Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 08:58
Goedemorgen.
voor Bianca, en doe voorzichtig in het verkeer!
Hoi Freak, mooi hé die sneeuw. Ik heb nu het mooiste uitzicht die je maar kunt bedenken, de dorpskern vanaf drie-hoog (maisonette) en de kerk, alles wit. Het lijkt wel een ansichtkaart.
Ik ben bezig met een verslag over het wanbeleid hier (contaktpersoon en de werkfabriek enz enz.) want vanavond krijg ik politiek bezoek!
Wish me luck!
Dag lieverds
Hoi Freak, mooi hé die sneeuw. Ik heb nu het mooiste uitzicht die je maar kunt bedenken, de dorpskern vanaf drie-hoog (maisonette) en de kerk, alles wit. Het lijkt wel een ansichtkaart.
Ik ben bezig met een verslag over het wanbeleid hier (contaktpersoon en de werkfabriek enz enz.) want vanavond krijg ik politiek bezoek!
Wish me luck!
Dag lieverds
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 17 december 2009 om 09:18
donderdag 17 december 2009 om 09:28
Hee Peet
Ben je nu ziek aan het worden of valt het wel mee?
Blijf van mijn lijf-huis is geen pretje, is er geen andere manier om de situatie te verlichten?
Zoals misschien een huis tijdelijk huren van iemand die ook tijdelijk elders is?
Pfft valt niet mee dat verslag, (ondertussen google ik ook , 500 miljoen euro reintegratie-geld naar de kloten, want het is niet efficient gebleken. Om maar te zwijgen over die idiote werkfabrieken) en ambenaren worden dan ook wel eens slome duikelaars genoemd, maar oh, wat kunnen die de boel ingewikkeld maken.
Zit nu ook met een brij van zaken, en dat alleen nog maar om mijn persoontje.
Ben je nu ziek aan het worden of valt het wel mee?
Blijf van mijn lijf-huis is geen pretje, is er geen andere manier om de situatie te verlichten?
Zoals misschien een huis tijdelijk huren van iemand die ook tijdelijk elders is?
Pfft valt niet mee dat verslag, (ondertussen google ik ook , 500 miljoen euro reintegratie-geld naar de kloten, want het is niet efficient gebleken. Om maar te zwijgen over die idiote werkfabrieken) en ambenaren worden dan ook wel eens slome duikelaars genoemd, maar oh, wat kunnen die de boel ingewikkeld maken.
Zit nu ook met een brij van zaken, en dat alleen nog maar om mijn persoontje.
donderdag 17 december 2009 om 09:29
Dames,
Pffff net even bijgelezen. Heb wel even moeten slikken af en toe en maar baas keek wat raar naar mijn wat waterige oogjes.
Iedereen dikke dikke dikke Knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ No fladder binnen en buiten en als je wat kwijt wil mag dat altijd
@Freak vervang wijn voor spa rood! Ik stuur je vanavond een ander msn adres.....
@ Peet, meis JIJ bent sterk en stoer. Laat je door niemand iets anders vertellen. En zoals al ergens gezegd dossiervorming en documentatie aanleggen bij voorkeur op een externe harde schijf. Bijvoorbeeld jezelf mails sturen iedere dag met wat er gebeurd is.
@Roosje jouw hart is veel te groot. Ik hoop dat jouw wens uit mag komen het komende jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Iedereen met gezondheidsproblemen ik steek vanavond het kaarsje wat ik meegenomen heb van de Roccamadour (de zwarte madonna) aan voor jullie.
Sgaapie is gister even bruut wakker geschud uit een mooie droom. En zoals altijd dromen zijn bedrog. Terug naar de realiteit van het leven maar weer. (roosje doe leuke vent mogen ze even houden ik ga voor een manloos 2010)
Pffff net even bijgelezen. Heb wel even moeten slikken af en toe en maar baas keek wat raar naar mijn wat waterige oogjes.
Iedereen dikke dikke dikke Knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ No fladder binnen en buiten en als je wat kwijt wil mag dat altijd
@Freak vervang wijn voor spa rood! Ik stuur je vanavond een ander msn adres.....
@ Peet, meis JIJ bent sterk en stoer. Laat je door niemand iets anders vertellen. En zoals al ergens gezegd dossiervorming en documentatie aanleggen bij voorkeur op een externe harde schijf. Bijvoorbeeld jezelf mails sturen iedere dag met wat er gebeurd is.
@Roosje jouw hart is veel te groot. Ik hoop dat jouw wens uit mag komen het komende jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Iedereen met gezondheidsproblemen ik steek vanavond het kaarsje wat ik meegenomen heb van de Roccamadour (de zwarte madonna) aan voor jullie.
Sgaapie is gister even bruut wakker geschud uit een mooie droom. En zoals altijd dromen zijn bedrog. Terug naar de realiteit van het leven maar weer. (roosje doe leuke vent mogen ze even houden ik ga voor een manloos 2010)
donderdag 17 december 2009 om 09:29
Mijn dochter heb ik gewoon met de fiets naar school gestuurd, ze hebben hier deze keer goed gestrooid, de weg is niet glad.
Ik ben natuurlijk vanochtend eerst op verkenning gegaan met hond om te kijken of dochter wel op de fiets kon
Gelukkig heeft iemand bij het topic g&r toch gezegd dat het fake is hoogstwaarschijnlijk
Ik ben natuurlijk vanochtend eerst op verkenning gegaan met hond om te kijken of dochter wel op de fiets kon
Gelukkig heeft iemand bij het topic g&r toch gezegd dat het fake is hoogstwaarschijnlijk
donderdag 17 december 2009 om 09:32
Mogguh!
Ben weer thuis van een uur lopen door de sneeuw.
Met de slee naar schol heen en weer en onderweg vaak stoppen om foto's te maken dus het schoot niet echt op maar wat is de wereld mooi mensen!
Nu even opwarmen met een bakje koffie en dan straks het paadje maar even sneeuwvrij maken.
Roos, wat ben jij toch een lieverd met je wensen voor iedereen!
Ik wens voor jou alles wat je zelf niet durft te wensen.
Ben weer thuis van een uur lopen door de sneeuw.
Met de slee naar schol heen en weer en onderweg vaak stoppen om foto's te maken dus het schoot niet echt op maar wat is de wereld mooi mensen!
Nu even opwarmen met een bakje koffie en dan straks het paadje maar even sneeuwvrij maken.
Roos, wat ben jij toch een lieverd met je wensen voor iedereen!
Ik wens voor jou alles wat je zelf niet durft te wensen.
donderdag 17 december 2009 om 09:35
morge meisjes
Bianc, succes bij KNO-arts!
Peet, je mag ook heel blij en trots op jezelf zijn, je bent een kanjer en laat je door niemand iets anders wijsmaken!
Sgaapie die man hou ik wel apart voor als je hem wel wil
Straatje, succes meis
Bianc, succes bij KNO-arts!
Peet, je mag ook heel blij en trots op jezelf zijn, je bent een kanjer en laat je door niemand iets anders wijsmaken!
Sgaapie die man hou ik wel apart voor als je hem wel wil
Straatje, succes meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 17 december 2009 om 09:37
donderdag 17 december 2009 om 09:41
Goedesmorgens, wie wil koffie, ff lekker opwarmen.
Om 4.00 vanmorgen, MAMA het heeft gesneeuwd, wij zijn aangekleed en gaan naar buiten.
Ik: ehmm Ok
Tot ik op mijn klok kijk......
Stuur ze met kleding en al weer in bed, boos gemopper......
Om 6.30 waren ze aan het buitenspelen........ gelukkig hebben wij een groot park voor de deur en geen waren ze tot geen overlast.
Later met de slee naar school, ik ben nu wel verkleund hoor, de verwarming staat hoog en de koffie staat aan.
Wie ook?
voor Schaap en Peet en wie hem nog meer wil.
Roos gij is lief
Om 4.00 vanmorgen, MAMA het heeft gesneeuwd, wij zijn aangekleed en gaan naar buiten.
Ik: ehmm Ok
Tot ik op mijn klok kijk......
Stuur ze met kleding en al weer in bed, boos gemopper......
Om 6.30 waren ze aan het buitenspelen........ gelukkig hebben wij een groot park voor de deur en geen waren ze tot geen overlast.
Later met de slee naar school, ik ben nu wel verkleund hoor, de verwarming staat hoog en de koffie staat aan.
Wie ook?
voor Schaap en Peet en wie hem nog meer wil.
Roos gij is lief