Discussie over de biechtstoel

18-12-2009 20:36 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.



Leef je uit, maar hou het leuk.



Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hoe anders zijn mannen....









( effe serieus ; volgens mij kiezen mannen hun " vrienden " niet zo uit, toch? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, BGB, bij de exemplaren die jij post heb ik zo mijn twijfels hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ja, met wenkbrauwen inderdaad net zo.

Als je beste vriendin zegt dat het mooi is, kun je er gewoon blind op vertrouwen. Zo fijn!



Alle reacties Link kopieren
Een man raadt zijn beter ogende vriend gewoon flitsend spul aan



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En deze jurk heb ik besteld voor het nieuwjaarsfeest waar we samen naar toe gaan.

Dat is spychedela.....eh, hoe noemde je die trend ook alweer Leo?





Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:46:

Nou, BGB, bij de exemplaren die jij post heb ik zo mijn twijfels hoor...Of het wel echte mannen zijn? Ja, dat had ik ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
"Je kunt gerust nog een zak leegeten hoor! Jij kunt het hebben!"



quote:iry schreef op 18 december 2009 @ 23:47:

En deze jurk heb ik besteld voor het nieuwjaarsfeest waar we samen naar toe gaan.

Dat is spychedela.....eh, hoe noemde je die trend ook alweer Leo?





[afbeelding]HSP schat.
Alle reacties Link kopieren
"Nee, staat juist heel sexy en mannelijk... een beetje wóest uiterlijk... daar vállen vrouwen op"







Hmmm... ik heb zo mijn twijfels, BGB, of het zo werkt...
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:50:

"Je kunt gerust nog een zak leegeten hoor! Jij kunt het hebben!"



[afbeelding]



Tegen mij zegt ze altijd 'jij moet er nog van groeien!'

De lieverd.
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:51:

"Nee, staat juist heel sexy en mannelijk... een beetje wóest uiterlijk... daar vállen vrouwen op"



[afbeelding]



Hmmm... ik heb zo mijn twijfels, BGB, of het zo werkt...Heeee, daar hebben we Wé!
Alle reacties Link kopieren
" is juist heel stijlvol , heel adellijk zou ik bijna durven zeggen . Ja, dat zware sjekkie hoort er gewoon bij "



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En het spreekt voor zich dat ik de ene mop na de ander vertel...



Alle reacties Link kopieren
En roze staat je zoooooooo goed! Moet je vaker dragen!



quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:54:

En het spreekt voor zich dat ik de ene mop na de ander vertel...



[afbeelding]Wat heb je toch een beeldschone lach meid.....
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:51:

[...]





HSP schat.



O ja nu weet ik het weer!!

Hip Sexy en Penislokkend, de HSP factor!
quote:iry schreef op 18 december 2009 @ 23:58:

[...]





O ja nu weet ik het weer!!

Hip Sexy en Penislokkend, de HSP factor!Tadaaaaaaa, knapperd!
Alle reacties Link kopieren
Wat is Peni-slokkend? Dat slokken nemen daar kan ik me iets bij voorstelen, maar wat is een peni?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:59:

[...]





Tadaaaaaaa, knapperd!Ah..lief dat je dat zegt
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:59:

Wat is Peni-slokkend? Dat slokken nemen daar kan ik me iets bij voorstelen, maar wat is een peni?



Moet je even op het topic vieze piemel kijken.

Daar slokt iemand Peni met ranja.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een linkje of moet ik zelf zoeken, Iry? Anders ben ik weer een week onder de pannen.
Alle reacties Link kopieren
Staat inde top 10 qwert, kan niet missen.

Alleen daar noemen ze het een piemel,maar het is natuurlijk een Peni (omdat hij vies is namelijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel2 schreef op 18 december 2009 @ 20:36:



Leef je uit, maar hou het leuk.



Iets in mij zegt dat Two dit zinnetje vanaf nu niet meer gaat gebruiken in een OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm al hoor. Iry, jij bent echt een vriendin uit duizenden. Mijn dank is groot! (En had ik nou al verteld dat ik al een week misselijk was? ...)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 19 december 2009 @ 00:04:

[...]





Iets in mij zegt dat Two dit zinnetje vanaf nu niet meer gaat gebruiken in een OP.Het is héél leuk, Two!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven