Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 19:24
Sjezus wat kan ik daar slecht tegen. Is het niet meer mogelijk om gewoon mens te zijn zonder etiket? Zonder therapeut? Zonder diagnose? (en daar bedoel ik niets lelijks mee t.o.v. degenen die daar wel baat bij hebben hoor:) ) Maar ik bedoel er wel mee ... wat eigenlijk?? Nou ja.. wat Sgaap en Bam zeggen dus.
donderdag 17 december 2009 om 19:35
Je zou het haast niet meer durven he Jacky
Maar ik blijf het gewoon doen hoor.. omdat ik de discussie altijd wel leuk vind (mits er geen belachelijke etiketten geplakt worden).. en omdat ik toch wel sterk genoeg in mn schoenen sta om tips waar ik wat mee kan.. en die in ons gezin passen.. eruit te filteren. Maar als je ook maar een tikkie onzeker bent dan kan je door zo'n topic aardig van slag raken denk ik.
Sgaapie... ik heb een "Hooligan-etiket" aangevraagd hoor
Maar ik blijf het gewoon doen hoor.. omdat ik de discussie altijd wel leuk vind (mits er geen belachelijke etiketten geplakt worden).. en omdat ik toch wel sterk genoeg in mn schoenen sta om tips waar ik wat mee kan.. en die in ons gezin passen.. eruit te filteren. Maar als je ook maar een tikkie onzeker bent dan kan je door zo'n topic aardig van slag raken denk ik.
Sgaapie... ik heb een "Hooligan-etiket" aangevraagd hoor
donderdag 17 december 2009 om 19:36
donderdag 17 december 2009 om 19:47
donderdag 17 december 2009 om 19:49