LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
vrijdag 18 december 2009 om 14:10
Zonder gekeken te hebben gok ik dat dat het filmpje is waaron het gezin gaat kamperen, vader de tent niet op kan zetten, en ze steeds een nachtje in een hotel gingen... goed?
Ik weet welke je bedoelt, dat ging over reclame.... ik pak even mijn dvd box erbij , misschien ken ik 'm zelfs wel van titel... moment...
Zo leuk, nog een fan!
We moeten een keer een fandag houden!!!
Ik weet welke je bedoelt, dat ging over reclame.... ik pak even mijn dvd box erbij , misschien ken ik 'm zelfs wel van titel... moment...
Zo leuk, nog een fan!
vrijdag 18 december 2009 om 14:10
Ik heb m ik heb m!!
http://www.youtube.com/watch?v=smcmztPoaaA
Hup luie elev, gewoon youtuben op kinderen voor kinderen met nummer en dan alle liedjes langsgaan, het komt uit 7)
http://www.youtube.com/watch?v=smcmztPoaaA
Hup luie elev, gewoon youtuben op kinderen voor kinderen met nummer en dan alle liedjes langsgaan, het komt uit 7)
vrijdag 18 december 2009 om 14:16
quote:chica1978 schreef op 18 december 2009 @ 14:10:
Zonder gekeken te hebben gok ik dat dat het filmpje is waaron het gezin gaat kamperen, vader de tent niet op kan zetten, en ze steeds een nachtje in een hotel gingen... goed?
Zo leuk, nog een fan!
Die met die tent was het ja. En ja, een fandag! En dan álle dvd's draaien en meezingen. Ik ben er wel achter dan ik 6,7 en 8 het beste ken.
Ik heb later eens les gehad van een man die sprekend op Edwin Rutten leek (en overigens ook een goede vriend van hem was), en ik had zó'n zwak voor die man...
Zo leuk, nog een fan!
Die met die tent was het ja. En ja, een fandag! En dan álle dvd's draaien en meezingen. Ik ben er wel achter dan ik 6,7 en 8 het beste ken.
Ik heb later eens les gehad van een man die sprekend op Edwin Rutten leek (en overigens ook een goede vriend van hem was), en ik had zó'n zwak voor die man...
vrijdag 18 december 2009 om 14:18
vrijdag 18 december 2009 om 14:19
Haai
En doeiiii
Ik duik m'n nest in. Man wat ben ik moe!! En ik moet ook enorm piesen de hele tijd. Denk toch echt dat beide dingen gerelateerd zijn aan...
Oeh trouwens, superleuk, ik heb die digitale zw test gedaan. Kwam bijna direct in beeld: Zwanger 3+ (dus 3 of meer weken vanaf conceptie) , misschien ben ik al iets langer zwanger dan ik denk. Nou ja, dat komen we nog wel te weten ooit, denk ik.
Duidelijk dat de HcG zijn best doet
Ik zal nog een fotootje plaatsen! Dan hebben jullie ook het bewijs.
KvK .. tsja, ik heb daar ook niet echt sentiment mee. Ik geloof dat ik het wel wilde vroeger maar bij mijn moeder hebben we dat eigenlijk niet echt vaak gekeken. Ik had ook geen CD's/bandjes. Denk dat het thuis niet echt gestimuleerd werd. Ergens wilde ik het wel, ik was altijd een soort van jaloers dat iedereen het er altijd over had. Ik heb wel ooit een playback voorstelling gedaan met een vriendinnetje op: wakker met een wijsje. Die kan ik nog zo zingen haha.
Elev omdat je zo in de stress hebt gezeten om elevmeis naar de tandarts. Weet je, er is echt wat aan te doen he? Die fobie van je...
En doeiiii
Ik duik m'n nest in. Man wat ben ik moe!! En ik moet ook enorm piesen de hele tijd. Denk toch echt dat beide dingen gerelateerd zijn aan...
Oeh trouwens, superleuk, ik heb die digitale zw test gedaan. Kwam bijna direct in beeld: Zwanger 3+ (dus 3 of meer weken vanaf conceptie) , misschien ben ik al iets langer zwanger dan ik denk. Nou ja, dat komen we nog wel te weten ooit, denk ik.
Duidelijk dat de HcG zijn best doet
Ik zal nog een fotootje plaatsen! Dan hebben jullie ook het bewijs.
KvK .. tsja, ik heb daar ook niet echt sentiment mee. Ik geloof dat ik het wel wilde vroeger maar bij mijn moeder hebben we dat eigenlijk niet echt vaak gekeken. Ik had ook geen CD's/bandjes. Denk dat het thuis niet echt gestimuleerd werd. Ergens wilde ik het wel, ik was altijd een soort van jaloers dat iedereen het er altijd over had. Ik heb wel ooit een playback voorstelling gedaan met een vriendinnetje op: wakker met een wijsje. Die kan ik nog zo zingen haha.
Elev omdat je zo in de stress hebt gezeten om elevmeis naar de tandarts. Weet je, er is echt wat aan te doen he? Die fobie van je...
vrijdag 18 december 2009 om 14:22
vrijdag 18 december 2009 om 14:24
quote:chica1978 schreef op 18 december 2009 @ 14:22:
Dat meisje heet inderdaad Krista, Sacha was een jongen
En thanks Elev!
Ik heb dus de cd box met alle liedjes vn 1980 t/m 2006, en 2 dvd's met clips van 1980 t/m 1989
(mag ze alleen nooit kijken als man thuis is, hij wordt gék van me Gelukkig heb ik nu een dochter )Ik moet er wel om lachen, vind het zo cute
Dat meisje heet inderdaad Krista, Sacha was een jongen
En thanks Elev!
Ik heb dus de cd box met alle liedjes vn 1980 t/m 2006, en 2 dvd's met clips van 1980 t/m 1989
(mag ze alleen nooit kijken als man thuis is, hij wordt gék van me Gelukkig heb ik nu een dochter )Ik moet er wel om lachen, vind het zo cute
vrijdag 18 december 2009 om 14:24
Neem.... Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiten, elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd, als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten, het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk, wakker met een wijsje, en mijn dag kan niet meer stuk!
Ik ben echt erg
Ik ben echt erg
vrijdag 18 december 2009 om 14:26
quote:chica1978 schreef op 18 december 2009 @ 14:24:
Neem.... Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiten, elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd, als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten, het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk, wakker met een wijsje, en mijn dag kan niet meer stuk!
Ik ben echt erg
Het wordt steeds gekker...
Ik ben echt erg
Het wordt steeds gekker...
vrijdag 18 december 2009 om 14:35
hihihi, Chiek, jij bent wel heel erg fan hoor! Heb je het nou gezien, dat liedje hallekiedallekie? Ik vond m vroeger zo leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=oqf3opo8GU4
Die moeder is precies de mijne zoals ze met die bloemen bezig is, met een veel te wijde bloes en zo'n lap om d'r hoofd.
Deze mocht ik nooit zingen van mijn ouders (dat strookte niet met onze geloofsopvoeding natuurlijk):
http://www.youtube.com/watch?v=00ZOnQX10KU
Tandarts-update: het is niet erfelijk, die fobie. Meis heeft zonder huilen de tandarts overal naar laten kijken en laten voelen. Mijn dappere grote meid. De tand verkleurt waarschijnlijk wel, maar groeit vanzelf weer vast. Ze mag zes weken niks hards eten met die tand, en mocht de pijn niet weg gaan moeten we terugkomen, maar de kans op een wortelontsteking is nihil, zei hij. Nu zijn ze een slee uitzoeken samen, dus een fobie voor sneeuw heeft ze evenmin..
http://www.youtube.com/watch?v=oqf3opo8GU4
Die moeder is precies de mijne zoals ze met die bloemen bezig is, met een veel te wijde bloes en zo'n lap om d'r hoofd.
Deze mocht ik nooit zingen van mijn ouders (dat strookte niet met onze geloofsopvoeding natuurlijk):
http://www.youtube.com/watch?v=00ZOnQX10KU
Tandarts-update: het is niet erfelijk, die fobie. Meis heeft zonder huilen de tandarts overal naar laten kijken en laten voelen. Mijn dappere grote meid. De tand verkleurt waarschijnlijk wel, maar groeit vanzelf weer vast. Ze mag zes weken niks hards eten met die tand, en mocht de pijn niet weg gaan moeten we terugkomen, maar de kans op een wortelontsteking is nihil, zei hij. Nu zijn ze een slee uitzoeken samen, dus een fobie voor sneeuw heeft ze evenmin..
vrijdag 18 december 2009 om 15:23
Hier ook een KvK fan!!!! Echt exact hetzelfde: die tv uitzending was het hoogtepunt van het jaar (en vlak voor Sinterklaas, dus ik kreeg ieder jaar de lp). Ik ben tot en met 9 gekomen (8 heb ik trouwens niet), maar ik vind 1, 2, 3 toch nog wel de mooiste liedjes hebben hoor (zondagmiddag spitter spatter spetter, waanzinnig gedroomd etc). Die kan ik ook helemaal meezingen (dat je ook meteen weet wat het volgende liedje wordt). Ik heb 1, 2 en 3 nu ook op cd, die heb ik al wel eens opgeszet voor Sproetekind.
En Elev wat shittie van die tand zeg, hopelijk wordt 'ie toch niet zwart (had mijn moeder, alleen aan de achterkant van haar voortand). En vanwaar jouw fobie? Heb je een nare ervaring als kind gehad bij de tandarts?
Pienie, alleen dingen doen waar je je goed bij voelt hoor! En als je graag hebt dat die ene VK het doet, kun je daar best naar vragen vind ik.
En Elev wat shittie van die tand zeg, hopelijk wordt 'ie toch niet zwart (had mijn moeder, alleen aan de achterkant van haar voortand). En vanwaar jouw fobie? Heb je een nare ervaring als kind gehad bij de tandarts?
Pienie, alleen dingen doen waar je je goed bij voelt hoor! En als je graag hebt dat die ene VK het doet, kun je daar best naar vragen vind ik.