Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Smakelijk Bi
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dag Noa, lekker voor de buis.
lingo voor dyslectici

wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik baal zo als een stekker.

Ik slaap zoals velen hier al weten al meer dan 10 jaar zooooslecht of niet.

Na wat geleuter en getherapie, nou ja, jammer dan. Er kan geen pilletje vanaf. Ook niet voor 1x in de week.

En nu deze week hak kastikke veel pijn in me rug (van ongeluk) veel meer dan anders. Krijg ik een diclofenacje mee. Wat ik al had geprobeerd, zei ik nog, MET twee paracetamollen, maar het helpt niet. Die rug moet gewoon ontspannen. En ik slapen.

Had bijna illegaal pillen van internet geplukt, maar toch maar niet....weet nooit wat het is.

Daarom heb ik nu voor me staan een groot glas PORT en daarna hoppa de stomme diclofenac (voltaren) erin.

Zo, uitgejankt.

Iemand anders nu?
Zjena en Noanne

Heeee Zus je bent echt een sneeuwfanaat! Leuk!
Straatje, mijn vriend is zo dyslectisch als de pest, maar lingo kan hij wel! Maar soms slaat het ook erg nergens op, maar toch is ie er goed in.

Hij denkt gewoon niet na en roept wat. Zo moet het dus.
Srtaat, goed van je brief!
doet ge wel een btje voorzicht Zjeen, want de combi is niet helemaal ok (voorzichtig uitgedrukt)

Anders HAP bellen dat het niet meer te houden is.
19 letters lingo

Zooo knap!
Het grote radio kijken kan weer beginnen

Serious request op 3fm
Zjena, wat vervelend voor je dat je soms zelfs helemaal niet kunt slapen, krijg je daar geen medicijnen voor?

Ik word geregeld wakker 's nachts, dat is ook geen lolletje, maar helemaal geen slaap.....

voor ZJena.

Heb je het lingo-filmpje wel gezien?

ook Noanne, klinkt gezellig bij jou met de jongens.

Lekker in pyama op de bank een filmpje kijken, heerlijk
No, er staat wel dat je uit moet kijken met alcohol, maar de anesthesisten zeggen gewoon : Als het niet helpt, u mag best 2 wijntjes drinken hoor. Daar ontspan je van en het versterkt de pijnstiller.

En ik heb het wel vaker gedaan.Zo vlak na het ongeluk, ik wist niet waar ik het moest zoeken. Ik heb ook gezegd dat ik een wijntje erbij zou nemen. Hij niks. Moet ie maar met iets anders komen. Flapdrol.

En ik drink niet veel, want ik vinnut niet eens zo heel lekker, dus komt goed.

No worry.
Ik heb het lingofilmpje niet gezien, dus ik denk dat ik wat heb gemist en de plank missloeg.
Mijn vriendin stuurt heel soms een paar oxazepammen op.Daar ben ik dan heel zuinig mee. Dan weet ik al : Vrijdag ga ik slapen!!!! En dan slaap ik uit tot ik niet meer wil.
Maar eigelijk is het heel fout om pillen van een andr te nemen. Dat weet ik als pleeg natuurlijk heel mgoed. Wij zijn volgens mij ook de grootste risicogroep pilverslavers.
Lijkt me best een leuk beroep

Pilverslaver klinkt ook wel.
ben ik nou zo saai, of zijn jullie zo langzaam?
Pfff, ik morgen ook gewoon een heus riel lyf, hoor.
Waarom is onderweg naar morgen er nou niet? Ik val in een gat als ik dat niet van te voren weet!
Jullie bekijken het maar. Ik ga naar Libelle
Hier ben ik weer Zjena, je bent niet alleen

In mijn voor vorige woonplaats hadden de meeste vrienden/vriendinnen van mij wel oxazepam in huis en konden we elkaar bellen voor een pammetje wanneer de stress had toegeslagen door het een of het ander. Niet voor de lol, hoor, maar wanneer het echt nodig was.

Ander woord voor oxazepam is 'huisvrouwendrugs".

maar krijg jij geen oxazepam van je huisarts? Of heb je zo'n natuur arts en krijg een een driekleurigviooltjeserum?
Ik ga ook eventjes op Libelle kijken
Gelukkig maar Zjeen. Ik was even bezorgd omdat je t er zo stellig geformuleerd neerzette. Stom hè
NEEEEE, ik ben niet echt op libelle natuurlijk!!!

Nee ik krijg geen oxa, want verslavend.

Nee, jaren niet slapen, dat is gezond. En dan echt niet slapen, niet maar een beetje. Ja, tegen 4 uur val ik in slaap, en om 6 er weer uit.

Nee, oxas zijn verboden.

En inderdaad, iedereen die ik (wel eens spreek, jaja, ik spreek nog wel eens mensen) heeft wel een og andere slaappil, oxa of ze;lfs valium, Alleenmaar voor het geval dat. nota beide blote benen!
Super stom No. je daalt in mijn achting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven