Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 00:20
Dat dacht ik dus ook,dus heb gister de verwarming overdag aangedaan op de slaapkamer zodat het wat minder koud was en vanmorgen was het 7.30, zou dat het toch geweest zijn? Heb wel die koude nachten hiervoor haar s'nachts nog 2 keer onder de dekens gelegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 december 2009 om 00:27
Ze is net 3 en ligt nog in een slaapzakje met 2 fleecedekentjes . Ze is echt altijd heel warm ook overdag. Wil nooit handschoentjes aan of een muts op maar ik had het ook koud s'nachts dus checkte toch wat vaker bij haar en dan lag ze wel helemaal "bloot"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 december 2009 om 00:31
donderdag 17 december 2009 om 00:34
ik zou voor Bianc een oplossing voor haar financiele gedoe vragen en gezondheid voor haar mama
Voor Bammetje, rust en gezondheid en heel veel liefde en geluk
Voor No dat ze alles kan doen wat ze nog wil doen zodat ze rustig afscheid van de mensen om haar heen kan nemen
Voor Appeltje dat ze rust vind en weer plezier in haar leven zonder depressie
Voor Floor dat alles opgelost wordt met ex en dat ze ook een mooi huis vindt voor haar, werper en hun geweldige meiden
Voor Sgaapie, dat er meer uren in de dag zitten zodat ze meer tijd voor zichzelf heeft en een leuke vent
Voor Freakje dat de scheiding goed wordt geregeld zonder moeilijk gedoe van ex
Voor Peet een huisje en ook een ex die niet lastig doet
Voor IBI dat ze haar eetstoornis de baas wordt
Voor Straatje een leuke baan met uren die samenlopen met de uren van mini
Voor Jacky dat ze af en toe een paar uurtjes voor zichzelf heeft
Voor LeukerT, veel tijd met Freakje
Voor Boogje een mooie auto
Voor Leo minder pijn
Voor Bubbeltje veel woonplezier in haar nieuwe stulpje
Voor Zjeen geen hypo's meer
Voor Zus veel liefde en geluk
pfffff heb ik nu iedereen gehad?
Voor Bammetje, rust en gezondheid en heel veel liefde en geluk
Voor No dat ze alles kan doen wat ze nog wil doen zodat ze rustig afscheid van de mensen om haar heen kan nemen
Voor Appeltje dat ze rust vind en weer plezier in haar leven zonder depressie
Voor Floor dat alles opgelost wordt met ex en dat ze ook een mooi huis vindt voor haar, werper en hun geweldige meiden
Voor Sgaapie, dat er meer uren in de dag zitten zodat ze meer tijd voor zichzelf heeft en een leuke vent
Voor Freakje dat de scheiding goed wordt geregeld zonder moeilijk gedoe van ex
Voor Peet een huisje en ook een ex die niet lastig doet
Voor IBI dat ze haar eetstoornis de baas wordt
Voor Straatje een leuke baan met uren die samenlopen met de uren van mini
Voor Jacky dat ze af en toe een paar uurtjes voor zichzelf heeft
Voor LeukerT, veel tijd met Freakje
Voor Boogje een mooie auto
Voor Leo minder pijn
Voor Bubbeltje veel woonplezier in haar nieuwe stulpje
Voor Zjeen geen hypo's meer
Voor Zus veel liefde en geluk
pfffff heb ik nu iedereen gehad?
rosanna08 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 00:36
Reden: hoe kan ik zus nou vergeten :-$
Reden: hoe kan ik zus nou vergeten :-$
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 17 december 2009 om 00:52
Hallo allemaal.
Oh, ik wilde helemaal niets meer posten omdat het zo laat is maar nu zie ik dat Rosanna allemaal lieve wensen voor ons heeft neergezet.
Ik wens voor jou een geweldig 2010 toe, Rosanna, met veel forumplezier hier en...bij...nouja....de .....Nietjes.
En nu wens ik jullie allemaal weltrusten, ook voor het bruidje wat hier is langs gefladderd.
Oh, ik wilde helemaal niets meer posten omdat het zo laat is maar nu zie ik dat Rosanna allemaal lieve wensen voor ons heeft neergezet.
Ik wens voor jou een geweldig 2010 toe, Rosanna, met veel forumplezier hier en...bij...nouja....de .....Nietjes.
En nu wens ik jullie allemaal weltrusten, ook voor het bruidje wat hier is langs gefladderd.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.