Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 12:36
Peet.. ik heb verder even geen ideeen voor je omdat ik niet weet in welke regio je zit. Maar een woning via Funda huren? Of afspraak maken bij een woningbedrijf. Of via maatschappelijk werk en/of therapeute kenbaar maken dat er nu echt spoed achter gezet moet worden?
Roos... wat een superlieve kerstwensen heb jij voor iedereen
No... ik ben weer aan het werk hoor
Oja, nog even snel. Bij de KNO-arts een test gehad en ik ben wel degelijk een tikke aan de dove kant. Ik zou in aanmerking komen voor een vergoeding van een stel leuke oorbellen Na de feestdagen ga ik me daar maar eens in verdiepen en kijken of ik iets op proef kan krijgen, dan kan ik daarna kijken of ik het fijn vind of hoogst irritant vind.
Tot laterrrr
Roos... wat een superlieve kerstwensen heb jij voor iedereen
No... ik ben weer aan het werk hoor
Oja, nog even snel. Bij de KNO-arts een test gehad en ik ben wel degelijk een tikke aan de dove kant. Ik zou in aanmerking komen voor een vergoeding van een stel leuke oorbellen Na de feestdagen ga ik me daar maar eens in verdiepen en kijken of ik iets op proef kan krijgen, dan kan ik daarna kijken of ik het fijn vind of hoogst irritant vind.
Tot laterrrr
donderdag 17 december 2009 om 12:59
Peet, valt wel mee hoor. Ik wist het natuurlijk al maar heb ik tenminste een excuus om te zeggen dat manlief en zoonlief duidelijker moeten praten
Als zo'n oorbel helpt dan geloof ik nog niet dat ik er aan ga beginnen, daar is het naar mijn idee nog niet erg genoeg voor. Maar dat weet ik natuurlijk pas zeker als ik het verschil heb gehoord mét of zonder oorbel.
Lieverd, tot gauw!! Let goed op jezelf
Als zo'n oorbel helpt dan geloof ik nog niet dat ik er aan ga beginnen, daar is het naar mijn idee nog niet erg genoeg voor. Maar dat weet ik natuurlijk pas zeker als ik het verschil heb gehoord mét of zonder oorbel.
Lieverd, tot gauw!! Let goed op jezelf
donderdag 17 december 2009 om 13:34
Zegt even dag tegen allemaal
Weinig te melden, alleen dat het sneeuwt hier (vind ik leuk, zou alleen willen dat de vlokken wat dikker waren ipv motsneeuw (heb mot maar even vetgedrukt want de motsneeuw is iets dikker dan gister en er valt meer haha), maar goed, ik klaag niet want het is wit buiten en het sneeuwt.
Weinig te melden, alleen dat het sneeuwt hier (vind ik leuk, zou alleen willen dat de vlokken wat dikker waren ipv motsneeuw (heb mot maar even vetgedrukt want de motsneeuw is iets dikker dan gister en er valt meer haha), maar goed, ik klaag niet want het is wit buiten en het sneeuwt.
donderdag 17 december 2009 om 14:10
donderdag 17 december 2009 om 14:48
donderdag 17 december 2009 om 14:52
Ik ben lekker wezen sporten... had alleen veel last van blessure ( zenuwbeklemming in rechter knie) dus het ging niet echt super.
Daarna even bij LeukerT een bakkie en een broodje gedaan.
Ik voelde me reuze onrustig dus thuis maar even lekker lang onder hete douche gaan staan en even lekker onder de zonnebank gelegen.
Nu met bakkie en topic bijlezen zit ik "mijn sores"maar even te relativeren... daar word ik een stuk rustiger van.
Zo mini uit school halen ( met de auto..waag me niet op de fiets met deze sneeuw )
En dan pannekoeken bakken.
En dan ben ik vanavond weer rond een uur of 8 ( Met een glas sparood Sgaap )
Daarna even bij LeukerT een bakkie en een broodje gedaan.
Ik voelde me reuze onrustig dus thuis maar even lekker lang onder hete douche gaan staan en even lekker onder de zonnebank gelegen.
Nu met bakkie en topic bijlezen zit ik "mijn sores"maar even te relativeren... daar word ik een stuk rustiger van.
Zo mini uit school halen ( met de auto..waag me niet op de fiets met deze sneeuw )
En dan pannekoeken bakken.
En dan ben ik vanavond weer rond een uur of 8 ( Met een glas sparood Sgaap )
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 17 december 2009 om 15:29
Bianca toe aan mooie oorbellen
ook voor jou meid..
Oh.. las over een gesprek met je mams..
Misschien kun je de insteek maken dat je zo blij bent dat ze zo goed reageert op de chemo.. dat dat ook heel anders had kunnen zijn.. en dat je eigenlijk toch wel graag wilt weten hoe en wat ze graag wilt.. als ze op haar 95e overlijdt zo begin je zelf aan een luchtiger gesprek denk ik.. en dat is makkelijker dan heel serieus..
Hoe is het eigenlijk met haar benen? Zijn die intussen al onthaard? die kun je misschien ook wel in je gesprek betrekken.. succes lieverd
ook voor jou meid..
Oh.. las over een gesprek met je mams..
Misschien kun je de insteek maken dat je zo blij bent dat ze zo goed reageert op de chemo.. dat dat ook heel anders had kunnen zijn.. en dat je eigenlijk toch wel graag wilt weten hoe en wat ze graag wilt.. als ze op haar 95e overlijdt zo begin je zelf aan een luchtiger gesprek denk ik.. en dat is makkelijker dan heel serieus..
Hoe is het eigenlijk met haar benen? Zijn die intussen al onthaard? die kun je misschien ook wel in je gesprek betrekken.. succes lieverd
donderdag 17 december 2009 om 15:32
Jacky... die benen zien er niet uit, een oerang oetang zou er jaloers op zijn
Maar zoals jij het zegt is het heel veel minder zwaar om erover te beginnen. Ik hou het in mn achterhoofd en kijk gewoon op het Moment Supreme welke tactiek het beste bij dat moment past.
En die oorbellen.... tsja... kweenogniehoor. Eerst maar s kijken in welke kleuren ze verkrijgbaar zijn.
Maar zoals jij het zegt is het heel veel minder zwaar om erover te beginnen. Ik hou het in mn achterhoofd en kijk gewoon op het Moment Supreme welke tactiek het beste bij dat moment past.
En die oorbellen.... tsja... kweenogniehoor. Eerst maar s kijken in welke kleuren ze verkrijgbaar zijn.
donderdag 17 december 2009 om 15:33
donderdag 17 december 2009 om 15:35
Groot gelijk Bianca.. het is altijd makkelijk als je verschillende scenario's in je hoofd hebt en er eentje kunt kiezen op het moment zelf. Als je maar een opening hebt.. zoals ik van jou hoor over je diëet en zij zei chemo.. dan past de luchtiger variant daar wel bij denk ik.
Yep Bianc.. als de kleur me niet aan zou staan.. dan zou ik er ook geen hoeven hoor
Yep Bianc.. als de kleur me niet aan zou staan.. dan zou ik er ook geen hoeven hoor