topless van kamer naar badkamer?

18-12-2009 21:03 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje een rare vraag, maar ik vraag me af of de meiden hier die nog bij hun ouders wonen, topless van hun slaapkamer naar de badkamer lopen?

Normaal houd ik altijd mijn boxer aan en om mijn borsten een handdoek. (Mijn kamer is op zolder en gelijk naast de zoldertrap is de badkamer). Maar ik had dus geen handdoek op mijn kamer en liep toen de trap af in alleen een boxer...mijn moeder vindt omdat er ook twee mannen (vader/broer) in huis wonen, dat dit niet netjes is. Ik vraag me af hoe jullie dat doen?
Woon allang op mezelf, maar ik zou vroeger niet topless door huis lopen hoor! (maar dat ligt misschien meer aan mezelf, voel me er niet prettig bij)
Kan me toch niet voorstellen dat jouw vader en broer acht slaan op jouw borsten, dus waar je moeder zich druk om maakt...
Als je cupmaat zo groot is dat je het een cupmaat noemt, zou ik wel iets aantrekken ja. Doe ik nu ook als ik een keertje bij mn ouders slaap.
Mijn vader heeft nooit een wenkbrauw opgetrokken als hij me toevallig in de gang tegen kwam en bleef uit zichzelf beneden als ik ging douchen.........
Het zijn je vader en je broer, geen wildvreemde mannen. Alsof zij daar niet tegen kunnen. Als je nou naakt door het hele huis loopt.....maar van de badkamer naar je slaapkamer? Ik zie het probleem niet.
quote:emaille schreef op 18 december 2009 @ 21:06:

Als je cupmaat zo groot is dat je het een cupmaat noemt, zou ik wel iets aantrekken ja. Doe ik nu ook als ik een keertje bij mn ouders slaap.Maakt toch niet uit of je nou cup AA of cup G hebt? Wat heeft dat er mee te maken?
En mijn vader doet dat nog als ik weer eens daar logeer. Ik ben hem in mijn leven een keer tegen gekomen op de gang tussen badkamer en mijn slaapkamer.......
Idd wat doet de cupmaat er in hemelsnaam toe?????
Vroeger bij mn moeder thuis liepen we altijd gewoon bloot van slaapkamer naar badkamer, en van badkamer weer naar slaapkamer om je daar aan te kleden. Badkamer deur was altijd open (wel een douchegordijn)
Wij liepen allemaal naakt over de bovenverdieping en door de badkamer. Boeien! Het is mijn broer, het is mijn vader!!! Daar zat ik toch vroeger ook altijd mee in bad?
Toen ik nog thuis woonde kwam ik mijn vader eigenlijk nooit tegen op weg naar de badkamer, maar ik ben wel eens per ongeluk binnengestapt toen hij in bad lag. Dat vonden we beiden niet zo geslaagd .
Wij liepen vroeger allemaal gewoon naakt naar de badkamer, nooit over nagedacht.

Wat raar dat je moeder dat niet netjes vind, alsof je broer en vader onzuivere gedachten over je zouden krijgen...
Ik zou het niet doen, maar ik ben dan ook niet in zo'n blote familie opgegroeid.
Ligt ook hoogstwaarschijnlijk aan de generatie van je moeder. Daar was al snel iets "niet netjes".

Maar goed, aan de andere kant, mijn broer nam er zelfs aanstoot aan toen ik mijn dochter (discreet) zat te voeden. Was dan weliswaar zijn probleem en na zijn commentaar kreeg hij behoorlijk op z'n flikker. Maar hij ziet z'n zus dan ook echt liever niet bloot. Op welke manier dan ook.
Ja, dat vind ik echt.
Grappig onderwerp eigenlijk.

Ik kom uit een hele vrije familie. En hoewel ik nu niet meer naakt loop in hun aanwezigheid (logeer ook zelden, maar dan ook niet) was ik altijd verbaasd om van meiden te horen vroeger op school dat ze nog nooit in hun leven een piemel hadden gezien, dus ook niet van vader of broer....
Ik, en mijn zusje en moeder liepen altijd naakt naar de badkamer en weer terug en sowieso vaak naakt genoeg door het huis, maar wij gingen ook vaak met het hele gezin naar de sauna dus waren dat wel gewend. Doe het nog steeds als ik bij mijn ouders ben.
Ik zat na het badderen zelf nog met een alleen een handoekje op de bank, maar iedereen liep naakt bij ons, niet altijd maar naakt was/ is geen probleem bij mijn ouders thuis.

Ik ben thuis nu wel anders, omdat ik het toch wat sneu vond worden dat mijn moeder op den duur topless (in de zomer in de tuin) een biertje pakte voor een stel vrienden.
Ik kan me hier niet goed een beeld bij vormen, heb je een foto ?
Aliquando et insanire lucundum est
RER: Moest jij niet wat anders doen? Dik aankleden ofzo
Verplaatst naar thuis
LOL
Oh, mn ouders hebben een vakantiehuis en af en toe is de hele familie daar. Dan loop ik nog steeds rustig naakt van douche naar slaapkamer hoor.

Kom op, 't is mn familie.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:schaap1001 schreef op 18 december 2009 @ 21:09:

Idd wat doet de cupmaat er in hemelsnaam toe?????*zucht* dat doet er ook niet toe, ik bedoel dus borsten, van elke maat. En dat staat er ook trouwens.
Oh ja, dat was het kelbel.....
Aliquando et insanire lucundum est

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven