Memorabele topics uit 2009

zaterdag 19 december 2009 om 14:03
zaterdag 19 december 2009 om 14:11

zaterdag 19 december 2009 om 14:23
Het Verliefd op de Buurman topic, dat was zelfs de reden dat ik me na een tijdje meelezen toch maar aan heb gemeld. Ik wilde me daar ook mee bemoeien
En Help, ik heb een forumster zwanger gemaakt! vind ik toch ook een vermelding waard, al is die niet zo oud, memorabel vind ik hem wel!
En Help, ik heb een forumster zwanger gemaakt! vind ik toch ook een vermelding waard, al is die niet zo oud, memorabel vind ik hem wel!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit

zaterdag 19 december 2009 om 14:27
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.
Dit topic ging over een forumster die ondanks alle ziekte en tegenslag in haar leven, toch alles op alles ging zetten en aan haar toekomst begon.
Ik was toen nog niet zo lang op het forum, en het was een van de eerste topics die mij ontroerden.
Dit topic ging over een forumster die ondanks alle ziekte en tegenslag in haar leven, toch alles op alles ging zetten en aan haar toekomst begon.
Ik was toen nog niet zo lang op het forum, en het was een van de eerste topics die mij ontroerden.
zaterdag 19 december 2009 om 14:42
De topics die gestart werden door 'Geleerd', en ook die hij later stiekem onder een andere nick aanmaakte.
Ongelofelijk, en het was niet eens fake volgens mij.
En natuurlijk het fake topic van Mevrouw X. Die haar overspelige echtgenoot had/heeft vermoord, een prachtig feuilleton, maar nepper kon het haast niet.. dat taalgebruik haha
Oh ja en het Adam en Patries topic! Geweldig.
Maar voor mij is het meest memorabel natuurlijk mijn eigen topic waarin ik het afgelopen jaar zoveel steun heb gekregen van jullie. Zonder dit forum was ik niet waar ik nu ben.
Een schop onder mn kont, een schouder om op uit te huilen.Veel herkenning en zelfs een paar forummers in het echt ontmoet.
Sterker nog, ik ga zo dadelijk op pad, eten bij Noa, samen et Pem! Leuk!
Ongelofelijk, en het was niet eens fake volgens mij.
En natuurlijk het fake topic van Mevrouw X. Die haar overspelige echtgenoot had/heeft vermoord, een prachtig feuilleton, maar nepper kon het haast niet.. dat taalgebruik haha
Oh ja en het Adam en Patries topic! Geweldig.
Maar voor mij is het meest memorabel natuurlijk mijn eigen topic waarin ik het afgelopen jaar zoveel steun heb gekregen van jullie. Zonder dit forum was ik niet waar ik nu ben.
Een schop onder mn kont, een schouder om op uit te huilen.Veel herkenning en zelfs een paar forummers in het echt ontmoet.
Sterker nog, ik ga zo dadelijk op pad, eten bij Noa, samen et Pem! Leuk!

zaterdag 19 december 2009 om 15:42
quote:delphicat schreef op 19 december 2009 @ 14:27:
Ach, wat lief. Ik zit toevallig dit topic te lezen na een tijdlang weggeweest te zijn van Viva (want ik heb het eindelijk weer te druk om te forumen ) en nu lees ik dit...
Het gaat goed met de betreffende forumster
Ach, wat lief. Ik zit toevallig dit topic te lezen na een tijdlang weggeweest te zijn van Viva (want ik heb het eindelijk weer te druk om te forumen ) en nu lees ik dit...
Het gaat goed met de betreffende forumster

zaterdag 19 december 2009 om 17:17
zaterdag 19 december 2009 om 17:19
quote:Naski schreef op 19 december 2009 @ 17:17:
[...]
Was het echt fake? Dan ben ik er helaas met beide benen ingetrapt, jammer.
Er zijn wel verschillende buurmantopics, dus misschien hebben jullie het niet over dezelfde.
Er was een "Verliefd op de buurman". Die heb ik gemist en schijnt fake te zijn geweest. En een "Help de buurman wil meer"-topic, en dat was (ondanks een hoop verdachtmakingen van forummers) niet fake.
[...]
Was het echt fake? Dan ben ik er helaas met beide benen ingetrapt, jammer.
Er zijn wel verschillende buurmantopics, dus misschien hebben jullie het niet over dezelfde.
Er was een "Verliefd op de buurman". Die heb ik gemist en schijnt fake te zijn geweest. En een "Help de buurman wil meer"-topic, en dat was (ondanks een hoop verdachtmakingen van forummers) niet fake.