Memorabele topics uit 2009

19-12-2009 12:52 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaroverzicht!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O oké Delphicat. Ik bedoelde inderdaad dat laatste topic (Help, de buurman wil meer) en het kwam op mij heel echt over. Maar dat was het dus ook
Deze vond ik ook leuk (feb. 2009):

Schoonzus wil kastje terug..
En het Yammini topic natuurlijk van begin dit jaar!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik heb een zeventien pagina's van mijn geschiedenis bekeken en als meest spraakmakende kwamen daaruit 'Ik word oma' en 'het help elkaar topic'. Ik meen dat het laatste topic de aanleiding was om Zwiebers manuscript uit te typen, vond dat echt een leuke actie
Al mijn topics
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het oma topic van Leo was voor mij ook een hele fijne.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:mamzelle schreef op 19 december 2009 @ 19:28:

Ik heb een zeventien pagina's van mijn geschiedenis bekeken en als meest spraakmakende kwamen daaruit 'Ik word oma' en 'het help elkaar topic'. Ik meen dat het laatste topic de aanleiding was om Zwiebers manuscript uit te typen, vond dat echt een leuke actie Oh ja, dat was inderdaad ook een heel mooi topic. Ik heb er mijn hele wintercollectie positiekleding aan te danken!
The time is now
"Verliefd op de buurman" .. ik leefde helemaal mee, had het forum zelfs op mijn werk openstaan (F5, F5) om maar niets te hoeven missen. Toen bleek dat het nep was (omdat TO zich vergiste en iets postte onder een andere naam en een oplettende forummer dat zag) wilde ik eigenlijk toch weten hoe het verder ging!
Och, Yamini was dit jaar inderdaad! Dat was ook een f5 f5 f5-topic!
En ook kort geleden die bevalling van de poes van een forumster wat helaas niet zo goed afliep. Was ook een aantal dagen erg spannen. Heel jammer dat de poesjes het niet overleefd hebben. Wel een mooi topic, met z'n allen meeleven.
Er is al veel genoemd. Maar volgens mij niet het topic over de geboorte van dat olifantje. Was ook leuk met zijn allen kijken. Ik kon het niet ontvangen dus moest het doen met iedereen zijn beschrijvingen. Super.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:qwertu schreef op 19 december 2009 @ 20:12:

Och, Yamini was dit jaar inderdaad! Dat was ook een f5 f5 f5-topic! Ik moet meteen denken aan cha cha cha!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
En alle topics over dat het Vivaforum 10 jaar dit jaar bestaat.
En het topic op koninginnedag, die gek met z'n auto in het publiek . Ik zat in de trein en volgde zo op mn mobiel via het forum wat er gebeurd was
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:delphicat schreef op 19 december 2009 @ 14:36:

[...]

De buurman wil meer

Bedankt hoor, ben zojuist 2 uur bezig geweest met doorlezen! Kon er niet meer mee stoppen

Ik hoop wel dat het goed is opgelost voor TO!
quote:infojunk schreef op 19 december 2009 @ 20:27:

En het topic op koninginnedag, die gek met z'n auto in het publiek . Ik zat in de trein en volgde zo op mn mobiel via het forum wat er gebeurd wasIdd, heb de hele dag op het forum op dat topic gezeten en tv aan.
quote:qwertu schreef op 19 december 2009 @ 20:12:

Och, Yamini was dit jaar inderdaad! Dat was ook een f5 f5 f5-topic! Ja net aan 2009, Yamini wordt in januari alweer 1 jaar, dat poepie! Ik kom Yam en mini nog wel eens tegen hier in 't durp

Voor mij was de meet ook heel memorabel en dat topic van de buurman die meer wilde was ook geweldig! (Wat zijn we het eens Q!

En een aantal dagen later was er een topic van een gast die dacht dat de bezoekster van zijn invalide buurman gek op hem was omdat ze hem ontwijkte! Hilarisch, hoe bleu en naïef hij daarin was!
volgens mij is het topic van snowpatrol nog niet genoemd
quote:c_estelle schreef op 19 december 2009 @ 20:30:

Wat zijn we het eens Q!

Pas maar op, straks moet je me nog opnemen in je motto!

Dat van die bezoekster van de invalide buurvrouw was ook een hilarisch topic inderdaad!
quote:tijgerpoes schreef op 19 december 2009 @ 20:40:

volgens mij is het topic van snowpatrol nog niet genoemdNee, klopt en die verdient ook een vermelding. Heel bizar zoals dat ging met meneer X en dan haar moeder. SPtje: knuffel voor jou!
quote:lindy schreef op 19 december 2009 @ 13:07:

Maar er is echt geen enkel topic dat kan tippen aan Djoels d'r Ikea-bank feuilleton uit 2008.idd dat was er een met een gouden randje, geweldig! Djoels die precies beschreef hoe zij de onhandige stof over de bank heen moest doen, na uren lukte het maar Djoels kreeg de punten niet goed strak, naderhand, na vele borrels lukte het haar en plaatste ook foto s
dat misschicken de handdoeken aan bood, uit naam van jolanthe, op marktplaats, en dat erook nog geboden werd, heeft zelfs een bericht gehaald in een krant
Kunnen jullie naast het herinneringen ophalen ook linkjes plaatsen, svp ?

quote:Festen schreef op 19 december 2009 @ 22:45:

dat misschicken de handdoeken aan bood, uit naam van jolanthe, op marktplaats, en dat erook nog geboden werd, heeft zelfs een bericht gehaald in een krant Owja geweldig, die 150 handdoeken!
quote:infojunk schreef op 19 december 2009 @ 19:04:

En het Yammini topic natuurlijk van begin dit jaar!

vond ik zelf ook een hele leuke

ik had alleen nooit gedacht dat er zoooooveeel geschreven zou worden in die paar dagen.

heb net nog even met een lach en een traan een X aantal pagina's terug gelezen zo rond "moment supreme"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven