Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
4
5
ik moet naar de wc maar heb er geen zin in
Jack laat je ons deze O&N alleen meis
Ik ben best wel een huisman... Maar toch erg blij met mijn Poolse assistentie... Zolang ze van mijn wollen truien afblijft...
Gaat 1 van jullie voor mij?
gewoon een kleine boodschap hoor
Nee Jacky?? Jammer maar wel begrijpelijk. Ik weet ook nog niet of ik het ga redden hoor.

Mr Bianco is weer de deur uit.. zn dochter naar dr werk brengen. Kan ik zo boos om worden he... laat ze het lekker zelf regelen.. ze is verdorie 19!! Maar ja.. hij vindt het niet erg om te doen.. dus wie ben ik om er wat van te zeggen
ow en mijn raam moet ook open gezet worden
he efteling muziek in shrek
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 21:30:

Jack laat je ons deze O&N alleen meisNu nog niet meteen.. maar wel over een half uurtje of zo..
Ik plas wel ff voor jou erbij IBI. Geen punt!
ben even gewoon aan het typen hoor.
Dank je Floor!
Floor, als jij nou een to do listje hier plaatst (wel 1 to do dingetje per post ) dan helpen wij je wel met alles

Banba kan helpen met baby, IBI en Bi met wassen, Roos (geloof ik, weet niet zeker) met strijk, iedereen weet wel een plekje waar je iets moet opbergen wat nu rondslingert ect ect.
quote:Jackyr schreef op 19 december 2009 @ 21:31:

[...]

Nu nog niet meteen.. maar wel over een half uurtje of zo.. Ohwkee.. dus binnen een half uur O&N?
Zelfs mijn man viel het op dat Arie nog niet weg is
heb zo zin in maandag wat dat betreft
quote:Bubbles_ schreef op 19 december 2009 @ 21:31:

Floor, als jij nou een to do listje hier plaatst (wel 1 to do dingetje per post ) dan helpen wij je wel met alles

Banba kan helpen met baby, IBI en Bi met wassen, Roos (geloof ik, weet niet zeker) met strijk, iedereen weet wel een plekje waar je iets moet opbergen wat nu rondslingert ect ect.Ja hoor alles wat slingert in een vuilniszak en buiten. Opgeruimd staat netjes
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:30:

Nee Jacky?? Jammer maar wel begrijpelijk. Ik weet ook nog niet of ik het ga redden hoor.

Dit gaat nachtwerk worden Bianca.. dat red ik niet.. gisteren was het ook al errug laat.. ik lag om 1 uur in bed. En morgen verjaardag van neefje
aan de andere kant niet want dan moet ik weer werken
ow de enge gemene mannen vallen shrek aan!
Dan moeten we doortypen voor Jacky!!
Lastig Bi als Mr. Bianco er nu nog door moet.. ik zou ook niet staan te trappelen in jouw geval.. hier nog steeds geen sneeuw he.. volgens mij de enigste plaats waar niets gevallen is.. iig niets van betekenis.. alles bij elkaar nog geen 2 mm
Heb het warm en jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven