Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 19 december 2009 om 13:34
Frizzel met mij gaat het wel. T grijpt me wel aan, maar moet ook wel zeggen dat ik met haar de laatste jaren niet veel contact meer heb gehad. Ik maak me wel zorgen om hem, hij praat niet snel over zijn gevoel en ik vraag me af of ie kan huilen. Zij waren echte maatjes, dus t zal zwaar worden voor hem. Ik heb vandaag geen plannen, ben dus alleen thuis. Maar dat vind ik niet erg.
Ik heb even niks zinnigs te zeggen over jou en MX.
Ik heb even niks zinnigs te zeggen over jou en MX.
zaterdag 19 december 2009 om 13:35
zaterdag 19 december 2009 om 13:41
Sneeze maak je niet teveel zorgen.
Rouwen is voor iedereen een heftig proces, en een ieder doet dat op zijn eigen manier.
Als hij maar weet dat je er voor hem bent.
Ik snap wel Sum dat je een beetje bozig bent, en ook dat Sneeze niks zinnigs te zeggen heeft erover.
Ik zou hetzelfde hebben in jullie plaats, en ik denk ook dat het terecht is wat jullie zeggen.
Schaam me er ook wel een beetje voor...
Maar ik wilde deze laatste info over MX niet achterhouden, en het plaatje anders te schetsen dan het eigenlijk is.
Eeuuhh... Pom, ik heb niks ontvangen.
Maar ik ben dan ook in de veronderstelling dat mijn adres onvindbaar is.
Rouwen is voor iedereen een heftig proces, en een ieder doet dat op zijn eigen manier.
Als hij maar weet dat je er voor hem bent.
Ik snap wel Sum dat je een beetje bozig bent, en ook dat Sneeze niks zinnigs te zeggen heeft erover.
Ik zou hetzelfde hebben in jullie plaats, en ik denk ook dat het terecht is wat jullie zeggen.
Schaam me er ook wel een beetje voor...
Maar ik wilde deze laatste info over MX niet achterhouden, en het plaatje anders te schetsen dan het eigenlijk is.
Eeuuhh... Pom, ik heb niks ontvangen.
Maar ik ben dan ook in de veronderstelling dat mijn adres onvindbaar is.
zaterdag 19 december 2009 om 13:43
quote:Pompiedoe schreef op 19 december 2009 @ 13:35:
Nee hoor, vage bandjes zijn ook goed. Na gister heb ik besloten om minder op safe te spelen en met alles vol te gaan (in werk, in mijn relaties, met alles!! ).
*Heeft niemand mijn kerstkaart ontvangen, heb ik dan niets voor niets als een Sherlock Holmes naar adressen lopen zoeken???*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......wat een goed idee!
Ik volg Pom
Minder voorzichtig met alles....dat wordt het ding van 2010
*en nee ik heb nog geen Kerstkaart ontvangen maar de post van vandaag is nog niet geweest*
Nee hoor, vage bandjes zijn ook goed. Na gister heb ik besloten om minder op safe te spelen en met alles vol te gaan (in werk, in mijn relaties, met alles!! ).
*Heeft niemand mijn kerstkaart ontvangen, heb ik dan niets voor niets als een Sherlock Holmes naar adressen lopen zoeken???*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......wat een goed idee!
Ik volg Pom
Minder voorzichtig met alles....dat wordt het ding van 2010
*en nee ik heb nog geen Kerstkaart ontvangen maar de post van vandaag is nog niet geweest*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 december 2009 om 13:46
Frizz, ik ben wel blij dat je snapt dat ik een beetje bozig ben
Nou ja, bozig is niet het juiste woord.
Ik snap het alleen niet.
Je klonk zo sterk van de week.
Het is net of je er gewoon niet aan wilt
En DAT snap ik niet.
Als je naast me op de bank had gezeten had ik je door elkaar gerammeld (echt!!)
Waar is je zelfrespect meis
Je laat je zo ontzettend hard gebruiken
En das lekker, daar is niets mis mee, als het twee kanten opwerkt
Er is niets mis met seks om seks, maar niet als er gevoelens meespelen
En er spelen gevoelens mee van jouw kant uit.
Er ergens snap ik het ook wel
Het is ook onmogelijk om te stoppen alleen omdat wij hetmet z'n allen zeggen
Blijkbaar ben je zelf nog niet genoeg overtuigd
Nou ja, bozig is niet het juiste woord.
Ik snap het alleen niet.
Je klonk zo sterk van de week.
Het is net of je er gewoon niet aan wilt
En DAT snap ik niet.
Als je naast me op de bank had gezeten had ik je door elkaar gerammeld (echt!!)
Waar is je zelfrespect meis
Je laat je zo ontzettend hard gebruiken
En das lekker, daar is niets mis mee, als het twee kanten opwerkt
Er is niets mis met seks om seks, maar niet als er gevoelens meespelen
En er spelen gevoelens mee van jouw kant uit.
Er ergens snap ik het ook wel
Het is ook onmogelijk om te stoppen alleen omdat wij hetmet z'n allen zeggen
Blijkbaar ben je zelf nog niet genoeg overtuigd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 december 2009 om 13:47
zaterdag 19 december 2009 om 13:49
Hahahaha dankjewel Suup!
Kan ik dan ff je nummer en adres krijgen?
Och jee, gaat de bel, staat er zo'n nerderig pukkelig jongetje (ik heb hem meteen even gediagnosticeerd met een stoornis binnen het autistisch spectrum) met de folders en zo'n kaartje: 'Wij van Interlanden wensen u fijne feestdagen...'
Ik wil dan eigenlijk zeggen: 'Jullie van Interlanden hebben maandenlang geen folders in mijn brievenbus gepropt, dus wat moet je nou?!'
In plaats daarvan heb ik em maar een euro gegeven.
Och jee, gaat de bel, staat er zo'n nerderig pukkelig jongetje (ik heb hem meteen even gediagnosticeerd met een stoornis binnen het autistisch spectrum) met de folders en zo'n kaartje: 'Wij van Interlanden wensen u fijne feestdagen...'
Ik wil dan eigenlijk zeggen: 'Jullie van Interlanden hebben maandenlang geen folders in mijn brievenbus gepropt, dus wat moet je nou?!'
In plaats daarvan heb ik em maar een euro gegeven.
zaterdag 19 december 2009 om 13:53
quote:frizzy schreef op 19 december 2009 @ 13:49:
Hahahaha dankjewel Suup!
In plaats daarvan heb ik em maar een euro gegeven. lekker assertief
Hahahaha dankjewel Suup!
In plaats daarvan heb ik em maar een euro gegeven. lekker assertief
zaterdag 19 december 2009 om 13:54
Eeuuh... ik weet even niet wat ik moet zeggen Sum.
Ik heb de neiging van alles te ontkennen, te nuanceren of uit te leggen, maar eehhm... dat zou niet juist zijn.
Ik zou ook nooit stoppen omdat JULLIE het zeggen (sorry ), maar ik wilde het zélf.
En nu was dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hij is ook zo slim door mij te verrassen met een heel andere houding, en dan ineens lijkt hoe ik me voel op de langere termijn zomaar zo onbelangrijk.
Sterker nog, ik dácht niet eens aan de langere termijn.
Ik ga er dit weekend nog eens rustig over nadenken.
Misschien is per email handiger ofzo?
Ik heb de neiging van alles te ontkennen, te nuanceren of uit te leggen, maar eehhm... dat zou niet juist zijn.
Ik zou ook nooit stoppen omdat JULLIE het zeggen (sorry ), maar ik wilde het zélf.
En nu was dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hij is ook zo slim door mij te verrassen met een heel andere houding, en dan ineens lijkt hoe ik me voel op de langere termijn zomaar zo onbelangrijk.
Sterker nog, ik dácht niet eens aan de langere termijn.
Ik ga er dit weekend nog eens rustig over nadenken.
Misschien is per email handiger ofzo?
zaterdag 19 december 2009 om 13:56
zaterdag 19 december 2009 om 14:15
Ik ga op zoek Suup!
Ook ga ik straks op zoek naar mijn watermeter, want ik moet de stand doorgeven.
Dat moet ik natuurlijk elk jaar, maar ik blijf maar in de war raken met welke meter wat nou meet.
Moet nou al die kaartjes van die folder- en krantenjongens in de gaten houden, want soms komen sommigen stiekem bij jou terwijl ze eigenlijk van een andere wijk zijn.
En dan kost het me wéér een euro!
Dat moet ik natuurlijk elk jaar, maar ik blijf maar in de war raken met welke meter wat nou meet.
Moet nou al die kaartjes van die folder- en krantenjongens in de gaten houden, want soms komen sommigen stiekem bij jou terwijl ze eigenlijk van een andere wijk zijn.
zaterdag 19 december 2009 om 14:18
quote:frizzy schreef op 19 december 2009 @ 14:15:
Ik ga op zoek Suup!
Ik wil hem ook wel ff heel snel hier neerzetten maar ik haal hem zo wel weer weg...
foetsie
Ik ga op zoek Suup!
Ik wil hem ook wel ff heel snel hier neerzetten maar ik haal hem zo wel weer weg...
foetsie