Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 23:09
woensdag 16 december 2009 om 23:11
woensdag 16 december 2009 om 23:11
woensdag 16 december 2009 om 23:13
quote:noanne schreef op 16 december 2009 @ 23:10:
Ja, Bi, dat is ook altijd mijn tip.
Alleen daarna niet aan de anti-epileptica, dan zijn de kilo's er zo weer aan. Da's dan jammer...He getsie No... dan moet ik toch nog in het hele huis hoogpolig tapijt laten leggen... want het laminaat valt een beetje hard
Ja, Bi, dat is ook altijd mijn tip.
Alleen daarna niet aan de anti-epileptica, dan zijn de kilo's er zo weer aan. Da's dan jammer...He getsie No... dan moet ik toch nog in het hele huis hoogpolig tapijt laten leggen... want het laminaat valt een beetje hard
woensdag 16 december 2009 om 23:13
BAM, Als ze iets echt super verontrustend hadden gezien, dan had je vrolijk dezelfde dag nog voor een MRI terug mogen komen.
Ik wil niet zeggen dat ze niets hebben gezien, dat weet ik niet.
Als ik jou was zou ik morgen even naar de poli bellen of je voor het weekend nog wat kunt horen.
Ik wil niet zeggen dat ze niets hebben gezien, dat weet ik niet.
Als ik jou was zou ik morgen even naar de poli bellen of je voor het weekend nog wat kunt horen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 16 december 2009 om 23:14
woensdag 16 december 2009 om 23:15
ik heb hier gewoon laminaat en ben ook nog nooit gevallen, voel ze aankomen en duik dan gewoon mijn bed in/bank op/ga alvast liggen.
(Laatste alleen als het midden in de AH gebeurt. Zeg dan tegen iemand, ik krijg zo een epileptisch insult, als ik over 10 minuten nog niet bij zinnen ben wilt u dan 112 bellen?)
(Laatste alleen als het midden in de AH gebeurt. Zeg dan tegen iemand, ik krijg zo een epileptisch insult, als ik over 10 minuten nog niet bij zinnen ben wilt u dan 112 bellen?)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 16 december 2009 om 23:16
BRRRRRRRRRRR koud zeg!
Maar niks te zien buiten, hoorde wel een auto wegrijden dus t valt wel mee met de schade en het eventuele letsel.
Hij is idd plotseling overleden, dat was geen geintje.
En Noanne, dat dacht ik ook ja, dus ga er maar van uit dat het wel meevalt.
Voel me ook een stuk beter de laatste dagen eigenlijk.
Maar niks te zien buiten, hoorde wel een auto wegrijden dus t valt wel mee met de schade en het eventuele letsel.
Hij is idd plotseling overleden, dat was geen geintje.
En Noanne, dat dacht ik ook ja, dus ga er maar van uit dat het wel meevalt.
Voel me ook een stuk beter de laatste dagen eigenlijk.
woensdag 16 december 2009 om 23:17
quote:zusenzo schreef op 16 december 2009 @ 23:15:
Bi, ik praat niet veel mee over je moeder omdat ik dat gewoon moeilijk vind, kanker sucks gewoon.
Geef niks lieverd... het sucked inderdaad ook gewoon!!
No... ik zou best een dagje stiekem achter jou aan willen lopen en meekijken hoe mensen reageren als je zoiets zegt in de AH
Bi, ik praat niet veel mee over je moeder omdat ik dat gewoon moeilijk vind, kanker sucks gewoon.
Geef niks lieverd... het sucked inderdaad ook gewoon!!
No... ik zou best een dagje stiekem achter jou aan willen lopen en meekijken hoe mensen reageren als je zoiets zegt in de AH
woensdag 16 december 2009 om 23:17