niet!

Fijn weekend

Zoals beloofd kom ik nog even langs hier. Ik heb de auto gekocht hoor..... ben zo blij als een kind er mee. Haha... alleen jammer dat de levertijd 3 maanden is, ik moet dus gewoon nog 3 maanden wachten. Zucht... ga af en toe maar langs de dealer rijden, anders vergeet ik nog hoe hij er uit ziet (eh de auto bedoel ik, niet de dealer....) Mar goed, hij reed natuurlijk als een zonnetje zo lekker soepel. En met stuurbkrachtiging, dat heb ik nu niet namelijk.

Het was zeker fris langs de lijn scarlet, maar het was een erg leuke wedstrijd, dus dat maakte veel goed. Ze moesten tegen de koploper, die nog geen wedstrijd hadden verloren. Nu dus wel, want het werd 8-3. Hun zijn nu kampioen, maar enkel omdat het team van zoonlief 2 wedstrijden minder hebben gespeeld. Ze zijn natuurlijk later ingestroomd, maar ze hebben evenveel verliespunten dus eigenlijk zijn ze ook een beetje kampioen.

En die kleine man van me was goed op dreef. 3 doelpunten heeft hij gemaakt. Het was zijn dag vandaag.

Morgen gaan we de kerstboom opzetten, daar is het niet meer van gekomen vandaag, maar morgen hebben we alle tijd.

Zoonlief ligt in mijn bed nu....... vooruit dan maar voor deze ene keer een nachtje bij mij slapen.

fijne avond dames.
Van harte gefeliciteerd Dolphine!!! Supergaaf! Wat voor kleur heb je gekozen? Over drie maanden moet je 'm maar komen showen hoor!!

Scarlet, jij ook van harte met je nieuwe tv! das met recht een kado, kan me voorstellen dat je knul er helemaal happy mee is!

Wij zijn vandaag naar Artis geweest, erg leuk hoor! Wel errug brrrrr koud! Zijn net een half uur terug en hebben eerst maar opgewarmd met lekker koppie thee. Zodirect even eten maken en dan nog ff lekker achter de tv hangen vanaaf. En zo zijn er dan al weer drie dagen voorbij, pffffff. Morgen nog één dagje vrij en dan weer aan het werk. Nog een flinke goeie week werken en dan ben ik met kerst ook heerlijk vrij, oh ik heb er nu al zin in!!! Nou meiden hou het ff kort, fijne avond!
hallo meisjes,

Hier staat de kerstboom nu ook hoor. Vandaag op het gemak opgetuigd. goud met bruin. Wil er eigenlijk nog van die witte ballen ook in, zal nog eens gaan kijken.

Heb ook de kerstkaarten geschreven. Morgen even postzegels halen, dan kunnen ze op de bus.

Vandaag was er kerstmarkt op het dorp. Erg gezellig was dat. Gluwijn en warme chocomel op straat te verkrijgen, oliebollen en poffertjes en verder allemaal kraampjes met leuke dingen. Heb niks gekocht, want zoonlief heeft een bloedhekel aan dit soort dingen, dus we hebben even snel een rondje gelopen en daarna een beker warme chocomel en poffertjes (hij) gekocht. Dat vind hij dan wel weer leuk.

Wouw scaret, gaaf hoor zo'n tv. Jij hebt je geld dus goed besteed al voordat je het hebt. Wij hebben ook zo'n ding hier en het is toch echt heel anders tv kijken hoor.

Leuk, leuk theetje, artis. Maar was zeker koud vandaag he.

Morgen al weer je laatste vrije dag, ga er van genieten he.

Ik heb trouwens een navy blauwe gekocht, heel donker blauw. Je kan wel kijken op internet, www.dacia.nl en dan model sandero. Dat wordt hem dus.

Meiden, fijne zondagavond
Oooo Dolphine, gefeliciteerd!! Da's dan eigenlijk ook jouw kersstcadeautje he, hihi.Wel jammer dat je nog even wachten moet, maar ja...

Wauw zeg, het team met die kleine man is echt heel goed bezig he! Zijn ze er nu al uit of ze nog een klasse hoger gaan?

En weer zoveel gescoord..brr...het zit er echt gewoon in he!

Jouw boom klinkt ook erg mooi. Ik vind die mij toch nog wat te kaal hier en daar..'s Avonds valt dat niet zo op met het geschitter etc, maar overdag toch nog wat te veel "gaten", dus ik ga ook nog ff kijken of ik wat leuks vind wat er nog bij kan.

Ahhh, gezellig zo'n kerstmarkt. Nee, zou ik die van mij ook geen lol mee doen!

Oo leuk Theetje, naar Artis! En wat gaan die dagen toch snel om he..Vandaag nog lekker vrij en morgen weer an de bak, zucht..

Daan, houd je het nog een beetje vol allemaal??

Nou, vanmorgen was het zo ver..zoonlief was de deur nog niet uit of hij belde alweer, de ketting was eraf gelopen. Hij had gehoopt dat zijn fiets het vol zou houden tot de vakantie, omdat ie niet gezien wilde worden op een leenfiets...*ZUCHT*.

Nu moest ie wel naar de fietsenmaken. Had die gozer toch ook weer mazzel, want ter plekke is de ketting er weer op gelegd, opnieuw gespannen (en dat was het hele euvel, hij fiets weer als een zonnetje AARGHH) en nog gratis ook! Nou ja zeg, hoezo geluk?? Ik natuurlijk ook, want het kost me geen cent en die andere fiets kan nog wel even wachten, haha.

Morgen gaan we wokken met het werk, dat wordt vast wel gezellig. En wat is het koud he!! BRRRR!!!

Ik ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen van de week.

Ach, zo lief weer, gisteren kwam mijn vriendin nog even aanwippen, had weer een soort kerstpakketje in mekaar geflanst, met heerlijke geurkaarsen, winterthee, musk handcremetje, mooi gastenhandoekje voor in het toilet, hele mooi kleur donkeraubergine..Zo superlief! En was nog even gezellig ook natuurlijk.

Ik mag weer lekker naar huis! De kou in dus, haha!

Fijne avond!
Hallo, hallo,

Al weer een werkdag er op zitten. Niet mega druk geweest, maar gewoon lekker gewerkt.

Zoonlief had vandaag een opa en oma dag op de bso, dus mijn moeder is geweest en ze hebben brooddeeg figuurtjes gemaakt voor in de kerstboom. Haha ben zeer benieuwd, want ik ben bang dat oma net zo creatief is als zoonlief.... allebei niet dus.

Ging ik zoonlief vanavond ophalen, bleek hij zijn fiets op school te hebben laten staan, grrrr niet op slot natuurlijk. Ik hoop dat ze hem binnen zetten vanavond. Ook zijn beker is hij vergeten en een nieuw boek, gekregen van sinterklaas foetsie..... Jaja het gaat lekker met die kleine man. Als zijn hoofd niet vastzat zou hij die ook nog vergeten. Op hoop van zegen dat we morgen alles weer kunnen vinden.

Oh scarlet wat lief toch van je vriendin, staat me iets van bij dat ze dat vorig jaar ook gedaan heeft toch?

hihi een leenfiets, nee daar wil je natuurlijk niet op gezien worden, woehaha, waar die gasten zich druk om maken zeg.

ik zit nu lekker languit op de bank met een kop thee en chocola, onder mijn dekbedje.... dat trosseert de kou wel hoor. Hihi.

nou meiden, een fijne avond, tot later
Hallo, ik ff hier, Dolphine wat een leuke auto heb je. Wat heb je voor motorinhoud? ziet er echt leuk uit hoor.

Hier is de sint ook geweest, maar de kleine gelooft er niet meer in. Ze zei dat ze op school gezegd hadden dat de ouders watin de schoen stoppen en ik begon te lachen, ja ze stelt steeds weer vragen. Een ander jongetje zei tegen haar: als je op schoot zit bij sint dan met je aan zijn baard trekken. Ja en nu gelooft ze er niet meer in!

Ik kom morgen nog wel ff terug, heb nog wel wat te vertellen, niets ergs of zo hoor!

Toedeloe.
hay meiden,

hier houden we de moed er maar in...al kan het beter.

had na mn telefoontje met Dolph zaterdag aaf een rotweekend...bonje thuis met hummel..geldzaken..ga ik verder niet hier op in.

groeit me ook allemaal een beetje boven het hoofd en heb ff lekker kunnen spuwen vanmorgen bij Theetje door de phone..

vannacht was het ook weer laat..kon tot 3x toe bed veschonen..die hond bleeef wateren..nu gaat het weer ok..heb geen idee wat het was...

Mo wel zn puppydiploma zondag gehaald!in maart gaan we weer verder,

ik kom morgen aaf even reageren,ga nu naar mn mandje zo...als het me gegund is...

kuzzz.Daan
Hallo, hallo,

Ook hier flink balen vandaag. Fiets van zoonlief blijkt dus gestolen te zijn. Hij stond vanmorgen niet binnen in school, ze lopen altijd het schoolplein na voordat ze naar huis gaan en de fietsen die er staan worden dan binnen gezet. Maar dan zou het ding van zoonlief dus al weggegaan zijn.

Was er ff ziek van vanmorgen, is net weer de bekende druppel, bovenop alles wat hier al speelt en een kind dat echt stront vervelend is, al 3 weken.

Maar goed, we kunnen fluiten naar die fiets ben ik bang, net wel aangifte gedaan via internet.

Maar hoe kom ik nu op korte termijn aan een andere fiets voor hem voor een schappelijk prijsje. Want heb natuurlijk geen bakken met geld hier.

Pfff, het kan er net ff niet bij.

Oh diaantje bij jou dus ook niet helemaal lekker. Sterkte mop.

Mijn ouders zitten vanaf vanmorgen in duitsland, ze komen vrijdag weer terug. lekker ff eruit saampjes in een hotelletje. Ze gaan wel een kerstmarkt meepakken, maar verder lekker relaxen. Dat hebben ze wel verdient. Betekende voor mij natuurlijk wel haasten en racen vandaag, omdat zoonlief op dinsdag natuurlijk altijd door mijn moeder van school gehaald wordt.

Maar goed het is allemaal gelukt, was gelukkig op tijd vanmiddag en tussen de middag heeft hij bij een vriendje gegeten.

Gelukkig morgen vrij en dan even de zaken voor mezelf op een rijtje zetten en relaxen.
Ik kom ff voorbij vliegen hoor, veeeeels te lange dag vandaag! Komende dagen ook weer retedruk dus schiet weer niet op maar kerst en dus lekker vrije dagen zijn in zicht dus we houden vol hoor!

Dolphine, wat kut weer zeg! Maar ik heb hier nog een fiets staan. Het is echt een oud ding, en afgetrapt. Maar als je 'm door fietsenmaker laat opknappen mag je 'm zó meenemen hoor. Hij is van zoonlief geweest. En anders op marktplaats kijken? Das ook een optie natuurlijk.

Meiden ik rol m'n bedje in, welterusten!

Grrrmbbll. ook hier tegenslag!!

Ik heb vandaag lekker een dagje vrij, omdat de tv wordt geleverd (tussen 10.15 en half 2, niet de moeite om nog te gaan werken op mijn halve dag), blijkt vanmorgen het toilet verstopt te zijn. Gatverdamme wat een vieze gore zooi!!

Als je doortrekt stijgt het water tot het randje en komt er dan via het doucheputje weer uit...En laat ik nou net een grote boodschap gedaan hebben.....

YYYYEEEEEGGGGG!!!!! :puke:

Het allerergste is nog wel dat ik geen lid ben van het ontstoppingsfonds (kan me nu wel voor de kop slaan natuurlijk) en zelf een bedrijf moest inschakelen en de kosten dus ook voor mezelf zijn. Stomme sukkel die ik ben. Ik ben bijna tegen van álles verzekerd, via woningbouw wel glasverzekering en servicecontract, maar dit nou net niet. Ik heb geen idee wat de kosten voor zo'n geintje zijn, maar dat zal wel weer vies tegenvallen. Toedeledoki eindejaarsuitkering...

Gelukkig konden ze wel vanmorgen nog iemand sturen, dus hopelijk duurt het niet te lang. Het 1e bedrijf wat ik belde kon niet beloven dat er vandaag nog iemand zou komen..Nou, laat dan maar zitten!!

zucht

Maar ik lees dat het bij jullie ook niet lekker gaat dames, is dit eindejaarsnarigheid ofzo??

Dolphine, da's echt supersuperk*t zeg, fiets van die kleine man gejat. Je was er al bang voor. Dit kon je er nog wel bij gebruiken, of je niet al genoeg op je bordje hebt..

Aanbod van Theetje is super! En anders idd via marktplaats of advertentie in plaatselijk krantje..

Dikke knuf meid.

Hang in there Thee!! Straks heerlijk genieten van kerst en een paar dagen vrij!

Bij jou ook geen rozengeur en moonshine Daan. Echt klote, ook nog strijd met Hummel. Wa's dat nou met Mo? Geen blaasontsteking hopelijk? Hoop voor je dat het éénmalig was en dat je afgelopen nacht wel lekker hebt kunnen slapen.

He jammer eigenlijk Jonnie, dat ze niet meer gelooft..Ik vond dat zo'n leuke tijd. Blijf je nu wel Sinterklaas vieren of ga je het verplaatsen naar Kerst?

Kben wel benieuwd wat je te vertellen hebt!

Gisteren wezen wokken, was best gezellig. Maar toch vind ik een borrel voor kerst leuker. Nu zat iedereen aan verschillende tafels en veel mensen blijven dan toch zitten waar ze zitten. Het was een beetje te statisch. Maar he, 't was gratis, dus ik klaag verder niet hoor, hihi. Het was dus in het stadion van de FC en wat wel gaaf was, zo tegen het eind (was op 19.30 al afgelopen zelfs!) gingen ze trainen op het hoofdveld en hups de lichten aan, dat was mooi om te zien, vanuit het restaurant keek je dus neer op het veld.

Vanaf vandaag ook de uitslag van onze keuzes qua werk bekend, bah en nu ben ik niet eens op het werk. Ik hoop toch zo dat ik gewoon lekker kan blijven zitten!

bleh, de dag verloopt heel anders dan ik me had voorgesteld. Had gehoopt dat wanneer de tv op tijd zou zijn, ik misschien nog wel lekker naar de kapper zou kunnen, knippen en een kleurtje, maar de lust is me nu totaal vergaan. Ik houd echt mijn hart vast voor de prijs van het ontstoppen.

Jullie horen het nog!

K*tk*tk*tk*t

Ze zijn net weg, supersnel gekomen dus en het is weer in orde..

110 euro!! Met dat verwarmingskostenfeestje erbij is dit echt niet mijn maand zeg..

Heb nu echt zo'n gevoel van wat gaat er nog meer komen.

Nu eerst ff een emmer chloor in de douche mikken...yak.

Haha en de tv is er ook al, fijn!

Echt supermooi ding (ze moesten natuurlijk even kijken of ie het transport goed had doorstaan, dus uit de doos), kan niet wachten tot ie aangesloten is. Zoonlief wil dat doen, dus ik mag er nu niet aanzitten met mijn vingertjes..

Kapper heb ik niet zo'n zin in, straks boodschappen doen en gewoon lekker genieten van vrije dagje!

Woehaha, scarlet, 3 keer achter elkaar. Een beetje in je eentje het hele forum vol lullen hier.

Goed en slecht nieuws dus. Gelukkig is je vertopping weer verholpen, maar wat een geld zeg! Pfffff niet normaal hier. Blijf het vreemd vinden dat bij jullie dit soort kosten niet gewoon voor de woningbouwvereniging zijn, dat is hier wel zo namelijk.

Maar gelukkig ook je nieuwe tv. Dat is natuurlijk wel helemaal super.

Ik heb gisterenavond aangifte gedaan van de fiets, gewoon online. Waarschijnlijk haalt het niks uit, maar is het in ieder geval geregistreerd.

Theetje superlief dat aanbod van je. En als het verder een goede fiets is maakt het mij niet uit dat het een oude is. Beter dan niks in ieder geval.

Ik vanmorgen voor zoonllief toch weer 2 broeken gekocht. Pfff hij had er 4 maar ik blijf wassen. Hij heeft iedere dag wel een schone nodig en vandaag zijn goede broek aan. Maar ja vanavond kerstdiner op school en aangezien zijn goede broek ook al weer in de was kan, van het buitenspelen..... Nou ja, het is weer gelukt, hij komt de kerstdagen in ieder geval netjes door.

Ik krijg vrijdag al salaris. Dat komt goed uit, want zaterdag ga ik mijn verjaardag vieren, dus kan ik vrijdag mooi inkopen doen. En ook vast voor kerst inkopen doen. Handig hoor, 2 feestjes achter elkaar, not!

Gisteren ook kerstpakket op het werk gehad. Was een grote doos, dus vol hoop, maar viel een beetje tegen. Wel wat de snoepen aan chipies en cholade, cocintjes, flesje water en verder een kompas, klein ehbo setje en een gammele rugzak op wieltjes. En een boekje met wandelingen door nederland.

Het idee is op zich leuk, maar de kwaliteit stelde niet veel voor. Voor dat geld hadden ze ook wat anders kunnen bedenken. Maar goed, ik klaag niet. Beter dan niks in ieder geval.

Ja, idioot he eigenlijk, dat dat niet gewoon voor de woningbouw is..Het lullige is is dat je bij mijn woningbouw voor dit soort akkefietjes een apart contract moet afsluiten, dus lid worden van het ontstoppingsfonds, net zoals je ook een servicecontract moet afsluiten willen ze komen voor...tja, voor wat eigenlijk? weet ik al niet eens meer, maar dat heb ik dan wel. Al die losse dingen kosten natuuuuurlijk ook weer extra geld, dus daarom heb ik dat ontstoppingsfonds toen laten zitten. Maar misschien toch maar es lid worden dus. alhoewel..In al die jaren dat we hier nu wonen (da's iets van 20 jaar) was dit de 1e x dat het gebeurd is. Ik heb net gelezen dat het fonds 1,79 per maand is, dan was ik nu toch goedkoper uit (anders had ik al 429 euro betaald). Dus misschien toch maar niet, hihi. Maf he, nu zie ik dat 1,79 per maand en denk ik waar gaaaaat het over?? En toch niet gedaan toen.

Vanmiddag ook nog contact gehad met de woningbouw over de verwarmingskosten. Ik had een brief gekregen, zij kunnen niets raar ontdekken in de nota, behalve dan de slaapkamer van zoonlief waarvan de verwarming toen kapot was (kon niet meer uit). De eenheden die daar verbruikt zijn hebben ze eraf getrokken, van de nota. Pff, scheelt wel 17 euro..bijna niks dus.

Helaas is er dus vlgs hen niets mis met de afrekening, gevolgen van gestegen kosten voor gas, blablabla en zal ik de kosten dus moeten betalen. Ik had eigenlijk ook niets anders verwacht. (maar wel gehoopt natuurlijk).

Haha Dolphine, weer op broekenjacht geweest dus. Je blijft aan de gang he, met die kleintjes. Goed dat je aangifte hebt gedaan, heb ik destijds ook gedaan met mobiel van zoonlief. Het haalt idd waarschijnlijk niets uit, maar toch.

Jaaaa, hier ook vrijdag salaris. Godzijdank!

Ja, jij bent altijd superdruk de dagen voor kerst, altijd met je verjaardag er zo lekker bij. Wanneer is ook de precieze datum alweer? (kben het toch niet al vergeten he??!!! want dan zou ik me echt rot schamen..) Dan krijgt je moeder ook uitslag en/of gesprek toch? Weet jij zelf al meer van je onderzoek?

Het schijnt dat onze kerstcadeautjes ook onderweg zijn, aantal collega's hadden het al, kheb nog niets gezien. Wederom een Tinteling. Ik weet dus ook nog niet waar dit jaar uit gekozen kan worden..Jouw kerstpakket viel dus toch een beetje tegen (al is het idd beter dan niets, hihi) Het schijnt trouwens dat iedereen geplaatst is op zijn 1e voorkeur. Idioot he, vandaag is dat dus bekend geworden, ik was vrij, collegaatje ook, manager zal ook niet even bellen..Hij heeft echt geen idee wat voor impact dit toch op iedereen heeft (collegaatje belde mij nl al of ik iets gehoord had, heb toen zelf maar andere collega gebeld, die het vertelde). Schijnt nu wel weer zo te zijn dat je nog wel op een andere klantgroep of ander kantoor terecht kan komen. Het houdt ook nooit op.

Televisie is echt supergaaf! Echt mooi beeld en zoonlief heeft de woofer van pc met 2 boxjes erop aangesloten, complete home cinemaset nu! Nee, dit was een goed cadeau voor ons allebei.

Hihi scarlet,

nee hoor je bent het niet vergeten. Ik ben volgende week woensdag, de 23ste jarig. Vier het dus maar komend weekend. Het weekend erna is geen optie, dan is het kerst, en tja op de dag zelf, zo midden in de week vind ik ook nooit zo geslaagd. Ik moet de volgende dag ook weer gewoon werken.

Zoonlief had vanavond kerstdiener op school. Dat is erg leuk geweest en volgens de juf was het ook heel goed gegaan. Hij had ook zijn rapport mee gekregen. Tja ik had het natuurlijk al gezien. Het is in ieder geval positief dat hij hard werkt en zijn best doet en alles is voldoende tot matig. Alleen het schrijven is echt onvoldoende, maar goed echt netjes zal dat nooit worden denk ik. Rekenen trouwens wel ruim voldoende, dus al met al best goed. het is geen hoogvlieger en dat zal hij ook niet worden. Nu alleen nog zelfstandiger werken en concentratie vasthouden, maar daar gaat hij waarschijnlijk meer hulp voor krijgen. Het gaat wel goed komen dus met die kleine man.
Ben ik weer ff gauw voor ik m'n bedje in duik; moet morgen weer vroeg op en ben net pas thuis.

Maarre, Dolphine, het is echt een oude fiets en zoals ik al zei, afgetrapt. je zal er wel nog het nodige aan moeten opknappen; verlichting, nieuw zadel, spatbord geloof ikl etc. Misschien is je pa handig? Bij halfords heb je dat voor weinig geld. Nou ja kijk maar wat je wil. Misschien dat je voor hetzelfde geld een leuk fietsie hebt op marktplaats. Maar evengoed je mag 'm zó komen halen. Nu ga ik gauw slapen.

Oooo meiden, ik ben helemaal in mijn element!!

Wat een fantastisch weer!! Kzag geen hand voor ogen toen ik naar huis fietste (door de sneeuwval), maar dat mag de pret niet drukken! Alleen een weekje te vroeg he...da's dan wel weer jammer. Het sneeuwt hier nu echt nog ieniemieni, maar is dan ook al de hele dag aan de gang. Echt genieten dit!!

Zoonlief is trainen, ook die bikkel laat zich niet tegenhouden door een beetje sneeuw, hihi...

Ohhh gelukkig Dolphine, dat je verjaardag niet al voorbij was!

Rapport van die kleine man is toch best helemaal OK? Behalve schrijven alles voldoende, da's toch fijn! En dat schrijven, ach...

het moet natuurlijk wel een beeetje leesbaar zijn, maar er zoveel mensen met een beroerd handschrift! (lijkt sowieso wel of alle artsen daar patent op hebben!)

Mmm, kzit nu lekker een kopje bruinebonensoep naar binnen te werken..collega had een bakje voor me meegenomen (ik vind het zo'n gedoe om zelf te maken, alleen voor mij en zij bood het aan, dus....) heeerlijk! Weer heel anders dan ik in mijn herinnering heb, maar wel lekker pittig.

Het was gezellig op kantoor, iedereen was al in een soort pré kerststemming ofzo en dan nog die sneeuw erbij natuurlijk..

Vandaag ook al zwart op wit gekregen waar ik geplaatst ben, dus da's wel fijn om mijn vrije week mee in te gaan volgende week..Ook erg gelachen met R. die ook zo genoot van de sneeuw en heel flauw was. Nog 1 dagje en dan lekker een weekje vrij! Hoera!!

Hallo,

Best heel leuk die sneeuw, alleen zo jammer dat het gelijk zo'n chaos op de weg is. Vanmorgen 1,5 uur gereden over een stukje van 15 kilometer.

Gelukkig ging het de rest van de dag beter.

Ik zou eigenlijk naar ajax gaan vanavond, maar gezien de voorspelde chaos op de weg, heb ik me daar maar niet aan gewaagd, en achteraf gezien maar goed ook, want een boutwedstrijd was dat zeg.

Mijn broer zou eigenlijk komen op passen, maar die is nu gezellig komen eten en voetbal komen kijken.

Theetje, ik heb inmiddels een fiets in de schuur staan voor zoonlief. Is ook een oudje, maar mijn baas kwam er mee aan. Is van haar zoon geweest en die kleine man hier kan weer even vooruit. Dan koop ik misschien van de zomer, voor zijn verjaardag wel een andere.

Maar erg bedankt voor het aanbod.

Scarlet, dit is helemaal jouw weer he. Ik had vanmorgen bij school van zoonlief al een sneeuwbal in mijn nek.... BRRRRR.Maar goed voor die kinderen is het natuurlijk wel ff leuk.

Helaas is voor zoonlief het voetbal zaterdag afgelast. (ik vin het niet zo erg hoor, hahaha anders moest hij al om 9 uur en dan is het nog best koud langs de lijn).

Ook fijn dat je weer even duidelijkheid hebt in je werk.

Bij ons is er een bom ingeslagen. Alle tijdelijke contracten worden niet verlengd. Tsss dat houdt in dat er 4 mensen op de schopstoel zitten. En dan moeten ze straks, als de productie weer wat aan trekt opeens weer ala minuut mensen aannemen. Heel krom allemaal, want de mensen die weg moeten hebben wel een volle case load, op 1 na, maar die is met zwangerschapverlof. Nou ja afwachten in januari is er meer duidelijkheid voor hen, er zijn namelijk 2 collega;s aan het sollicicteren, dus met een beetje mazzel.........

Nou meiden, slaap lekker.
lieverds,

ren ff voorbij in alle hysterie!

ben jullie tussen de sneeuw vlokkies niet vergeten hoor,maar drukkkie druk!

die ellendige kerstkaarten ook nog...pffff ga er vlgnd jr mee stoppen denk ik..was weer mn boekie met adressen kwijt!..nog niet gevonden...pfff

in de kapsalon loopt het letterlijk storm...ben gevloerd en val in slaap na het eten steeds...

dikke kussen uit winterwonderland!
Walking in a winter wonderland!!!! Leuk hè die sneeuw én..... het wordt volgens het knmi en meteo consult vrijwel zeker een witte kerst!!!!! Leuk leuk leuk!

Op de weg trouwens wat minder.... moest donderdagochtend vroeg in Almere zijn, pfffff wat een crime was dat! En hoe mensen rijden dan, oh oh ik zou ze soms met liefde achter het stuur vandaan trekken maar goed.

Vandaag daggie vrij, ben net met X kerstspullen gaan kopen voor BW. Kerstballen, slingers, verlichting en een heuse kunstkerstboom. Moesten nog geen 30 euro afrekenen! was allemaal voor 75% korting . Zo kan je nog eens leuk kerstspullen kopen. Gisteren m'n moeder verrast met een flink kerstpakket. Ze zit al een jaar in WW. Dus was leuke verrassing! Morgen dagje werken en dan s'avonds kerstfeest bij BW en dan ga ik zondag de nacht in en daar kom ik dan pas donderdagochtend uit. Ga weer voor molletje spelen dus.

Jullie moesten je trouwens wel schamen hoor, allemaal mijn adres niet kunnen vinden, whoehahahahahaha!!!!

Scar, jij weet dus nu waar je aan toe bent, das dan wel een geruststelling begrijp ik. En lekker aan het genieten met je knul van jullie nieuwe tv! Super toch. Ha, ik had al even in het tvboekje gekeken wat er allemaal voor kerstfilms komen de feestdagen, nou we kunnen ons hart ophalen hoor!!!

Gets Dolphine, wat een rotbericht voor die mensen, zoiets is nooit fijn om te horen maar nu zo voor de feestdagen. Hopelijk kunnen ze het idd een beetje natuurlijk laten afvloeien als twee mensen weg gaan.... Wat goed zeg van je baas! Kan je knullie gewoon weer fietsen! Hoewel ie nu vast liever met de slee gaat, haha!

Daantje, gekkenhuis dus voor jou in de salon! Tsja als je die slaap nodig hebt moet je 'm pakken hoor! Straks zit je er als een dweil bij de kerstdagen. Dus elk uurtje slaapt die je kunt pakken, gewoon doen hoor mop!

Jonnie, waar blijf je nou?????

Nou meiden, ik ga nog eens een lekker kerstkransje nemen, doei doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven