Aug/sept 2009

19-11-2009 22:52 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 36 Zwanger van de 4e!

Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 24 SABA (05-09-09)

Dierewier 28 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 33 MIMA (09-09-09)

Lala1979 31 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 32 Zwanger van de 2e!

Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 29 ESSIE (14-09-09)

Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Sorry Aapje. Is veranderd.

Zal zo eens op die site kijken.

@ Pauwie: fijn dat je schoonvader al naar huis kan om daar te revalideren en dan 'maar' 2 maal per week naar Delft moet!!

En hoe was je kerstborrel?

Wij zijn vandaag naar CB geweest. Mini-Monkey heeft prikken gekregen.Ging goed. Hij heeft er geen last van gehad gelukkig. Verder heeft de arts vatgesteld dat er vocht rondom een van zijn balletjes zit. Het zou vanzelf over moeten gaan. Ik ben vergeten te vragen wat er gebeurt als het niet vanzelf over gaat....volgende maand gaan ze er opnieuw naar kijken. Maar behalve dit, vond ze MM er erg goed uitzien en pienter! Hij deed ook erg goed zijn best om de arts in te pakken met zijn grote glimlach :-)

En daarna hebben vent en ik onze MG-prik gehaald. Viel ook weer erg mee, al voelt mijn bovenarm wel wat beurs.

Nu ff koken en daarna ein-de-lijk de kerstboom optuigen!
Pientere MM. Leuk om te horen is dat he. En een stoere vent dat hij zich goed hield bij zijn prikjes. Ben je ook altijd zo benieuwd hoe hard hij gegroeit is?

Nala, babyfoon is ook fijn als je die goed kan gebruiken. Wij hebben hem tot nu toe nog nooit gebruikt eigenlijk.
Wat vervelend Nala wat er gebeurd is met die zus van je vriendin. Helaas komt het toch nog regelmatig voor. Zelf heb ik dus aan de goede kant gezeten, want ook met mij had het zo af kunnen lopen (de eerste 24 uur na de bevalling werd echt voor mijn leven gevreesd en er was ook maar 1 arts die zei dat hij me er doorheen zou trekken, de rest van de artsen hadden er weinig tot geen vertrouwen in). Ik dacht dus ook 1 van de weinige te zijn, maar later hoorde ik van iemand die in het ziekenhuis werkt waar ik bevallen ben dat er een paar weken eerder een vrouw was overleden.

Met deze verhalen in het achterhoofd ben ik dus extra dankbaar dat ik hier nog achter mijn computer zit.
Aapje het was inderdaad koud, vooral om buiten de ramen te lappen. Maar als ik elk excuus gebruik om het niet te hoeven doen, dan doe ik het nooit.

Het ramen lappen beneden, binnen en buiten is in 1,5 uur gedaan, dus daar laat ik geen glazenwasser voor komen. Boven hebben we van die kiep-kantel ramen (op 1 raam na) dus die kan ik gewoon van binnenuit lappen, dus ook daarvoor is het onzin om de glazenwasser langs te laten komen. Komt bij dat ik ramen lappen niet vervelend vind om te doen, in tegenstelling tot ander huishoudelijk werk.

MG prik hier ook weer gehaald en deed weer geen pijn. Hopelijk krijg ik ook nu geen last.

Verder moet ik binnenkort waarschijnlijk weer een kleine operatie ondergaan. Ik heb een ontstoken teen en de huisarts verwacht niet dat het met sodabadjes overgaat. In dat geval moeten ze dus een stuk nagel wegknippen.... Eerst proberen of het toch spontaan overgaat, want ik voel er weinig voor en heb geen zin in weer 2 verdovingen.
Ben nog steeds ondersteboven van je nieuws, Nala. Weet dat ze bij mij ook een kweek hebben gedaan in het zh, omdat uit de bloedtest bepaalde info kwam, maar was iets onschuldigs voor mij en de baby. Hadden ze dat daar ook maar gedaan.

Heb vanavond lekker kerstdiner gehad, heerlijk gegeten en zelfs netjes gekolfd in het kabinet van de afdeling biologie, maar nu dus mijn melk in de kk laten staan! Grrr.... School is 15 km verderop, dus moet ik er morgen weer naartoe rijden voordat ie dichtgaat voor 2 weken. Zullen de zwangerschapshormonen nog wel zijn, even kijken of manlief z'n medewerking wil verlenen en er ff heen wil rijden. Even aankijken maar.
Klinkt gezellig Rebbel.. Kerstdiner op het werk. Kolven tussen de biologie-attributen? Gezellig..

Ik heb Moppie meegenomen naar de kerstborrel. ze hadden iets leuks verzonnen voor het kerstpakket. Via de boekhandel hadden ze allemaal boeken of boekenpakketten van een bepaald bedrag laten komen. er lagen wel 80 pakketjes. Je kreeg dan een naam van een collega en mocht dan voor die persoon een pakket uitzoeken. Erg leuk!!

Ik heb twee kinderboeken gekregen "mr Finney" (Laurentien)en "Bertje Big op avontuur". De concierge mocht mijn boeken uitzoeken.

Ik heb nog steeds geen gevoel bij het werk...

In feb komt de inspectie langs, en 5 jan komen er twee van het bestuur om samen met ons te kijken of we nog belangrijke dingen missen. Dus ik duik gelijk weer in het diepe..

Gympy ; Ook al zou het praktisch haalbaar zijn , dan zou ik geloof ik toch de glazenwasser laten komen. Ik ben helemaal geen fan...

Zou het liefst ook weer een schoonmaakster hebben, maar die zijn dungezaaid.. Erg he..!

Aapje ; Altijd leuk om complimenten te krijgen over je kindje !!

Was hij ook lekker gegroeid?
Leuk, Rebbel en Pauwie, die kerstvieringen. Leuk idee voor de pakketten ook Pauwie! Was je blij met de keuze van de concierge?

En Rebbel: heb je je man nog zo ver gekregen dat hij de melk is gaan halen? Wel balen dat je er nog een keer heen moet!

Ik zou trouwens ook het liefst een schoonmakers willen, maar wij hebben op dit moment gewoon het geld niet... jammerrrrr

Mini-Monkey weeg nu 6285gr en is 63 cm. Dus hij groeit goed. Zit precies op de gem. lijn. Helemaal goed.

We hebben hem net weg gebracht voor zijn wen-ochtend bij de gastouder. Vond het lastig om weg te gaan. Heb alle belangrijke zaken in een boekje geschreven en die aan haar gegeven. Nu zitten vent en ik dus thuis zonder kind. Dat is raar! hihi.. hoe snel je aan zo een klein mensje in je leven kunt wennen he.

Verder zijn wij allebei grieperig van de prik van gisteren. Blegh.
Pauwie, idd een onwijs leuk idee voor je kerstpakket.

Ik kreeg em gister via de post.

Kunnen zelf via internet wat bestellen. Denk dat ik een canvas doek ga doen van 30x30.

Vind het dit jaar weer eens een geslaagd "kerstpakket".

Aapje, hopelijk kom je de ochtend een beetje door.

Zo, net weer ff een potje zitten janken.

Kreeg gister al een smsje van mijn vriendin dat ze had gekolfd en dit in een flesje aan haar nichtje gegeven.

Haar zusje wilde nl erg graag borstvoeding geven.

Nu heeft ze op Hyves ook een foto geplaatst.

Men, dan hou je het echt niet droog.

Ga d'r vanmiddag ff bellen. In de hoop dat ze wat meer weet van de arts en wanneer de uitvaart is.

Gisteravond is de schaar in Essie d'r haar gegaan. En er is best wel een stukkie af.

Zal vandaag wel eens een foto maken.

Ging best wel goed.

Ga me zo omkleden.

Over een uurtje naar het kerstfeest op mijn werk en eind van de dag met mijn ouders paar tuincentra af.
Nala, ik krijg hier ook gewoon tranen in mijn ogen bij jou verhaal over zus vriendin. En dat je vriendin met kolven dan nog probeert om aan de wensen van haar zus te voldoen.

Inad, nog even en je hebt lekker verhuizing achter de rug. Kan je lekker gaan genieten van je nieuwe huis.

Aapje fijn dat je gastouder hbt gevonden waar je goed gevoel bij hebt. Lijkt me een leuk beel de blanke MM tussen allemaal donkere kindjes.

Volgens mij zit overal de grieppik er weer in. (behalve bij Aruba dan. Ik wilde bijna weer zeggen dat je een echte bikkel bent na je bv/kolf verhalen, maar na je niet prikken vehaal ontdek ik ook iets van een watje bij Aruba). Ik heb trouwens minder last van mijn arm dan vorige keer.

Hier druk met werken en huis. Prinsje heeft zich afgelopendagen vermaakt met opa's en oma's. In januari gaat hij naar kdv. Lijkt me wel gek om hem dan echte bij vreemden achter te laten.
Nala, ik krijg hier ook gewoon tranen in mijn ogen bij jou verhaal over zus vriendin. En dat je vriendin met kolven dan nog probeert om aan de wensen van haar zus te voldoen.

Inad, nog even en je hebt lekker verhuizing achter de rug. Kan je lekker gaan genieten van je nieuwe huis.

Aapje fijn dat je gastouder hbt gevonden waar je goed gevoel bij hebt. Lijkt me een leuk beel de blanke MM tussen allemaal donkere kindjes.

Volgens mij zit overal de grieppik er weer in. (behalve bij Aruba dan. Ik wilde bijna weer zeggen dat je een echte bikkel bent na je bv/kolf verhalen, maar na je niet prikken vehaal ontdek ik ook iets van een watje bij Aruba). Ik heb trouwens minder last van mijn arm dan vorige keer.

Hier druk met werken en huis. Prinsje heeft zich afgelopendagen vermaakt met opa's en oma's. In januari gaat hij naar kdv. Lijkt me wel gek om hem dan echte bij vreemden achter te laten.
oh 2x zie ik, wat overdreven
Oh Nala, hier ook brok in keel bij je verhaal over jouw vriendin. Wat mooi, maar ook heel verdrietig, dat ze heeft gekolfd voor haar nichtje. Volgens mij kun je nog niet half beseffen hoe erg zoiets is, ook voor dat lieve kleine kindje dat na 9 mnd in baarmoeder nu niet bij haar moeder kan zijn.

Aapje, 't is goed gekomen met de melk, had vanmorgen rijles en we kwamen redelijk in de buurt van school, dus ben er toen maar ff naartoe gereden. Weet ik ook gelijk hoe ik de auto daar moet parkeren haha.

Haha, Pipi, mooie conclusie, Aruba toch ook een watje. Ik heb er deze keer trouwens veel minder last van. Ze heeft hem er nu veel langzamer ingezet, omdat ik vorige keer zo'n pijnlijke arm/schouder/rug had.

Leuk kerstpakket, Pauwie. Wij hadden een fles bubbels en een Irischeque, dus komt wel goed dit keer. Maakt de laptoptas van vorig jaar weer helemaal goed, haha.

Aapje, lekker gemiddeld jongetje daar Ik kwam er gisteren achter dat ons dikzakje niet eens in zijn winterjasje past, tenminste, niet met vest eronder. Had een heel lief ribjasje met houtje-touwtje-knopen gekregen van z'n grote neef, maar hij is dus een beeeetje te dik .
Nala

Verder kom ik even vast dag zwaaien. Morgen verhuizing en weet niet wanneer ik online kan, maar sowieso vanaf 24e in Ierland dus daar kan ik wel even achter de computer kruipen

Iedereen fijne dagen tot dan
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Even een snelle zwaai vanuit NL

Kom hier weinig aan schrijven toe. Mima vermaakt zich prima met alle aandacht .
Nala - Wat een afschuwelijk bericht. Niet te geloven inderdaad!

Wens je veel sterkte de komende tijd!
Ik werp net een snelle blik op mijn Hyves, zie ik Saba zitten in z'n tafelstoel...

Niet te geloven dat hij maar 4 dagen ouder is dan Mima, Aruba... Volgens mij heb je een wonderkind
quote:pipi28 schreef op 18 december 2009 @ 11:25:

(de echte reden van niet prikken was luiheid hoor)
quote:Visotsky schreef op 18 december 2009 @ 17:57:

Ik werp net een snelle blik op mijn Hyves, zie ik Saba zitten in z'n tafelstoel...

Niet te geloven dat hij maar 4 dagen ouder is dan Mima, Aruba... Volgens mij heb je een wonderkind Hahahaha een digidinnetje heeft een meisje 2 weken jonger en die zit ook. Rollen vind hij overigens totaal niet interessant maar zitten is leuk.
Jeetje Nala... nee dan houdt niemand het droog bij zulke berichten. Ik heb het er gisteren ook nog met veel menen over gehad omdat het er nogal inhakt.

Reb, hoe gaat het lessen?

MM mooi gemiddeld. Dan zijn ze vast tevree op CB. Ik ben wel benieuw hoe groot Cesar is. Echt al een binkie op de foto's. Mattie ook overigens.
Ff kort:

Net wezen baby-zwemmen met MM en vent. Was ontzettend leuk. MM heeft het erg naar zijn zin gehad. Bikini past alweer, alleen waren verder alleen vaders in het water, dus niet kunnen vergelijken

Heb wat foto's op Hyves geplaatst!

Nu huis opruimen en boodschappen doen. Vanavond feestje voor vent's verjaardag.
De andere moeders durfden dus nog niet Aapje

5 dec werd Zeun ziek, waarschijnlijk RS virus. Daarna werd Bobbie ziek. Daar ben ik een hele week 's nachts ontzettend veel mee bezig geweest omdat het arme kind haar hele kop vol snot had zitten. Daarna was mijn weerstand zo gekelderd dat ik nu ook ziek ben. Ik word er echt niet goed van. Zou graag willen dat we met z'n allen eens een keer niet ziek zouden zijn!

Verder lees ik braaaaf mee, alleen schrijven komt er meestal niet van....
Aapje ; ga de foto's zeker even bekijken.

Wat vervelend mmomo. Ik hoop dat jullie met de kerst allemaal weer een beetje zijn opgeknapt.

Is het bij jullie ook een witte wereld?

Mooi he?

Hopelijk is het plaksneeuw, want we hebben een mooie wortel in huis.

Ben alleen qua schoeisel voor de kids helemaal niet op dit weer ingespeeld. Lastig is dat. Kaatje heeft nog wel passende kaplaarzen.maar die van wimpie waren in het najaar net stuk gegaan en nog geen nieuwe gekocht.

Nu lekker ontbijten met een broodje en een eitje.

Vanaf morgen echt aan de kolf om een goede voorraad op te bouwen voor als er weer gewerkt moet worden..

Moppie vindt zitten helemaal geweldig, maar nog niet alleen hoor, nog lang niet...

Op schoot wil ze continu rechtop zitten.

Gisteren ook eerste lach met geluid. Geweldig!!

Merk wel dat dit weer niet lekker is voor d'r huid. De kachel en het gure weer zijn geen goede combinatie. Heb gisteren even twee tubes vaseline-creme gehaald. Helpt erg goed.

Veel plezier allemaal vandaag.
Jeetje Nala wat een bericht en wat bijzonder over het kolven. Blegh je zou inderdaad denken dat dit niet meer voorkomt. Dikke knuffel voor jou, ontzettend heftig en verdrietig. Gympy kan me voorstellen dat jij ook blij bent dat je achter compu zit. Zo gek hoe het leven kan lopen!

Aruba was jij nieuwsgierig hoe licht cesar is? De laatste keer was 2 weken geleden en toen was hij volgens mij 6700. Wat een reus he!

Ga ook even foto's kijken van Saba die in kinderstoel zit. Das knap!

Aapje leuk zeg dat het zwemmen zo leuk was!

Vis leuk dat je in NL bent! Have fun in the snow :-)

Ga weer even verder...hier gaat alles prima. De nachten zijn laaaaaaang JOEHOE (en altijd als ik dit heb uitgesproken gaat Cesar weer even spoken, dus bereidt mij na deze uitspraak voor op korte nacht )
Hahahaha Cesar is een veertje. Wat fijn dat ze lang(er) zijn, de nachten!

Schreef dat rollen Saba niet aantrok maar zojuist lag hij toch op miraculeuze wijze ineens op zijn rug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven