Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

We moeten er nog zo'n 650. Moet lukken toch?
Alle reacties Link kopieren
Je doet maar Bianca, doe ik wel net alsof ik er niet ben.
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 19:03:

Maarreh... Sgaap en Appeltje.. gaan wij met zn drieen Oud & Nieuw maken dan? Snel voordat Floor en Bam er zijn... want zij wilden het vanmiddag al stiekem met zn tweeen doen!!

IK DACHT HET NIET!

STEUKERD!

jullie zien ook alles he!!!

Nou kom op dan... doe mee dan.
Ha! Floor was er dus ook, niks ontgaat ons hoor, asjedamaweet, puh!
Waarom houden jullie je stil?

He? He?

En pas wat zeggen als Bianc iets zegt over jullie?
De boel even in de gaten houden, zien of jullie je wel gedragen als wij er niet bij zijn en ingrijpen waar nodig!
Mammalief wij misdragen ons in beide gevallen wel hoor
Enneh Floor... .Steukerd... is dat een combinatie van Stuk en Leukerd?? In dat geval... Thanxxx voor het compliment
quote:mamalief schreef op 19 december 2009 @ 19:06:

De boel even in de gaten houden, zien of jullie je wel gedragen als wij er niet bij zijn en ingrijpen waar nodig!Misschien komt er binnenkort wel een vacature als Angel vrij. Iets voor jou?
Goedzo Sgapie.
Floor en Bam.. mee eens als Sgaap het volgende deel opent? Of hebben jullie zoiets van: nou.. nee... laten we Sgaap maar overslaan?
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 19:10:

[...]

Misschien komt er binnenkort wel een vacature als Angel vrij. Iets voor jou? Heb me ooit eens aangemeld maar heb geen PABO gedaan en dat is wel nodig in deze kleuterklas op dit forum.
Welke angel gaat ons het forum verlaten dan Bianc?
Bam!

Als je het ooit toch wordt zul je dan nooit vergeten dat wij in 3000 toch wel een soort van vriendinnetjes zijn geworden? En dat ik dus mag rellen en trollen zo veul als ik wil?
Ik zit nog te wachten op de aangevraagde Poll Appeltje... dan weet ik er wel eentje
Kun je hier ook een motie van wantrouwen indienen als je echt tegen een bepaalde Angel ben? (gewoon een algemene vraag is dit hoor... ik bedoel er niets mee )
Maar ik begin me nu in de gevarenzone te begeven.. dus laten we het ergens anders over hebben... over wat? Geen idee!
Sgaap volgende deel! Ik ben helemaal voor!

Je kent de regels betreft de OP hè Sgaap?

Vriend wil aandacht.

Ik kan er echt niet onderuit helaas..

Tot later!
NOu ja... gewoon 4 op een Remi... hoe kan da nou als het bijna Oud & Nieuw is?
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 19:13:

Ik zit nog te wachten op de aangevraagde Poll Appeltje... dan weet ik er wel eentje Daar komt ook maar geen reactie op nee..

Ik zit nog te wachten op de aangevraagde Poll Appeltje... dan weet ik er wel eentje Daar komt ook maar geen reactie op nee..

Tot laterr Appeltje

Ik heb tegen mr Bianco gezegd dat we Oud & Nieuw hebben vanavond. Hij zei: Alweer? Ik zei: Ja!

Dus hij weet dat ie niet moet zeuren vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven