Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny, hoe gaat het nu eigenlijk met jongste en z'n aanvallen? Is dat goed onder controle nu?
Ha ha, jij zat vroeg in de kerstsfeer dus Jin. Slim hoor.

CD, gaat snel opeens met Kevin! Leuke foto's op hyves.
Dank je Mal, voor je antwoord op mijn vraag, ik had al eerder van je begrepen inderdaad dat ik goed moet poetsen bij Twan dus daar let ik wel op! Qua eten is het niet meer of minder dan anders, dus ik twijfel soms. Hij eet heel wisselend, soms 4 boterhammen per dag, en 's avonds ook goed, andere dag maar amper 1 boterham en 's avonds ook minder. Ligt er ook aan of hij last van de tanden heeft die doorkomen.

Ik zal het es in de gaten houden.
Amalia: B. wel weer opgeknapt nu? griepvirus of zo?
He Star, geen nieuws dus. Heb je morgen een gesprek?

Is Vish nog in mijn omgeving te bespeuren, weet jij dat? Zal anders haar Hyves wel even inspecteren.

CG weet nog niks van school. Eerst maar eens heen met haar ter introductie, foto's maken en dan begint het grote voorbereiden.

Hee Jin, wat leuk dat je er zo'n plezier aan hebt. Of je kids eigenlijk. Er is ook een leuk boekje bij te bestellen, of had je die al?

Mamax, dank voor het subtiele, maar hoeft niet meer hoor. :-)

Kletsgroepje is deels ook op de hoogte.
Ja hij is weer opgeknapt. Blijft wel heel erg hoesten. Ik heb nu Luuf en de Ventolin voor hem. Samen met een ui komt hij goed de nacht door. Maar ik vind dat gehoest zo sneu.
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 20:47:

Ja hij is weer opgeknapt. Blijft wel heel erg hoesten. Ik heb nu Luuf en de Ventolin voor hem. Samen met een ui komt hij goed de nacht door. Maar ik vind dat gehoest zo sneu.

Fijn dat het goed gaat!

Werkt Ventolin bij B? en waarvoor heb jij hem precies voor B als ik vragen mag?
Voor Mare & Ceetje X-D
Luuf heb ik hier ook voor Twan, die is er zo ongeveer verslaafd aan want telkens als ik hem verschoon op de commode, wijst hij naar z'n borst en dat potje
Ik gebruik hem eigenlijk zodra hij verkouden wordt. Bij hem slaat het snel op zijn longen (blijkt dus nu ook weer )

De huisarts zei niet dat het zo was, maar er was een mogelijkheid dat hij (licht) astmatisch kon zijn, en door dit meteen bij verkoudheid te gebruiken kan dat voorkomen worden.

Maargoed, dat is een verhaal van vorig jaar hoor. Ik vind eigenlijk dat het niet echt heel erg helpt bij het hoesten. Dwz ik heb niet het idee dat het meteen verlichting biedt. Alhoewel, het hoort ook pas na een half uur te werken en hij zat net op de bank aan een stuk te hoesten en nu in bed hoor ik hem maar heel af en toe.

Twijfel jij erover dan? Het is volgens mij echt een heel licht middeltje. En B vindt het reuze interessant als hij de 'toeter' op mag
quote:crazydesi schreef op 17 december 2009 @ 20:58:

Luuf heb ik hier ook voor Twan, die is er zo ongeveer verslaafd aan want telkens als ik hem verschoon op de commode, wijst hij naar z'n borst en dat potje Ruikt ook echt heerlijk!!!
B. nog steeds zo heerlijk driftig op het moment?

Twan hier wel, echt aan het peuterpuberen op het moment!

Kan er geen kant mee op soms, grrrr....

Hopelijk is het hoesten snel over... als is het wel de tijd van het jaar ervoor....
Nou, ga even thee drinken. Vent zal ook zo wel weer thuis zijn, moet auto ophalen van garage en krant bij de buren.
quote:amalia schreef op 17 december 2009 @ 20:58:

Ik gebruik hem eigenlijk zodra hij verkouden wordt. Bij hem slaat het snel op zijn longen (blijkt dus nu ook weer )

De huisarts zei niet dat het zo was, maar er was een mogelijkheid dat hij (licht) astmatisch kon zijn, en door dit meteen bij verkoudheid te gebruiken kan dat voorkomen worden.

Maargoed, dat is een verhaal van vorig jaar hoor. Ik vind eigenlijk dat het niet echt heel erg helpt bij het hoesten. Dwz ik heb niet het idee dat het meteen verlichting biedt. Alhoewel, het hoort ook pas na een half uur te werken en hij zat net op de bank aan een stuk te hoesten en nu in bed hoor ik hem maar heel af en toe.

Twijfel jij erover dan? Het is volgens mij echt een heel licht middeltje. En B vindt het reuze interessant als hij de 'toeter' op mag

De cbarts had het gisteren erover, bij Juul slaat het ook op zijn longen altijd. Toen Juul dus de MG had en dus ook ventolin had, vond ik het echt wel helpen, het hoesten werd wel minder.

De cbarts adviseerde ook net zoals bij B om Juul te laten puffen met ventolin, zodra hij verkouden wordt, om te voorkomen dat het erger wordt.

vroeg me dus af of het hielp.

Morgen hebben we een afspraak bij de huisarts.
Kerstmarkt was Sucks haha
Ik krijg net een vaag mailtje dat ik 30 miljoen pond heb geërfd ofzo. Het zal wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 17 december 2009 @ 20:52:

Voor Mare & Ceetje X-DOooooooo dank, da's niet zo ver weg!
quote:Maleficent schreef op 17 december 2009 @ 21:23:

Ik krijg net een vaag mailtje dat ik 30 miljoen pond heb geërfd ofzo. Het zal wel. Wist niet dat je Kenianen in je familie had
Nee, het is wel van een Engelsman ofzo. Maar het zal wel weer zo'n onzin kettingbrief zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar ga ik wel vanuit ja
quote:Maleficent schreef op 17 december 2009 @ 21:23:

Ik krijg net een vaag mailtje dat ik 30 miljoen pond heb geërfd ofzo. Het zal wel.

Haaai nieuwe beste vriendin

Moet je wel eerst 200 pond overmaken om het geld te krijgen? Doen hoor, kan je niet laten lopen
Bam ja, ik heb idd toch wel het idee dat het helpt tegen het hoesten. Maar ik heb bij B (momenteel) niet het idee dat het hoesten zelf minder wordt. Gelukkig had hij vandaag geen koorts meer. Ik kijk het wel aan dit weekend. Ik woon echt om de hoek bij het zkh en daar zit de ha post. Klinkt gemakkelijk gedacht, maar ik stap daar net zo snel heen hoor mocht het nodig zijn.

Maar als hij morgen verergerd bel ik de ha nog even. Het is zo;n akelige hoest. Heel droog maar je hoort dat het vol zit op zijn borst. En als hij ontspant (bv vanmiddag buiten geweest met de slee enzo en dan daarna even tv kijken) dan hoest hij aan een stuk door. Vent vond het ook niet goed klinken.

Maar nogmaals; hij ziet er wel veel beter uit dan gisteren, dus hopelijk kan hij morgen nog even een ochtendje naar school en dan lekker fris de vakantie in.
Volgende topic noemen we Pieterburen hoor
Arme kindjes die zo blaffen!

Ik ga nog even wat voorbereiden voor de kitadienst morgen. Trusten voor straks lieve meisjes!
Trusten Jinster

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven