Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Maak me de pis niet lauw. Grijnsch
bats veur d' hassens lutje boxem schieter
dou nait zo maal
ikgoanaar bèr, slaap wel binnen te holden.
Het was weer gezellig Remma
Slaap lekker, beste mor weer
Dussss. ik heb er n kloet ien haals van
proest .

Jullie waren weer lekker op dreef.
Grijnsch. En nu, nu, sneeuw. Als in sneeuwstorm.

Koffie iemand?
lekker! hier ook sneeuw, als in:sneeuwstrom. wij gaan lekker naar buiten!
Lekker koffie! Hier ook weer sneeuw. Het is weer maagdelijk wit hier.

Wij gaan nu ontbijten, Pamman en ik zijn net wakker. Met dank aan Pamman waren de kinderen om 8 uur al wakker. Hij liet Mannie naar Mini gaan terwijl zij nog sliep. Grmbl.
Gister heeft opa zijn tas hier laten staan en die wil hij komen halen. Pamman wil hem wel tegemoet rijden maar overal wordt geadviseerd om niet de weg op te gaan. Hmmm.
Hmm, ik zou het niet doen. Die tas blijft wel.
Het is hier nu opgehouden met sneeuwen. Sjonge. Leuk zo.
Hier ook veul sneeuw. En ik moet zo naar Arnhem. Ga maar wat vroeger weg denk ik....

Kinderen zijn nu buiten sneeuw aan het ruimen. Alleen Maby niet, die vindt het buiten maar niks met die kou.
Oef, is dat wel verstandig, Anky?

Ik heb ook niet van die sneeuwkinderen. Jammer hoor.
Hmm, ik ga echt maar wat eerder weg. Beetje balen, als ik niet zou hoeven, dan bleef ik lekker thuis, maar da's ook weer zo zonde van dure tickets.
Tja, ik ga dus met moeder en zus naar kerstgala André Rieu. Moet dus voor 15 uur in Arnhem zijn. En niet gaan vind ik dan toch weer zonde van het geld.

Ot en Sien zijn helemaal druk met de sneeuwschep bezig. Lachen, Ot is best wel sterk eigenlijk.

Ik ben trouwens wel erg blij dat Maby niet meegaat op wintersport. Ze vindt die sneeuw 10 min leuk en dan gaat ze huilen van de kou. Was dus echt niets voor haar geweest: nu mag ze genieten van een week exclusieve aandacht van Oma.
Dat snap ik Anky. Maar op dit moment is er een negatief reisadvies. Er zijn behoorlijk wat ongelukken geweest op de wegen. Wellicht wordt het gala afgelast?
ja, Anky; denk je er nog even over na? en gelredome al gebeld?

ik zou vanmiddag met mijn vader naar mijn broer, maar denk ook dat ik dat maar niet doe.

wij hebben lekker in de sneeuw gespeeld, maar Slof viel iets te vaak van de slee af (hield zich niet vast als er aan de slee getrokken werd) dus die was het snel zat. ik vind de sneeuw echt super!
Hmm, ik ben bang dat Anky tóch is gegaan.
hmm, weet niet of dat zo'n goed idee was. hopenlijk gaat het goed.

Poek en ik hebben net sneeuwballen gegooid met de 'buren'. Poek was heel fanatiek, riep de hele tijd tegen het oudste jongetje (12): 'M., ik krijg je nog wel!'.

er viel tussendoor nog zeker een cm of wat bij.

ben echt net een klein kind zo
Domme Ank!

Het sneeuwt hier nu héél hard. We zijn al buiten geweest maar Mannie is ook geen sneeuwkind. Mini liet zich dit keer eens goed aankleden (alleen spijkerbroek vindt zij meestal genoeg waardoor ze na een half uur brullend van de kou en nattigheid naar binnen wil). Nu had ze een legging, joggingbroek en regenbroek aan en van vriendin hadden we snowboots gekregen. Zij kon lekker spelen. Er ligt hier onderhand een enorm pak, héééérlijk.

Ik zal even een linkje in de ak zetten van iets grappigs.
Ik zie op de site van gelredome dat het concert gewoon door gaat en dan geven ze als tip: 'Vertrek op tijd en rij alstublieft voorzichtig!' Briljant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven