moderne tampon slechte kwaliteit?
donderdag 17 december 2009 om 23:35
donderdag 17 december 2009 om 23:39
donderdag 17 december 2009 om 23:40
quote:mamalief schreef op 17 december 2009 @ 23:39:
Je hebt gelijk Stratego, ik heb dan ook de gootsteenploppert weer uit de wc gezet want die heb ik niet meer nodig.
1x niezen is genoeg.
Ze kunnen beter dat touwtje aan de andere kant doen zodat je 'm (met een beetje frummelen) vast kan zetten aan je neuspiercing.
Je hebt gelijk Stratego, ik heb dan ook de gootsteenploppert weer uit de wc gezet want die heb ik niet meer nodig.
1x niezen is genoeg.
Ze kunnen beter dat touwtje aan de andere kant doen zodat je 'm (met een beetje frummelen) vast kan zetten aan je neuspiercing.
donderdag 17 december 2009 om 23:48
quote:stratego schreef op 17 december 2009 @ 23:35:
Na het taboe doorbrekende topic van Floor over vliegende tampons tijdens hoestbuien, vraag ik me af of de kwaliteit van de huidige tampon is verslechterd.
Vroeger kreeg je ze er namelijk bijna met een schoenlepel er nog niet uit.
Ik ben veel te visueel ingesteld
Na het taboe doorbrekende topic van Floor over vliegende tampons tijdens hoestbuien, vraag ik me af of de kwaliteit van de huidige tampon is verslechterd.
Vroeger kreeg je ze er namelijk bijna met een schoenlepel er nog niet uit.
Ik ben veel te visueel ingesteld

vrijdag 18 december 2009 om 09:26
vrijdag 18 december 2009 om 09:27
@Mocy, vind ik ook, macrameeën en ander knutselwerkjes doe ik liever in een grotere ruimte dan in een w.c.hokje.
Ik vind het ook altijd een hele klus om dat cellofaantje eraf te krijgen.
@Elninjoo, OB sucks, maar niet genoeg
Volgens mij is Tampax nog wel te verkrijgen, weet niet waar maar het nog wel eens gezien in de winkel.
Ik vind het ook altijd een hele klus om dat cellofaantje eraf te krijgen.
@Elninjoo, OB sucks, maar niet genoeg
Volgens mij is Tampax nog wel te verkrijgen, weet niet waar maar het nog wel eens gezien in de winkel.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 18 december 2009 om 09:32
Ik snap al helemaal niet waarom tampons met inbrenghuls zo slecht worden verkocht en slecht verkrijgbaar zijn. Ik vind het maar een gehannes met zo'n los ding. Naar gevoel ook, alsof je watten in je mond stopt. En krijg hem er ook nooit ver genoeg in met het bekende probleem tot gevolg. Dus als je last hebt van wegschietende tampons, probeer eens een tampax of desnoods ob met inbrenghuls.Heb je ook geen gepiel meer met het plasticje want deze zitten gewoon vrij los in een papieren hoesje. Ik denk trouwens dat je die ob eerder kwijtraakt omdat de buitenkant niet van stroeve watten is maar er een soort glij-netje omheen zit.
.
vrijdag 18 december 2009 om 09:39