Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 18:14
donderdag 17 december 2009 om 18:17
Ja gaaf he Jacky!
En wat fijn dat jij je band af mag maandag...super!
Ik had zo'n beschermingsband voor het sporten tijdens mijn zwangerschap.. die mistte ik toch wel daarna
Raar he.. je denkt rotding.. maar als die dan af was wilde je hem eigelijk toch weer om ....
Ik had zo'n beschermingsband voor het sporten tijdens mijn zwangerschap.. die mistte ik toch wel daarna
Raar he.. je denkt rotding.. maar als die dan af was wilde je hem eigelijk toch weer om ....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 17 december 2009 om 18:18
donderdag 17 december 2009 om 18:30
quote:vivafreak1 schreef op 17 december 2009 @ 18:17:
Ja gaaf he Jacky!
Raar he.. je denkt rotding.. maar als die dan af was wilde je hem eigelijk toch weer om ....:)Yep Freak.. weer een stapje verder.. hij geeft gewoon stevigheid en ook lekker warm.. maar goed.. als hij niet meer nodig is dan is het niet meer nodig. Het is een elastische band met klitteband van zo'n 25 cm breed denk ik. Was die band van jou ook zo?
Ja gaaf he Jacky!
Raar he.. je denkt rotding.. maar als die dan af was wilde je hem eigelijk toch weer om ....:)Yep Freak.. weer een stapje verder.. hij geeft gewoon stevigheid en ook lekker warm.. maar goed.. als hij niet meer nodig is dan is het niet meer nodig. Het is een elastische band met klitteband van zo'n 25 cm breed denk ik. Was die band van jou ook zo?
donderdag 17 december 2009 om 18:56
Die sneuuw is toch niet zo leuk...
In een uur tijd 3 keer boem geweest hier voor de deur, en de auto's kunnen niet verder rijden omdat de straat verderop geblokkeerd word door een vrachtwagen die schuin staat en in een auto geboord is.
Die gaan nu allem langs mijn autootje af om om te draaien...
En ik hoop dat dat goed blijft gaan.
In een uur tijd 3 keer boem geweest hier voor de deur, en de auto's kunnen niet verder rijden omdat de straat verderop geblokkeerd word door een vrachtwagen die schuin staat en in een auto geboord is.
Die gaan nu allem langs mijn autootje af om om te draaien...
En ik hoop dat dat goed blijft gaan.
donderdag 17 december 2009 om 19:04
Ow jee Appel... kun je je autootje niet even op een veiliger plekje zetten?? En anders met je pen en papier voor het raam blijven staan... dan kun je gelijk het kenteken noteren als er eentje tegenaan gaat.
(M'n komma van mn toetsenbord doet het nog niet dus i.p.v. komma's doe ik wel puntjes.... zo dus... anders is het niet meer leesbaar allemaal...)
(M'n komma van mn toetsenbord doet het nog niet dus i.p.v. komma's doe ik wel puntjes.... zo dus... anders is het niet meer leesbaar allemaal...)
donderdag 17 december 2009 om 19:06