Discussie over de biechtstoel
Anoniem_30197
vrijdag 18 december 2009 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden:
link toegevoegd
% gewijzigd
blijfgewoonbianca
vrijdag 18 december 2009 om 23:45
Alle reacties
Link kopieren
hoe anders zijn mannen....
( effe serieus ; volgens mij kiezen mannen hun " vrienden " niet zo uit, toch? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_19631
vrijdag 18 december 2009 om 23:46
Alle reacties
Link kopieren
Nou, BGB, bij de exemplaren die jij post heb ik zo mijn twijfels hoor...
Vinyl
vrijdag 18 december 2009 om 23:47
Alle reacties
Link kopieren
Ja, met wenkbrauwen inderdaad net zo.
Als je beste vriendin zegt dat het mooi is, kun je er gewoon blind op vertrouwen. Zo fijn!
blijfgewoonbianca
vrijdag 18 december 2009 om 23:47
Alle reacties
Link kopieren
Een man raadt zijn beter ogende vriend gewoon flitsend spul aan
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_20139
vrijdag 18 december 2009 om 23:47
Alle reacties
Link kopieren
En deze jurk heb ik besteld voor het nieuwjaarsfeest waar we samen naar toe gaan.
Dat is spychedela.....eh, hoe noemde je die trend ook alweer Leo?
blijfgewoonbianca
vrijdag 18 december 2009 om 23:48
Alle reacties
Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:46:
Nou, BGB, bij de exemplaren die jij post heb ik zo mijn twijfels hoor...Of het wel echte mannen zijn? Ja, dat had ik ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_19631
vrijdag 18 december 2009 om 23:50
Alle reacties
Link kopieren
"Je kunt gerust nog een zak leegeten hoor! Jij kunt het hebben!"
Anoniem_12394
vrijdag 18 december 2009 om 23:51
quote:iry schreef op 18 december 2009 @ 23:47:
En deze jurk heb ik besteld voor het nieuwjaarsfeest waar we samen naar toe gaan.
Dat is spychedela.....eh, hoe noemde je die trend ook alweer Leo?
[afbeelding]HSP schat.
Anoniem_19631
vrijdag 18 december 2009 om 23:51
Alle reacties
Link kopieren
"Nee, staat juist heel sexy en mannelijk... een beetje wóest uiterlijk... daar vállen vrouwen op"
Hmmm... ik heb zo mijn twijfels, BGB, of het zo werkt...
Anoniem_12394
vrijdag 18 december 2009 om 23:52
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:50:
"Je kunt gerust nog een zak leegeten hoor! Jij kunt het hebben!"
[afbeelding]
Tegen mij zegt ze altijd 'jij moet er nog van groeien!'
De lieverd.
Anoniem_12394
vrijdag 18 december 2009 om 23:53
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:51:
"Nee, staat juist heel sexy en mannelijk... een beetje wóest uiterlijk... daar vállen vrouwen op"
[afbeelding]
Hmmm... ik heb zo mijn twijfels, BGB, of het zo werkt...Heeee, daar hebben we Wé!
blijfgewoonbianca
vrijdag 18 december 2009 om 23:53
Alle reacties
Link kopieren
" is juist heel stijlvol , heel adellijk zou ik bijna durven zeggen . Ja, dat zware sjekkie hoort er gewoon bij "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_19631
vrijdag 18 december 2009 om 23:54
Alle reacties
Link kopieren
En het spreekt voor zich dat ik de ene mop na de ander vertel...
Anoniem_19631
vrijdag 18 december 2009 om 23:56
Alle reacties
Link kopieren
En roze staat je zoooooooo goed! Moet je vaker dragen!
Anoniem_12394
vrijdag 18 december 2009 om 23:56
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:54:
En het spreekt voor zich dat ik de ene mop na de ander vertel...
[afbeelding]Wat heb je toch een beeldschone lach meid.....
Anoniem_20139
vrijdag 18 december 2009 om 23:58
Alle reacties
Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:51:
[...]
HSP schat.
O ja nu weet ik het weer!!
Hip Sexy en Penislokkend, de HSP factor!
Anoniem_12394
vrijdag 18 december 2009 om 23:59
quote:iry schreef op 18 december 2009 @ 23:58:
[...]
O ja nu weet ik het weer!!
Hip Sexy en Penislokkend, de HSP factor!Tadaaaaaaa, knapperd!
Anoniem_19631
vrijdag 18 december 2009 om 23:59
Alle reacties
Link kopieren
Wat is Peni-slokkend? Dat slokken nemen daar kan ik me iets bij voorstelen, maar wat is een peni?
Anoniem_20139
vrijdag 18 december 2009 om 23:59
Alle reacties
Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:59:
[...]
Tadaaaaaaa, knapperd!Ah..lief dat je dat zegt
Anoniem_20139
zaterdag 19 december 2009 om 00:01
Alle reacties
Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:59:
Wat is Peni-slokkend? Dat slokken nemen daar kan ik me iets bij voorstelen, maar wat is een peni?
Moet je even op het topic vieze piemel kijken.
Daar slokt iemand Peni met ranja.
Anoniem_19631
zaterdag 19 december 2009 om 00:02
Alle reacties
Link kopieren
Heb je een linkje of moet ik zelf zoeken, Iry? Anders ben ik weer een week onder de pannen.
Anoniem_20139
zaterdag 19 december 2009 om 00:03
Alle reacties
Link kopieren
Staat inde top 10 qwert, kan niet missen.
Alleen daar noemen ze het een piemel,maar het is natuurlijk een Peni (omdat hij vies is namelijk)
Anoniem_15696
zaterdag 19 december 2009 om 00:04
Alle reacties
Link kopieren
quote:Viva Angel2 schreef op 18 december 2009 @ 20:36:
Leef je uit, maar hou het leuk.
Iets in mij zegt dat Two dit zinnetje vanaf nu niet meer gaat gebruiken in een OP.
Anoniem_19631
zaterdag 19 december 2009 om 00:04
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb 'm al hoor. Iry, jij bent echt een vriendin uit duizenden. Mijn dank is groot! (En had ik nou al verteld dat ik al een week misselijk was? ...)
Vinyl
zaterdag 19 december 2009 om 00:04
Alle reacties
Link kopieren
quote:mamalief schreef op 19 december 2009 @ 00:04:
[...]
Iets in mij zegt dat Two dit zinnetje vanaf nu niet meer gaat gebruiken in een OP.Het is héél leuk, Two!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder