moderne tampon slechte kwaliteit?

17-12-2009 23:35 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het taboe doorbrekende topic van Floor over vliegende tampons tijdens hoestbuien, vraag ik me af of de kwaliteit van de huidige tampon is verslechterd.

Vroeger kreeg je ze er namelijk bijna met een schoenlepel er nog niet uit.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Vroeger gebruikte ik een soort van pluchen schoenlepels, de tampon bevalt toch beter hoor...
De tampons van de Aldi pluizen.
OB's ook...
Je hebt gelijk Stratego, ik heb dan ook de gootsteenploppert weer uit de wc gezet want die heb ik niet meer nodig.

1x niezen is genoeg.

Ze kunnen beter dat touwtje aan de andere kant doen zodat je 'm (met een beetje frummelen) vast kan zetten aan je neuspiercing.
quote:mamalief schreef op 17 december 2009 @ 23:39:

Je hebt gelijk Stratego, ik heb dan ook de gootsteenploppert weer uit de wc gezet want die heb ik niet meer nodig.

1x niezen is genoeg.

Ze kunnen beter dat touwtje aan de andere kant doen zodat je 'm (met een beetje frummelen) vast kan zetten aan je neuspiercing.
quote:floor72 schreef op 17 december 2009 @ 23:40:

[...]

Niet te hard lachen Floor, straks moet je weer witten.
Wie licht me even in? Waarom alle maffe tampontopics?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 17 december 2009 @ 23:42:

Wie licht me even in? Waarom alle maffe tampontopics?

PMS?

Ongesteld?
vrouwen spreken hier uit ervaring, toch?
quote:stratego schreef op 17 december 2009 @ 23:35:

Na het taboe doorbrekende topic van Floor over vliegende tampons tijdens hoestbuien, vraag ik me af of de kwaliteit van de huidige tampon is verslechterd.

Vroeger kreeg je ze er namelijk bijna met een schoenlepel er nog niet uit.

Ik ben veel te visueel ingesteld

quote:mamalief schreef op 17 december 2009 @ 23:44:

[...]

PMS?

Ongesteld?Nope, ben ik gelukkig net weer vanaf!
quote:Spijker schreef op 17 december 2009 @ 23:49:

[...]

Nope, ben ik gelukkig net weer vanaf!Zeg niet dat jij dat hebt maar gaf de verklaring voor de topics.
Bedankt voor alle reacties.
Ik vind vooral irritant die plastic hoesjes om die tampons die je er bijna niet afkrijgt. (Interessant !!!)
Ik had vroeger altijd die van Tampax naar volle tevredenheid, maar die verkopen ze (hier?) niet meer. Nu moet ik die rommel van OB gebruiken en die vind ik eigenlijk te slecht voor woorden.
Woon jij in NL Elninjoo? Ik gebruik namelijk alleen maar Tampax (OB wordt dik, Tampax wordt lang, dat zit een stuk prettiger en schiet er niet uit na een niesbui). Je kan de normale bij kruitvat ed kopen, de mini's heb ik alleen nog maar bij de DA gevonden.
@Mocy, vind ik ook, macrameeën en ander knutselwerkjes doe ik liever in een grotere ruimte dan in een w.c.hokje.

Ik vind het ook altijd een hele klus om dat cellofaantje eraf te krijgen.

@Elninjoo, OB sucks, maar niet genoeg

Volgens mij is Tampax nog wel te verkrijgen, weet niet waar maar het nog wel eens gezien in de winkel.
Ik woon in zuidwest brabant en hier zie ik geen tampax meer.
Speciaal voor Ninjo
Ik snap al helemaal niet waarom tampons met inbrenghuls zo slecht worden verkocht en slecht verkrijgbaar zijn. Ik vind het maar een gehannes met zo'n los ding. Naar gevoel ook, alsof je watten in je mond stopt. En krijg hem er ook nooit ver genoeg in met het bekende probleem tot gevolg. Dus als je last hebt van wegschietende tampons, probeer eens een tampax of desnoods ob met inbrenghuls.Heb je ook geen gepiel meer met het plasticje want deze zitten gewoon vrij los in een papieren hoesje. Ik denk trouwens dat je die ob eerder kwijtraakt omdat de buitenkant niet van stroeve watten is maar er een soort glij-netje omheen zit.
.
Impala begrijpt het.

Dat zijden glij-netje vind ik ook geen verbetering en maakt de tampon tot een onbetrouwbaar middel.
Ik gebruik die inbrenghulzen ook, want ik krijg ze er ook niet in! Maar vaak vind ik die inbrenghulzen zelf te glad en dan lukt het niet om ze los te schuiven. Balen hoor.

Kruidvatmerk vind ik trouwens het beste. OB is zo glad dat het niks meer opneemt.
Ik heb ook alleen maar met inbrenghuls. (Zijn die tampaxen in de link van Spijker nog steeds met inbrenghuls behalve die mini?)

Vind het vies om zo'n los ding in zo'n bloederige doos te moeten proppen, dus inbrenghulzen zijn wat mij betreft ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven