Aug/sept 2009

19-11-2009 22:52 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 36 Zwanger van de 4e!

Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 24 SABA (05-09-09)

Dierewier 28 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 33 MIMA (09-09-09)

Lala1979 31 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 32 Zwanger van de 2e!

Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 29 ESSIE (14-09-09)

Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Mmomo, mommo-man er al uit welke draagzak het gaat worden?
Inad inmiddels verhuisd? Veel plezier in Ierland!

Vis, jij veel plezier hier in NL.

Aapje, zag je foto's al op Hyves. Leuk!

Hoe was vent zijn verjaardag?

Momo, sterkte met alle zieke kids. Hopelijk brengt 2010 een betere gezondheid voor jullie.

Pauwie, hier ook een meisje die alleen maar rechtop op je schoot wilt zitten. Zo leuk!

Essie heeft ook een heel erg droge huid. Ook al Vaseline Lanette gehaald.

Hier is ontiegelijk veel sneeuw gevallen. (staan foto's op mijn Hyves, ook nieuwe van Essie)

Denk wel zo'n 20-30 cm. Kan me niet heugen dat ik ooit zoveel sneeuw heb gezien.

Bij ons is het erg rustig op de weg, maar bij mijn ouders (richting de stad) was het toch nog druk op de weg.

Hier gaat alles ok. Gister kwam het rouwkaartje binnen en dat was wel ff confronterend.

Stond een foto in van die meid met haar dochtertje.

Ze heeft d'r toch nog "bewust" mee gemaakt. Wel fijn om te weten.

Dinsdag is de crematie. Gaan echt met veel vrienden er naartoe.

Gisteravond hadden de mannenavond in de schuur mannenavond.

2 Vriendinnen waren bij mij. Lekker filmpie gekeken.

Vandaag zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd.

Zouden eigenlijk gaan bowlen/steengrillen, maar dan moesten we naar Leiderdorp.

Dus gewoon bij mijn ouders Chineesje gehaald.

Was eigenlijk niet te doen, het rijden daar naartoe. Maar toch maar naar mijn ouders gegaan, wilde er graag naartoe.
MoMoMan gaat voor de Manduca uiteindelijk. Best wel lastig om te kiezen als er zoveel keuze is en je niet alle soorten naast elkaar in een winkel kan bekijken... Hij gaat een limited edition kopen die ik er wel heel mooi uit vind zien: op slingomama staat hij, de olive blush...

Wow wat een veertje die Cesar! Vandaag komen de nieuwe lottogetallen voor Bobbie binnen, ze mag weer naar het CB.

Ik vind het een heel intens verdrietig verhaal Nala. Ook zo onwerkelijk, het had ons allemaal kunnen overkomen (en het was Gympie dus bijna overkomen). Ook zo verdrietig dat dat meisje nu haat moeder nooit zal kennen en dat de vader er alleen met zijn dochter voorstaat....

O moet gaan...
Hahaha de lottogetallen. BINGO!

Ik ga eens kijken mmomo. Ben benieuwd.
Leuk filmpje van het zwemmen , Aapje! Knap he dat ze dat kunnen.

Nieuwe lottogetallen van Moppie op 30 december...

denk niet dat ze al boven de 6 uit komt.

Wimpie heeft net een grot gemaakt van sneeuw, hij gaat echt helemaal los!

Wilde met de voorraad gaan beginnen, gaat de vriezer kapot! Echt helemaal niet tof.. Had al drie x 100 ml staan die was zuur..

Moet nu bedenken hoe ik dit ga doen.

Hebben nog een klein vriesvakje in de grote koelkast, maar die moet ik eerst leegeten, voordat er iets bij kan.

Wel gek dat er nog maar twee weken over zijn van het verlof.

Heb net een afspraak gemaakt voor maandag 4 jan om een intake-gesprek te doen en gelijk Moppie (en Ikzelf) een paar uurtjes te laten wennen.
Hey meiden, ff kort berichtje.

We gaan vanaaf al naar Eindhoven (daar is morgen de crematie), durven het niet aan om morgenochtend pas te gaan en dan misschien te laat te komen.

Dus hebben een last minute kamer bij van der Valk gereserveerd en gaan met mijn zwager en schoonzus daar dan alvast naartoe.

Moest dus opeens tas pakken voor onszelf en Essie.

We brengen haar vanaaf naar mijn ouders en daar blijft ze tot morgenmiddag.

Dus tot snel!
Pauwie, buiten heb je een grote vriezer . Nee hoor vervelend hoe je dat moet doen. Hopelijk aardige buren waar je misschien wat kan bewaren?

Nala heel veel sterkte morgen! Mooi van die foto maar ik vind het ook een verschrikkelijk verhaal.

En Mmomo hoe was het vandaag bij CB? Prikken ook gehad? De laatste voor voorlopig?

Haha een veertje, kan hem ook met 1 vinger optillen. Heb het nog even nagekeken en het is echt zo. Snap er niks van dat het zo'n joekel is, van wie heeft tie dat toch

Cesar kwam vanochtend een uurtje eerder dan anders, half zeven dus hij heeft maar een beetje gepest. Goeie kerel :-)

Aruba hoe is het met jou? Al budget aangevraagd voor die vreselijke kolf kamer? Heb je nog vakantie?

Heb net eindelijk een fotoboek gemaakt voor Cesar en zijn plakboek met verhalen gemaakt. Schaam me diep, voor Nesta heb ik netjes een boek bijgehouden, geschreven, top 40 verwerkt met alles er op en eraan en voor Cesar begin ik nu pas. Arm jochie Weet iemand waar ik de top 40 van de afgelopen maanden kan vinden? Ik heb al gezocht maar kan niet echt iets vinden. Wil graag de leuke hitjes in zijn boek verwerken....Tot zover....
Ehhh... top 40? Daar houdt deze ingekakte huisvrouw zich dus niet meer mee bezig. En schamen hoef jij je niet, hoor. Hier is voor Bekkie nog niet één foto ingeplakt. En wanneer ze voor het eerst om kon rollen, heb ik er op de gok maar ingeschreven

Houd me niet zo bezig met de standaard mijlpalen eerlijk gezegd.

Maar schrijf wel grappige dingen op, zoals Bekkie die toen ze 10 mnd was haar ouders al besloot buiten te sluiten (deur op dievenslot, pfff, was klein drama om weer binnen te komen).

Nala, heel veel sterkte morgen

Even een nieuwsgierige vraag, maar is dit in Ehv in het ziekenhuis gebeurd? Ben wel benieuwd of het in het zh was waar ik van B ben bevallen.

Gek hè, Pauw, heb nu opeens geen zin meer als ik denk aan echt weer werken. Maar ach, dat wisselt dus met de dag, want vrijdag had ik er nog heel veel zin in

Inad, hoe is het in het nieuwe huis??? Hoop dat rust gauw is weergekeerd enzo en vooral dat je je lekker snel thuis voelt.

Vis, geniet je van de sneeuw? Vast wel.

Nou, ben moe en ga straks vroeg onder de wol. Hmm, lekker in warm waterbedje
Haha ingekakte huisvrouw! Ik normaal ook niet maar bij Nesta had ik echt een nummer van John Legend - Save room die ik continu hoorde tijdens mijn zwangerschap. Ik werd er mee wakker en ging er mee naar bed zeg maar. Iedere keer als ik dat liedje hoor moet ik dus aan mijn zwangerschap denken en voel ik het weer. Bij Cesar had ik helaas geen liedje al kan dat nog wel komen want soms hoor je dan opeens een nummer en voel je het weer helemaal. Nou ja hoe dan ook, bij Nesta dus wat nummers opgeschreven die mij echt aan de zwangerschap deden denken en ondanks dat ik het bij Cesar niet echt heb, vind ik het wel leuk om wat op te schrijven. Weet ook niet waar ik het anders kan vinden?

Oh wat fijn haha, jij bent nog erger . Plannen we gewoon een keer een dag...correctie week om het op orde te krijgen . Ben begonnen met fotoalbum voor Nesta maar nooit afgemaakt. Nu doe ik bepaalde dingen zoals verjaardag/kerst/vakantie via de hema in boekje. Veel leuker en ben ik toch nog goed bezig .

Haha arme jullie maar zeker grappig verhaal! Hoe zijn jullie uiteindelijk weer binnen gekomen? Heb ook boekje naast mijn bed om grappige uitspraken/acties op te schrijven. Maar vergeet het toch vaak wat hij dan had gezegd of gedaan.

Ben in de praatmodus is het te merken ?

Lekker slapen en rustig aan! Gaat alles goed verder met Bekkie en Mattie?
Gisteren met Bobbie op CB, ze was veel te weinig aangekomen door al dat ziek zijn (190 gram in 1 maand). En ze hoestte ook nog teveel om inenting te krijgen. Even in de gaten houden of ze weer beter gaat groeien dus.... Was wel lastig vond ik, 45 gram per week ongeveer, maar de verpleegkundige deed er wel relaxt over.

Door hoesten geeft ze ook veel over; 1 a 2 voedingen per dag. En toen haar neus ontzettend dichtzat door dat RS virus (waarschijnlijk) toen kon ze ook bijna niet drinken. Dus tsja, dan kom je ook niet veel aan he?

Pauwie, wat zonde van je 300 ml melk!

Nala, zal aan je denken vandaag. Zal denk ik een intens verdrietige bijeenkomst worden. Zou het babietje er ook zijn?
Wat vervelend dat Bobbie niet zo hard is gegroeid. maar de oorzaak lijkt me duidelijk en dat gaat over, dus ... Lekker beter worden. Fijn dat je een relaxte verpleegkundige hebt.

Zonde he van die melk... Tja , ben nog steeds aan het verzinnen hoe we dit nu even moeten oplossen. We eten in ieder geval vanavond diepvriesspinazie.... Op naar een leeg vriesvakje..

Nala ; Heb ook veel aan je gedacht vandaag. Het lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken.
Oh ja, Moppie lacht met geluid!!! Sta er versteld van dat je gewoon weer helemaal ondersteboven bent, ook bij een derde.

Ik vind het weer geweldig!!
Dier, geloofde je het zelf niet? Dat je het nog even nagekeken hebt Dier man is ook best groot toch? Ik vraag me hier hetzelfde af. Saba woog vorige keer CB (2 weken geleden) 7300 en +/- 63 cm maar van ons heeft hij dat niet hoor!

Arme bobbie. Erg ziek geweest dus.

Pauwie, daar moet je zelf ook elke keer om lachen zeker? Morgen friet? Is dan je vriesvakje misschien leeg?

Rebbel, hoe kwamen jullie weer binnen? Nu ben ik benieuwd.
Hey, ben helemaal kapot.

Men, wat was dit een heftige dag zeg.

De reis gisteravond ging gelukkig super. Eigenlijk vond ik het het meest enge toen we Essie naar opa en oma brachten.

Die kant op was het echt slecht gesteld met de weg.

Maar naarmate we verder Brabant in reden, werd de weg steeds beter begaanbaar!

Hebben er 2 uur over gedaan.

Toen nog ff een drankje gedronken aan de bar en lekker gaan slapen.

De crematie was echt heftig. En zo mooi. En het was druk! Niet normaal zeg.

De baby was er ook. Mijn vriendin en de papa hebben haar uit het ziekenhuid gehaald, zodat ze erbij kon zijn.

Daarna ging ze nog wel ff trug. De 24e mag ze naar huis.

Ging helaas met koppijn en misselijk naar huis en als je dan nog eens ruim een uur in de auto zit, dan gaat het wel eens fout...

Zijn daarna heel snel ons meisje op gaan halen en helemaal plat geknuffelt. Wat kan je dan gelukkig zijn met je gezinnetje.

Moet morgen voor het eerst weer werken. Wel raar, zo'n laatste dag van je verlof. Maja, heb ook wel weer zin om te werken.

En het is 1 dag en dan ws pas na de feestdagen weer.

Rebbel, dit is in het zh gebeurd ja. Volgens mij in het Maxima Medisch Centrum.

Ga nu ff spullen voor Essie voor morgen pakken.

Ze gaat een dagje naar oma.
Aruba zo Saba kan er ook wat van, dat had ik nog niet meegekregen haha. Twijfelde inderdaad of het wel klopte , vind het ook bizar. Heb Nesta zijn boekje er ook bijgepakt en dat begint ook aardig bij te trekken. Hij was ook bijna even zwaar rond deze tijd. Diereman en ik zijn allebei lang dus nie zo gek inderdaad.

Oh balen van je melk Pauwie, dat had ik niet helemaal goed gelezen!

Nala wat heftig zeg zo'n dag. Ongelooflijk zoiets. Rustig aan doen!

Mmomo had al gereageerd op jou maar wel fijn dat arts wel relaxed was. Nu geen virussen meer in jullie huis en lekker groeien weer!
Nala, lekker slapen vanavond en succes morgen op je eerste werkdag!

Aruba, vergeleken bij Saba is Caesar echt een veertje! Die van jullie stijgt zeker boven alle lijntjes uit, haha. Heeft ie toch wel een goed menu met bv en fv.

We zijn uiteindelijk met hulp van een technicus van de woningbouwvereniging binnen gekomen. Die kon er gelukkig binnen kwartier zijn, want Bekkie had inmiddels wel in de gaten dat het niet zo grappig was. Toen B naar opzij gelokt, zodat technicus deur kon intrappen (dat bleek dus gemakkelijk te kunnen als je maar één zo'n slotje erop hebt zitten). Nu hebben we het slotje omgedraaid, zodat ze niet met één draai naar beneden (en knopje induwen) het nog eens kan flikken. Omhoog draaien en tegelijkertijd knopje indrukken lukt haar (nog) niet.

Dier, je bent wel grappig in de praatmodus, hoor. Hier gaat alles goed. Lekker aan het rijlessen en aan het genieten van laatste weekjes thuis. Bekkie en Mattie ok.

Bobbie nog een klein poppetje dus. Fijn van relaxte vp en ook fijn voor portemonnee dus (nog geen nieuwe kleertjes kopen ) Bekkie zat met haar eerste verjaardag nog in maat 68, was ook altijd een kleintje. Wel een verschil nu met Mattie trouwens, die heeft al broekjes in 68 aan. Shirtjes in 62 kan nog, heeft blijkbaar lange benen. Niet zo gek, met een papa van 1.95m.

Pauw, shit van de melk. Kun je niet ff snel langs de Mediamarkt rijden ofzo voor een nieuwe vriezer? Of Marktplaats, staan er ook genoeg op. En anders maar wat weggooien uit vriesvakje tegen al je principes in. Wij hebben destijds speciaal een vriezer aangeschaft vanwege de moedermelk, deden daarvoor altijd zonder. Het vriesvakje in onze jaren '50 koelkast doet het nl niet meer.

Nou, ga nog ff genieten van mijn vrije avond, lief is de hort op.
Hier ook weer nieuwe lotto getallen. Prinsje is nu iets meer dan 6 kilo en 64 cm.

verder net als mima niet geslaagd voor de test hoofd optillen en draaien op de buik. Hij kon alleen even zijn hoofd optillen en dat moet ie nu ongeveer 10 min kunnen. En op deze leeftijd moest hij het leuk vinden om op zijn buik te liggen en dat vond hij niet, omdat hij nog niet goed kan rondkijken. Ze zei nu dat ik hem ook een aantal keer per dag (stuk of 5x) op zijn buik had moeten leggen. Vorige keer was het nog maar 1x per dag (ok dat heb ik niet elke dag gedaan, ook vaak vergeten). Dus Prinsje moet volgende maand ook in de herkeuring. Dan afspraak bij verpleegster, maar dan komt speciaal arts even naar zijn buikliggen kijken.

Rebbel, Matti vond het toch ook niet leuk om op zijn buik te liggen, maar bij hem werd het toch niet erg gevonden?
pcies Pipi, hier deden ze gelukkig niet moeilijk. Situatie is hier ook echt nog niet verbeterd hoor, en Mattie is nog ouder. Niks van aantrekken dus, nog nooit gehoord van een kind van 1 dat niet op z'n buik kon liggen. Voor die tijd heeft ie het heus wel door
@ Pipi: MM vindt het ook niet leuk om op zijn buik te liggen. Heb nu als tip gekregen (van de arts) om een handdoekje opgerold onder zijn schouders te leggen, met zijn armen erover heen. Zo heeft hij het wat makkelijker en kan hij beter rond kijken. En ipv gelijk huilen, vindt MM het nu zelfs leuk om op zijn buik te liggen. Misschien ook iets voor Prinsje?
O ja, die tip werkt hier ook! Gaat idd stuk beter.

Blegh, voel me misselijk. Had drang naar chocolade en bij gebrek aan gewone maar de drie chocolades van Hertog die nog in de vriezer lag sinds afgelopen zomer opgegeten. Beetje te veel gehad...

Goed, nutteloze info, maar voel me schuldig haha.
Reb, grappig.Saba heeft juist van boven 68 aan en bij sommige broekjes past hij 62 nog. Moet zeggen dat die broekjes van joggingstof wel ideaal zijn want daar kan je veel langer mee doen dan een spijkerbroekje.

Jeetje zeg. Hoe oud was Bekkie toen? En toen weer een hele nieuwe deur erin zetten natuurlijk.

Pipi, Saba kan het ook nog geen 10 min. hoor. Het gaat steeds beter maar meestal legt hij zijn koppie neer en probeert door te rollen. Want meestal eindigt in een gevecht op zijn zij Maar dat dat zo streng is joh. (volgende keer gaat mijn schoonmoeder dus krijg zij straks op haar kop )

Je hoort hem trouwens ook kreunen. Volgens mij is het een heavy workout.

Pipi, Prinsje is lang! Zijn jullie ook lang? Ben benieuwd of Mier ook zo in de lengte aan het groeien is.
Nala ; Wat een heftige dag, kan me goed voorstellen dat je dan even heel erg dichtbij je eigen gezinnetje wil zijn.

Gaat het met het kindje wel helemaal goed?

Ik vind het elke keer weer moeilijk om iets te typen wat niet in verhouding staat met wat jij nu meemaakt.

Maar toch ...

Moppie begint nu net aan maatje 62.. Een kleintje dus.

Ik ben 1.80 en man 1.79. Kaatje zat ook altijd onder de curves, Wimpie zat altijd op het gemiddelde.

Moppie draagt ook veel joggingsstof. Ook omdat ik het gevoel heb dat dat het lekkerst zit als je een onrustige huid hebt.

Ik doe de sokjes er soms ook overheen, zodat d'r beentjes niet zo bloot zijn en de sokjes ook wat langer aan de voeten blijven.

Ik heb een hele aardige cb-arts. De laatste keer had ze veel tijd, doordat er afspraken uitvielen ivm de mex-griepprik. We hebben toen best lang ook gewoon even zitten kletsen. 30 dec nieuwe afspraak.

Even heel erg opscheppen!! Moppie kan al heel goed buikliggen en kijken. Komt ook doordat ik haar twee en soms drie keer per dag helemaal insmeer en haar dan een tijdje op d'r buik laat liggen om de creme goed in te laten trekken.

Rebbel ; Wat een verhaal. Las net in de krant van een mevrouw die twee uur op het balkon buitengesloten was door haar peuter.. Ook geen pretje.

Ik heb trouwens ook af en toe nog eetaanvallen. Ik hoop dat dat weer een beetje gaat afnemen als ik weer aan het werk ben. Januari wordt de start voor het goede voornemen...

Vriezer doet het ineens weer, maar durf nog niet echt op hem te rekenen.... Heb nu alweer twee keer 130 ml in de koelkast staan. Die mag manlief vanavond en morgenavond geven, zodat ik weer twee nieuwe kan tappen, die kunnen dan misschien in de vriezer.
Nala: wat een zware dag zeg!! Heftig zo een crematie!! Wel heel mooi dat de baby er ook bij was. Ik krijg er nog steeds kippevel van! Brrrr...

@ de rest: Familie Aap vertrekt zo richting het thuisland om de kerstdagen met familie door te brengen.

Ik wens jullie daarom nu al hele fijne dagen! Geniet van de eerste kerst met de jullie kids! Heerlijk toch!?

Aapje; Inderdaad geweldig, weer eentje meer aan het kerstdiner!

Gaan morgen als het meezit naar het circus in Den Haag. Er zijn weer leuke weersvoorspellingen ... Bij slechte wegen gaan we niet. Daarna gaan we eten bij zwager en schhonzus , opa en oma komen daar ook heen. Zij passen tijdens ons bezoek aan het circus op Moppie.

Ben net nog even geslaagd voor een leuke outfit voor Kaatje.

Ze wil op het moment alleen maar een spijkerbroek met een makkelijk shirt, dit is net even wat feestelijker. Zandkleuerige broek, leuk rood shirt en een giletje (hoe schrijf je dat?) van nepbont. Helemaal leuk.

Manlief is ook lekker vroeg thuis vandaag, We hebben tweede hands partijspoortjes binnen via Marktplaats, deze is hij nu aan het oppoetsen. Je moet toch wat als het te koud is om aan je schip te klussen.

Iedereen fijne dagen...
Fijne feestdagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven