Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 17 december 2009 @ 18:09:

@Sgaap.. kaarsje heeft al geholpen hier... advocaat belde net maandag 28 december afspraak!!!!!

Goed zo Freak

Weet je...nou ja, shame on me zit er gloog ik niet bij, beter zo.

Ik kwam er gister pas achter dat LeukerT echt bestond en ook echt Freak kende. En ik vinnum leuk en het is gezellig dattie meedoet.

En Boegie ook trouwens, moettie wel eerst zijn lebtob obladen.
quote:zjena35 schreef op 17 december 2009 @ 18:14:

moettie wel eerst zijn lebtob obladen.was die leeg dan?
Ha die Freak!

Nog koekjes over, of iedereen misselijk naar huis?
Yeh Zjeen bij jouw vallen de euro's echt laat
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Als je zo lang in de trein zit die ook nog s bevroren is wel ja.

maar hij natuurlijk ook gewoon de stekker erin doen.

Zit nu misschien wel warme chocolademelk met slagroom te drinken
Ja gaaf he Jacky!

En wat fijn dat jij je band af mag maandag...super!

Ik had zo'n beschermingsband voor het sporten tijdens mijn zwangerschap.. die mistte ik toch wel daarna

Raar he.. je denkt rotding.. maar als die dan af was wilde je hem eigelijk toch weer om ....:)
Als ze maar vallen die euro's.

Ik dacht : Die heeft een leuke vent onmoet ergens en die heet nu leukerT. Zo heeeeel dom is het inderdaad toch niet.

maar ik was wel nieuwgierig, dat dan weer wel.
Nee nog geen pannekoeken over Zjeen... het diner is net begonnen.. maar er ging bijna niemand naar de musical dus ik dacht dan ga ik ook nog even lekker naar huis

Om 19 uur mag ik haar weer ophalen!
Ja en die LeukerT is nu hier de LeukerT... leuk he
Pfff, wat een heen en weer gefiets, slee, autoot, loop
Vindt Mini hem ook leuk?
quote:vivafreak1 schreef op 17 december 2009 @ 18:17:

Ja gaaf he Jacky!

En wat fijn dat jij je band af mag maandag...super!

Ik had zo'n beschermingsband voor het sporten tijdens mijn zwangerschap.. die mistte ik toch wel daarna

Raar he.. je denkt rotding.. maar als die dan af was wilde je hem eigelijk toch weer om ....:)Yep Freak.. weer een stapje verder.. hij geeft gewoon stevigheid en ook lekker warm.. maar goed.. als hij niet meer nodig is dan is het niet meer nodig. Het is een elastische band met klitteband van zo'n 25 cm breed denk ik. Was die band van jou ook zo?
Grbl, ik zie het alweer,

\Freakie heeft ander dingen aan d'r lijf hoofd.
Die sneuuw is toch niet zo leuk...

In een uur tijd 3 keer boem geweest hier voor de deur, en de auto's kunnen niet verder rijden omdat de straat verderop geblokkeerd word door een vrachtwagen die schuin staat en in een auto geboord is.

Die gaan nu allem langs mijn autootje af om om te draaien...

En ik hoop dat dat goed blijft gaan.
Ik heb niet teruggelezen...

Heb ik iets gemist..? Is er iets wat ik moet weten?

Wie mag ik een dikke geven?
Appel gewoon iedereen schat
Goeienavond!!!
Ow jee Appel... kun je je autootje niet even op een veiliger plekje zetten?? En anders met je pen en papier voor het raam blijven staan... dan kun je gelijk het kenteken noteren als er eentje tegenaan gaat.

(M'n komma van mn toetsenbord doet het nog niet dus i.p.v. komma's doe ik wel puntjes.... zo dus... anders is het niet meer leesbaar allemaal...)
quote:Bianca40 schreef op 17 december 2009 @ 19:04:

(M'n komma van mn toetsenbord doet het nog niet dus i.p.v. komma's doe ik wel puntjes.... zo dus... anders is het niet meer leesbaar allemaal...)

Dat is lastig Bi.. je komma kwijt

overigens
Appel.. ik hoop met je mee dat het goed blijft gaan..

Hier gelukkig geen doorgaande weg.. dus niet zo druk.. Altijd drukker met fietsen die wel door kunnen fietsen (sluit aan op fietspad)
quote:schaap1001 schreef op 17 december 2009 @ 18:59:

Appel gewoon iedereen schatOke.. dikke voor Roosje, Sgaap, Bianc, IBI, Zus, Peet, Freak, zjeen, No, BAM, Floor, Bub, Strateeg, Boogje, Leukert!
Gofferdegoffer zeg...

wordt mn zoon ff als autistisch bestempeld omdat zn interesse 'teveel' bij vrachtwagens ligt...

TASSSSSSSSSS Geld&Recht Zoon 14

Sjezus... ik ga er geloof ik niet eens meer kijken... wat een ongelofelijk... woord-wat-ik-niet-hardop-wil-zeggen-en-ook-niet-wil-typen
Bianca, etiketjes zijn modern en worden hier op het forum te pas en te onpas geplakt.

En dat na een paar postings van iemand, zitten veel turbo-psychiaters op dit forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven