Discussie over de biechtstoel

18-12-2009 20:36 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.



Leef je uit, maar hou het leuk.



Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaja, of jij was de biechter met de joint in de Toyota Prius... en wilt nu dat wij dat niet weten door te zeggen dat je niet snapt hoe je moet biechten...



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven