Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
hahaha Pom.....

Met wie dan ? een vriendin? is wel lachen toch avondje karaoke .....
Ja met een vriendin en haar collega;s (ik heb vaker met hun afgesproken voor een vrijdagmiddagborrel)
lachen hoor ....

hebben we een leuke karaoke bar in Rotterdam dan??

Ga ik ook eens opzoeken dan
Ik zit er een beetje door heen merk ik. Ontzettend veel last van mijn voet, moe, mopperig. Ik ben niet gezellig. Heb vandaag weer een medewerker aan het huilen gemaakt. Ik vind het zo moeilijk om zakelijk te zijn, op die momenten vraag ik me echt af of een baan als leidinggevende wel echt iets voor mij is. Verder heb ik mezelf een ontzettend schop onder mijn kont verkocht, omdat ik de laatste weken weer bezig was met toenadering zoeken tot collega. En dat is niet goed voor mij. Ik ben een beetje pissig op hem, hij weet dat ik op reis ga, maar heeft er nog helemaal niets over gezegd tegen mij. Maar er wel al met anderen over gesproken. Pfff t is echt allemaal zo niet belangrijk, mijn gezeur.

Volgende week moet ik waarschijnlijk naar een crematie... dat is pas echt erg!

einde ego-post
Aaaaahhh Sneeze!

*is flink aangeschoten en belt cq smst NIET naar MX*
Lieve Sneeze, je hebt een mega beslissing genomen door NL te gaan verlaten. Dat kost an sich al veel energie en tijd. En natuurlijk zit je dan helemaal niet ook nog op zo'n voet en collega te wachten. Kleine dingetjes worden al snel teveel op zulke momenten. Laat dat voor wat het is, maar probeer je rust een beetje meer te vinden. Ook al zal volgende week wel heftig worden.. veel sterkte.

Nou, helemaal eens met Kym Sneeze.

Wees ook maar niet te streng voor jezelf!

Ik heb per ongeluk toch gesmst gisteravond, maar geen man overboord.

En ik heb rugpijn en wilde nog veeeeel langer slapen, maar ik moet voor de 3652e keer dit jaar naar de tandarts.
quote:frizzy schreef op 18 december 2009 @ 10:21:

Ik heb per ongeluk toch gesmst gisteravond, maar geen man overboord.

Hah, waarom verbaast dit me nou helemaal niets??

Hihi!

Misschien is iets afkappen met iemand en vervolgens heel veel wijn drinken niet zo'n goede combi.

En daar had niemand me ook voor gewaarschuwd!

Maar het waren geen emotionele smsjes ofzo hoor, dus het is niet zo erg.
Hmm.. alcohol en loslaten gaan nooit zo goed samen nee. I know!

Naja, ach. Vandaag weer een nieuwe dag, ofzo.

Ik maak me er niet zo druk om.

Weet sowieso al dat MX straks gaat doen alsof er niks gebeurd is, en dat ik dan opnieuw mijn grenzen moet stellen.

Dat zal waarschijnlijk gewoon in een face to face gesprek zijn, maar ik wacht wel even totdat hij dat initiatief neemt.

Hoest met jou lieve Kym?
Wel moeilijk he Frizzeltje. Afstand nemen. En vooral bewaren. Natuurlijk zal MX doen alsof zijn neus bloedt, maar hopelijk ben je sterk genoeg om bij je standpunt te blijven.

Hoe het hier is? Tja, ik weet het niet goed. Niet zo heel erg goed geloof ik. Twijfel momenteel aan alles en iedereen. Maar dat zal ook vast te maken hebben met het feit dat ik bijna naar huis ga. Het geeft me een raar gevoel.

Ik vind mijn werk lastig. Veel te veel verantwoordelijkheden en gewoon best moeilijke taken. Soms twijfel ik eraan of ik het wel aankan. Of ik hier wel echt iets bijdraag.
Denk dat het heel goed zou kunnen dat de twijfel te maken heeft met het feit dat je bijna naar huis gaat, en dat je gewoon toe bent aan vakantie, en weg van zo'n heftig land.

Ik hoor hier in ieder geval ook veel om me heen dat mensen niet lekker in hun vel zitten.

Maak het jezelf niet te moeilijk nog, zo vlak voor je weggaat.

Probeer te accepteren dat het nu even zo is, en dat je je zo voelt.

In het nieuwe jaar weer nieuwe ronden, nieuwe kansen en nieuwe prijzen.

Het is inderdaad moeilijk met MX, afstand houden.

Maar misschien ook wel gewoon omdat ik af en toe simpelweg behoefte heb aan intimiteit en aandacht, en hij is daar de belichaming van.

Maar in mijn gedachten is de laatste 2 dagen heel duidelijk op de voorgrond aanwezig dat ik een man verdien die helemaal voor me gaat.

En dat zie ik als positief.

Ik heb een vriend in vertrouwen genomen (die ene die me probeerde te zoenen...) en dat heeft ook erg geholpen.

Behalve dan dat de arme schat een nacht amper heeft geslapen omdat ie zich meteen zo'n zorgen maakte om mij...
Hm ja, misschien handig iemand anders in dat proces te betrekken dan iemand die eigenlijk een beetje gek op je is, nietwaar?
Ehm, ja.

Daar heb je gelijk in.

Godver.

Niet zo aardig van mij dat ik er zomaar vanuit ga dat dat allemaal ok is zo.

Al heeft hij me verteld dat hij óók een meisje leuk vindt, en dat ging niet over mij.

Misschien eens even het onderwerp aansnijden om te kijken hoe hij erin staat, in hij-en-ik.
Ha meisjes,

Zo ik ben thuis, trek zometeen mijn pyjama aan en ga me bezig houden met andere dingen dan werk. Sterker nog ik zet mijn werktelefoon nu uit!

Ik beloof niet te streng voor mezelf te zijn, zijn jullie dan ook lief voor jezelf? Kym die twijfel over werk etc, komt waarschijnlijk gewoon omdat je hoofd vol zit. Goed dat je zo even afstand kan nemen.
Goed zo Sneeze! Ga jij maar eens even lekker van je avond genieten!
Goed zo Sneeze!

Ben je er nu van aan het genieten?

Ik ben een beetje op merk ik...

Met mijn laatste krachten mijn werkweek goed afgerond (alles rondom de stagiaire is nu ook klaar), moest even iets langs een client cs kennis brengen op het werk van MX, maar MX is er nóóit op dat tijdstip dus dat kon wel even gauw.

En ja hoor, wie moet er ineens een paar uurtjes overnemen van zijn collega?

Hele discussie is een soort codetaal zodat niemand anders het begreep, waarna een vriend van hem de conclusie trok: 'Ze is gewoon jouw vriendin, je voelt heel veel voor haar'.

Daarna vroeg ie wat we later gaan doen, en nu hebben we afgesproken dat ie later belt.

Ik wil em vooral zien zodat we het uit kunnen praten, en ik heel duidelijk kan stellen dat ik hier klaar mee ben.

Toen... ging ik naar de Appie, en ben ik heul boos geworden.

Een een of andere kakker van richting de 40 pikt eerst 2 plastic tasjes waar hij op wordt aangesproken, en tijdens die discussie laat ie een fles rode wijn vallen, waarvan een deel op mijn laarzen valt.

En hij doet niks, behalve stom kijken en uiteindelijk vragen of ie nieuwe wijn mag?

Waarop ik zeg: 'Misschien kun je eerst even iets regelen zodat ik schoongemaakt kan worden aangezien ik door jou nu onder de rode wijn zit?'

En deze man negeert me.

Hij negéért me gewoon!

En gaat zielig doen tegen de cassieres over zijn wijn.

Dat was echt teveel voor mij, dus ik zeg gil: 'Meen je nou echt dat je me gewoon negeert!? Jij bent echt on-ge-lo-fe-lijk!'

Uiteindelijk gilde ik zo erg dat hij me niet meer kon negeren, en gaf hij als verweer dat je iemand met mijn accent ook niet serieus kon nemen.

Waarop ik hem razend vroeg: 'Accent? Wat voor accent denk jij hier te horen dan!?'

Daar moest ie lang over nadenken (ik ben als de dood dat iemand kan horen dat ik veel met Marokkanen omga), maar volgens hem was het de Bijlmer.

Wat een koekebakker.

Ik heb hem uitgefoeterd dat ik het belachelijk vindt dat je je als volwassene zo asociaal gedraagt, dat het stuitend is dat jongeren daarmee altijd in het nieuws komen, terwijlhij toch echt de kroon spant.

De cassieres hebben hem gedwongen zijn excuses aan te bieden, en dat kon er dan nog nèt vanaf, tussen het sippen om het verlies van zijn fles wijn door.

God wat was ik agressief.
aSSertief lieve Frizz. Das wat anders.;-)

*Zou willen dat ik zoiets ook durfde*
Huts!
zo man, zit nu in de karaokebar..is de ondertiteling alleen in het Chinees!!
Frizz!

Ge-wel-dig verhaal! Ook al voelde het voor jou op dat moment misschien minder geweldig.

Om 'kakker' en het "dat je iemand met mijn accent ook niet serieus kon nemen" moest ik hard lachen. Ik zie het helemaal gebeuren. Als de Cheryl van Gooische Vrouwen

Hey en lieverd..

"Ik wil em vooral zien zodat we het uit kunnen praten, en ik heel duidelijk kan stellen dat ik hier klaar mee ben"

Oh echt?

Geloof je het zelf?

Pak je kuisheidsgordel maar uit de kast, zou ik zeggen.
Hey, Kym is er weer! Alles goed meid? Wanneer ben je weer in den lande?

Zag dat je eerder nog vroeg naar m'n zusje, wat lief dat je daar steeds aan denkt en ja...het gaat goed met haar! Ze is zelfs alweer reizen aan het plannen (en nog ver weg ook) dus dat zit wel goed.

Hoe is dat bij jouw moeder thuis? Ik hoop zo dat het daar ook goed komt
Huts!
Pom!

Bell is assertief niet als je zo doet zonder dat je er moordneigingen bij hebt?

Hmmmm... ik kijk nooit GV, maar ik weet wel bijna zeker dat het een mooie scene ervoor zou zijn.

Wonderbaarlijk eigenlijk dat iedereen me nog gelijk gaf ook, terwijl ik de hele Appie bij elkaar gilde.

Goh, blijkbaar heb ik toch nog wat onverwerkte frustraties?

Maar Kym, ik moet er toch een duidelijk punt achter zetten?!

En ik ben heus niet van plan er afscheidsseks aan vast te plakken ofzo.
Hey Bell! Wat fijn dat je zusje alweer de zin en kracht heeft in het plannen van dat soort dingen! Goed teken!

Met mijn moeders gaat het best oke.ze slaan zich er kraqchtig doorheen. De bestraling is goed gegaan. De chemo zal binnenkort starten.

Ik kom volgende week naar huis, dus ben benieuwd hoe dat allemaal zal zijn!

Even een vraagje, is het een idioot idee om Libanese restaurants in NL te schrijven met de vraag of er interesse is in een rasechte Libanese kok?
Wat ontzettend fijn dat het met zus en moeders goed gaat!

Eeuuhh... baat het niet dan schaadt het niet Kym?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven