Discussie over de biechtstoel
vrijdag 18 december 2009 om 20:36
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 18 december 2009 om 23:32
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:28:
[...]
Je bent een vriendin uit duizenden Q....Loom mag wel in haar handjes klappen met jou.
Naar welke film waren jullie nou?
Komt een vrouw bij de dokter. Ik had haar wijsgemaakt dat ze in die film tenminste wat tips kon krijgen over d'r chronische schimmelinfecties en de abcessen die ze steeds in d'r gezicht krijgt. Bleek het een film te zijn over hoe je je vrouw bedriegt. Was nog even bang dat ze de parallel zou trekken tussen huwelijksrelatie en hoe het zeg maar binnen een vriendschap kan lopen. Maar gelukkig is ze daar te dom voor.
*wist nogmaals zweet van voorhoofd*
[...]
Je bent een vriendin uit duizenden Q....Loom mag wel in haar handjes klappen met jou.
Naar welke film waren jullie nou?
Komt een vrouw bij de dokter. Ik had haar wijsgemaakt dat ze in die film tenminste wat tips kon krijgen over d'r chronische schimmelinfecties en de abcessen die ze steeds in d'r gezicht krijgt. Bleek het een film te zijn over hoe je je vrouw bedriegt. Was nog even bang dat ze de parallel zou trekken tussen huwelijksrelatie en hoe het zeg maar binnen een vriendschap kan lopen. Maar gelukkig is ze daar te dom voor.
vrijdag 18 december 2009 om 23:34
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 23:29:
Ik kan het ook niet zijn ; ik heb twéé vriendinnen waar ik altijd mee ga stappen.
[afbeelding]
Wat een zelfkwelling moet dat zijn zeg, met twee vriendinnen op stap die met kop en schouders boven jouw (gebrek aan) schoonheid uitsteken.
BGB, ik vind je een dapper mensch.
Ik kan het ook niet zijn ; ik heb twéé vriendinnen waar ik altijd mee ga stappen.
[afbeelding]
Wat een zelfkwelling moet dat zijn zeg, met twee vriendinnen op stap die met kop en schouders boven jouw (gebrek aan) schoonheid uitsteken.
quote:iry schreef op 18 december 2009 @ 23:32:
Mijn trui ook iets strakker de volgende keer Leo.
Ben net met veel moeite 10 kilo aangekomen omdat mannen een volle vrouwenbuik sexy vinden volgens jou.
Maar die zie je anders niet echt (wel in die ene blouse, die ik van voren moest opknopen van je, echt een goede tip. Thanks nogmaals!!)
Ja, prachtig, die buik he?
En sinds ik op aanraden van Leo mijn haar maar 1x in de twee maanden was, glanst het ook zo prachtig!
Mijn trui ook iets strakker de volgende keer Leo.
Ben net met veel moeite 10 kilo aangekomen omdat mannen een volle vrouwenbuik sexy vinden volgens jou.
Maar die zie je anders niet echt (wel in die ene blouse, die ik van voren moest opknopen van je, echt een goede tip. Thanks nogmaals!!)
Ja, prachtig, die buik he?
En sinds ik op aanraden van Leo mijn haar maar 1x in de twee maanden was, glanst het ook zo prachtig!
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:32:
Maar gelukkig is ze daar te dom voor.
Haha, hoor wie het zegt. Jij staat al twee jaar met je blote kont op het forum.
Die film ging trouwens over een heel zielige man, daar moet je niet zo luchtig over doen. Hij had het lood-, maar dan ook loodzwaar en hij verdient ons respect!
Maar gelukkig is ze daar te dom voor.
Haha, hoor wie het zegt. Jij staat al twee jaar met je blote kont op het forum.
Die film ging trouwens over een heel zielige man, daar moet je niet zo luchtig over doen. Hij had het lood-, maar dan ook loodzwaar en hij verdient ons respect!
vrijdag 18 december 2009 om 23:35
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:32:
[...]
Ik heb haar ooit dit haar aangeraden, ik zei dat Charlize Theron het ook zo had.
[...]
Ik heb haar ooit dit haar aangeraden, ik zei dat Charlize Theron het ook zo had.
vrijdag 18 december 2009 om 23:35
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:30:
[...]
Waaaah Meds en ik in gala!
O, ik dacht dat Meds anoniem wilde blijven. Ook goed.
Affijn , komen er drie knullen naar ons toe
die wilden ons nog mee naar een feestje nemen.
Nou, mooi dat ik die vriendinnen van me tegen zulke foute mannen in bescherming neem ; ik heb een taxi aangehouden en ze naar huis gestuurd en ben me met die mannen bezig gaan houden ; ál-les heb ik over voor die meiden!
[...]
Waaaah Meds en ik in gala!
O, ik dacht dat Meds anoniem wilde blijven. Ook goed.
Affijn , komen er drie knullen naar ons toe
die wilden ons nog mee naar een feestje nemen.
Nou, mooi dat ik die vriendinnen van me tegen zulke foute mannen in bescherming neem ; ik heb een taxi aangehouden en ze naar huis gestuurd en ben me met die mannen bezig gaan houden ; ál-les heb ik over voor die meiden!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 18 december 2009 om 23:36
vrijdag 18 december 2009 om 23:37
quote:iry schreef op 18 december 2009 @ 23:36:
[...]
Wow Vinyl!
Ziet er idd goed uit!... hmmm, die tip heeft ze mij nog helemaal niet gegeven.
Leo?
Nou ja, misschien omdat mijn haar gewoon vraagt om deze glans?
Mijn ogen komen tenslotte met deze bril ook zo mooi naar voren.
Tsja, sorry dat ik het moet zeggen, maar je hebt de looks, of je hebt ze niet Iry...
[...]
Wow Vinyl!
Ziet er idd goed uit!... hmmm, die tip heeft ze mij nog helemaal niet gegeven.
Leo?
Nou ja, misschien omdat mijn haar gewoon vraagt om deze glans?
Mijn ogen komen tenslotte met deze bril ook zo mooi naar voren.
Tsja, sorry dat ik het moet zeggen, maar je hebt de looks, of je hebt ze niet Iry...
vrijdag 18 december 2009 om 23:39
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:34:
[...]
Dat is ze ook. Ze kleedt ons altijd eerst aan en dan pas zichzelf, het is zo'n fijne vrouw. 'het gaat om jullie', zegt ze altijd en zelf gaat ze dan in een heel simpel jurkje met ons mee....
[...]
Dat is ze ook. Ze kleedt ons altijd eerst aan en dan pas zichzelf, het is zo'n fijne vrouw. 'het gaat om jullie', zegt ze altijd en zelf gaat ze dan in een heel simpel jurkje met ons mee....
vrijdag 18 december 2009 om 23:40
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:39:
[...]
[afbeelding]
Dat is échte vriendschap he?
Zo saai wil je er toch niet uitzien? Maar dat ze dat dan toch voor je overheeft.... *word er emotioneel van*
[...]
[afbeelding]
Dat is échte vriendschap he?
Zo saai wil je er toch niet uitzien? Maar dat ze dat dan toch voor je overheeft.... *word er emotioneel van*
vrijdag 18 december 2009 om 23:41
vrijdag 18 december 2009 om 23:44