Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Ah, MdK, wat leuk! Daar had ik geen seconde over nagedacht, dat zo'n boeket ook nog uitgezocht moet worden. Ik vind die bloemen met die roze blaadjes (geen idee hoe ze heten) erg mooi!
anoniem_86536 wijzigde dit bericht op 16-12-2009 22:12
Reden: typefouten
% gewijzigd
Gloriosa is dat Tuut. En ach, als je zusje geen bloembindster is doe je dat ook een week of 4 van te voren denk ik.

Maar als je echt eens wil kwijlen moet je eens kijken of je bieb het vakblad van bloembinders heeft. Heet ' de Pook' en het mei-nummer heeft altijd een bruidboeketten special. Dan zie je pas echt wat er mogelijk is op bloemengebied!
Mooi hoor, MdK! Mijn schoonvader werkt ook met bloemen, dus ik zal mijn boeketje ook dicht bij huis kunnen zoeken. Ik heb trouwens een vraag aan je, volgens mij heb jij een behoorlijke kijk op wat voor jurk er bij een figuur past. Ik ga even plaatje zoeken dat ik hier laatst ineens tegenkwam, bijvonder oncharmant, maar wel ongeveer mijn figuur.

Dju, kan hem niet vinden! Ik zoek nog even door.

@Tuut: Chique jurk hoor!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Over figuur vs jurk gesproken, die van Tuut mag je wel een heeeeeeele platte buik voor kweken!
Kan het echt niet meer vinden, en ook geen andere plaatjes die op mij lijken, zucht. Ben al de hele tijd aan het zoeken, ben er een beetje wars van.

Ik ben bijna 1,80m, maat 42, flinke zandloper.
Heb je in verhouding:

-brede schouders

-grote/ kleine/ 'normale' borsten

-buikje?

-kont?

Wat vind je mooi aan jezelf?

Zijn er nog dingen waar je je niet prettig bij voelt (strapless/ hele lage rug/ minder mooi velletje/ grote neus/ anders)
Bonny, dit lijkt me best mooi bij een lange dame met zandloper maar niet superslank die droomt van prinsessenjurken:

Eerste mooie witte trouwschoenen die ik gezien heb..
Ja, trouwschoenen, dat wordt bij mij ook nog lastig, want Donny is net een centimeter kleiner dan ik.

Ik heb redelijk brede schouders, een 'gezonde' boezem. Weet niet of ik me lekker zou voelen in strapless, want flinke bovenarmen, maar heb in de zomer wel strapless jurkjes gedragen nu ik erover nadenk. Wat ik mooi vind aan mezelf is mijn haar, heel lang, donker en licht krullend (alleen valt het nu verschrikkelijk uit ), ik wil het op mijn trouwdag dragen zoals Gloria in Weddingcrashers. Verder ben ik trots op mijn boezem, die komt altijd mooi uit, wat ik ook draag, en mijn taille die slank is ten opzichte van de rest. Al ben ik een winterbuikje aan het kweken

Ik vind dit bijvoorbeeld mooi qua halslijn, maar weet niet of dat bij mij past. Overigens lijkt dit bruidje me niet zo blij met heur aanstaande
Komt denk ik omdat haar hoofd pijn doet van die staart

Ik vind de bandjes van die jurk lelijk! Halslijn is een 'sweatheart' model. Is wel mooi bij een forse boezem, breek namelijk het 'blok'

Een echte halter is dan ook erg mooi (kijk niet naar de rest)

Overigens had de jurk die ik pakte wel hele dunne 'kettingbandjes' dacht ik (is er ook standaard bijgeleverd, van die bh-bandjes)
MdK, volgens mij hebben we niet echt dezelfde smaak, ik vind die bandjes echt prachtig. Ben nog steeds aan het denken hoe een bepaald merk heette, daarvan vond ik alles prachtig, maar heb dat opgeslagen op de oude laptop. Kom er nog wel op.
Dat zou best kunnen, ik wil ook af en toe altijd mensen vertellen dat er veul leukere kleuren dan wit zijn om in te trouwen en dat die afgrijselijke taarten traditionele jurken zelden charmant staan.

Wat wil je van een bruid die niet zo nodig hoefde te trouwen.
01-07-2010//4000(ja, echt waar)//moet nog woonruimte vinden!!!

en nu ga ik het topic doorspitten.
Hai Niramira, maar weten jullie al wel een beetje hoe en wat qua trouwen? 4000 euro lijkt me best te doen hoor. Ik denk dat als wij niet al onze gasten te eten zouden geven dat we op hetzelfde uit zouden komen. Kun je dus best een leuk feestje voor geven.
Ik heb het weer gevonden! Het merk heet JuliaRosa, de rokken van de jurken zijn niet helemaal mijn ding, maar de lijfjes vind ik zo prachtig!

Oh, man, wat word ik daar enthousiast van!
Qua schoenen vind ik het wel moeilijk, omdat Donny kleiner is. De enige platte trouwschoenen die ik heb gevonden die leuk zijn, is het model Bryony,

maar ik vraag me af of ik dan niet gewoon ook goedkope witte ballerina'tjes kan kopen, vind ik misschien nog wel leuker.
Haha, er blijkt ook een model trouwgymp te bestaan, en het heet Bonnie, hahaha

Zoiets (ook vanwege schattigheidsfactor foto)

Qua jurken, mwa ik ben niet zo van de broderie. Nog even daargelaten dat dat model bandjes (breder bovenop de schouders) me heel onelegant lijkt op een echte vrouw. Zeker als je brede schouders en stevige armen hebt. (zoals ik)

Misschien is dit een alternatief, een spaanse sluier:

Ik vind het maar lastig allemaal, heb ook nog nooit zoiets gepast, dus heb geen idee wat me wel en niet staat. Ik denk nu dat ik dit mooi vind, maar misschien pas ik het ooit aan en ren ik huilen de winkel uit

Is zo'n Spaanse sluier zoiets als Sylvie Meis had? Dat vind ik niet echt iets voor mij. Ik wil mijn haar zoveel mogelijk los, in grove krullen (heb ik van mezelf) en dan met misschien een diadeem of zo. Of kleine sluier, ben druk aan het googlen. Vond het kapsel van Isla Fischer (Gloria) in Wedding Crashers zo mooi, maar daar kan ik geen plaatjes van vinden.
Mijn zus gaat trouwen in augustus 2010 en ik ben ceremoniemeester:D
Geen idee hoe dat er uit ziet Bonny. Ik denk dat Sylvie wel zoiets als een spaanse sluier had ja. Moeilijk inschatten hoor, wat bij een ander past als het niet je smaak is!
@mevrouwdekees. ja het moet prima te doen zijn. we nodigen ong. 80 mensen uit(veel familie en vrienden in land van herkomst wonen(als we het in mijn thuisland zouden doen kwamen we zeker op 300 en bij hem ook ongeveer), en aangezien we niet allebei uit hetzelfde land komen...is de tussenweg dat we beide toch een beetje familie en vrienden erbij hebben om maar in nl te trouwen.)

-de tante van aanstaande heeft een mooi huis waar ze wel eens feestjes voor 150 man heeft gegeven dus de locatie is gratis.

-goede vriendin van mijn moeder is fotograaf dus dat is ook gratis

-vriendin van mij is weer visagiste dus mn make up is ook gratis

-andere vriendin verhuurt versieringen voor bruiloften en ook jurken(als ik er bij haar tenminste een kan vinden die ik leuk vind anders koop ik m alsnog) enzo dus daar kan ik korting krijgen(ze wou het gratis doen maar ze doet t samen met iemand anders dus zo makkelijk gaat dat dan niet).

eten enzo gaan we denk ik gewoon in buffet doen, scheelt ook weer een hoop.

en nu vergeet ik 100 dingen maar dat komt allemaal nog wel later in het topic.
ps. ik ben groot fan van de spaanse sluier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven